eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Buczkowice › Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Buczkowice z ich miejsca zamieszkania do specjalistycznych placówek oświatowych w Bielsku-Białej i w Żywcu wraz z zapewnieniem opieki na czas przewozu .



Ogłoszenie z dnia 2013-07-17

Buczkowice: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Buczkowice z ich miejsca zamieszkania do specjalistycznych placówek oświatowych w Bielsku-Białej i w Żywcu wraz z zapewnieniem opieki na czas przewozu .
Numer ogłoszenia: 280064 - 2013; data zamieszczenia: 17.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach , ul. Szkolna 815, 43-374 Buczkowice, woj. śląskie, tel. 33 8177127, faks 33 8177127.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Buczkowice z ich miejsca zamieszkania do specjalistycznych placówek oświatowych w Bielsku-Białej i w Żywcu wraz z zapewnieniem opieki na czas przewozu ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Buczkowice z ich miejsca zamieszkania do specjalistycznych placówek oświatowych w Bielsku-Białej i w Żywcu wraz zapewnieniem opieki na czas przewozu. 2.Zamówienie obejmuje dowóz 6-12 dzieci niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich , a także nie poruszających się na wózkach inwalidzkich z terenu Gminy Buczkowice z ich miejsca zamieszkania do specjalistycznych placówek oświatowych na terenie Bielska-Białej i Żywca za wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych oraz przewóz po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania wraz zapewnieniem opieki na czas przewozów. 3. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w ramach dwóch tras : a) trasa nr 1 Gmina Buczkowice -Bielsko- Biała - Buczkowice ul.Woźna 15 do Zespołu Szkół w Bielsku-Białej ul. Bratków 8 - Rybarzowice ul. Lipowa 51 do Zespołu Szkół przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej - Rybarzowice ul. Kościelna do Szkoły Podstawowej nr 6 ul. Brodzińskiego 3 w Bielsku-Białej -Rybarzowice ul. Bananowa 947 do Szkoły Podstawowej nr 6 ul. Brodzińskiego 3 w Bielsku-Białej - Rybarzowice ul. Bratków 232 do Zespołu Szkół przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej - Rybarzowice ul. Wiązowa 436 do Zespołu Szkół przy ul. Filarowej 52 w Bielsku Białej Godziszka ul. Górska 110 do Zespołu Szkół w Bielsku-Białej przy ul. Wapiennickiej 46 Odległość z miejsca odbioru dzieci do w/wym. szkół oraz droga powrotna to około 98 km dziennie . II Trasa Gmina Buczkowice -Żywiec - Buczkowice ul. Rolnicza 62 - Zespołu Szkół w Żywcu- Sporyszu ul Kopernika -Kalna ul. Szkolna 116 do Ośrodka Per Corda w Łodygowicach ul. Żywiecka 262 Odległość z miejsca odbioru dzieci do w/wym. szkól oraz droga powrotna to około 40 km dziennie 4. Rozkład dzienny uzależniony jest od rozkładu zajęć i będzie ulegał korektom według potrzeb. 5. Opiekun zobowiązany jest do zapewnienia opieki dzieciom podczas dowozu od momentu wejścia do pojazdu pierwszego dziecka i kolejnych dzieci , podczas wysiadania w miejscu docelowym oraz wsiadania i wysiadania dzieci w drodze powrotnej . 6. Orientacyjna trasa dowozu dzieci wynosi dziennie około 140 km bez uwzględnienia kosztów dojazdu oferenta do miejsca odbioru pierwszego dziecka w ramach wskazanych tras przejazdu . Do przedmiotu zamówienia nie należy doliczać kilometrów dojazdu do pierwszego dziecka. 7. Czas dowozu dzieci musi być zsynchronizowany w taki sposób , aby dziecko było w placówce najpóźniej na 5 minut prze rozpoczęciem zajęć. 8. Liczba dni szkolnych w roku szkolnym 2013/14 to 178 dni. 9. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia oraz sposób jego realizacji zawiera a) wzór umowy b) załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówienia uzupełniającego będzie powtórzenie zakresu przedmiotu zamówienia podstawowego maksymalnie do poziomu 50% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy posiadają licencję na krajowy transport drogowy osób . Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku jest oświadczenie o posiadaniu licencji na krajowy transport drogowy osób ( z podaniem nr licencji , daty jej wydania ) -zawarte w druku OFERTA

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy posiadają co najmniej dwa środki transportu w stanie technicznym gwarantującym prawidłowe wykonanie zamówienie przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych ( poruszających się na wózkach inwalidzkich ) , posiadających aktualne badania techniczne i opłacone polisy , ubezpieczenia OC .Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku jest oswiadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu co najmniej dwóch środków transportu w stanie technicznym gwarantującym prawidłowe wykonanie zamówienia , przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych ( poruszających się na wózkach inwalidzkich ) , posiadających aktualne badania techniczne i opłacone polisy ubezpieczenia OC ( z podaniem marek pojazdów , numerów rejestracyjnych pojazdów ) - zawarte w druku OFERTA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy dysponują co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi kwalifikacje i uprawnienia do kierowania pojazdami w wymaganej kategorii . Dokumentem potwierdzającym spełnianie warunku jest oswiadczenie o posiadaniu lub dysponowaniu co najmniej dwoma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi kwalifikacje i uprawnienia do kierowania pojazdami w wymaganej kategorii ( z podaniem imion i nazwisk , osób seria i numer prawa jazdy ) - zawarte w druku OFERTA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony druk OFERTA

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku : a) zmiany liczby przewożonych dzieci w zakresie jej zmniejszenia lub zwiększenia b) zmiany długości tras w zakresie zmniejszenia lub zwiększenia c) urzędowej zmiany stawki VAT d) wymiany pojazdów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia w przypadku gdy np.pojazd nie posiada ważnego badania technicznego , pojazd uległ uszkodzeniu w wyniku kolizji lub wypadku drogowego , pojazd uległ uszkodzeniu w przypadku wandalizmu , pojazd jest niesprawny e) zmiany w zakresie osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w przypadku np. śmierci osoby , dłuższej choroby osoby wykonującej zamówienie , utraty kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ugbuczkowice.rekord.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach ul. Szkolna 815 43-374 Buczkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Buczkowicach ul. Szkolna 815 43-374 Buczkowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.