eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa organizacja uczestnictwa przedstawicieli Polski Wschodniej w Międzynarodowych Targach Mebli, Wyposażenia Wnętrz oraz Przemysłu Drzewnego AMBIENTA 2010 odbywających się w dniach 13-17 października 2010 r. w Zagrzebiu - Chorwacja

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-06

Warszawa: Kompleksowa organizacja uczestnictwa przedstawicieli Polski Wschodniej w Międzynarodowych Targach Mebli, Wyposażenia Wnętrz oraz Przemysłu Drzewnego AMBIENTA 2010 odbywających się w dniach 13-17 października 2010 r. w Zagrzebiu - Chorwacja
Numer ogłoszenia: 279756 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. , ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3349800, 3349966, faks 022 3349999.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.paiz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa organizacja uczestnictwa przedstawicieli Polski Wschodniej w Międzynarodowych Targach Mebli, Wyposażenia Wnętrz oraz Przemysłu Drzewnego AMBIENTA 2010 odbywających się w dniach 13-17 października 2010 r. w Zagrzebiu - Chorwacja.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa organizacja uczestnictwa Międzynarodowych Targach Mebli, Wyposażenia Wnętrz oraz Przemysłu Drzewnego AMBIENTA 2010 odbywających się w dniach 13-17 października 2010 r. w Zagrzebiu , realizowanego w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, Działanie I.4 Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ, a w szczególności jest to: 1. Wykonanie dwóch projektów Stoiska, z których jeden zostanie wybrany przez Zamawiającego i będzie stanowił podstawę realizacji dalszych części zamówienia - w terminie do 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. Zaakceptowany przez Zamawiającego projekt stoiska powinien być niezwłocznie przekazany do akceptacji przez Organizatora Targów. Każdy projekt musi zostać sporządzony w wersji papierowej i elektronicznej, wraz z wizualizacją stosika z opcją włączonego i wyłączonego oświetlenia oraz zawierać wymiary poszczególnych elementów stoiska. Stoisko ma mieć charakter otwarty. Zamawiający w terminie 3 dni roboczych od daty dostarczenia przez wykonawcę propozycji projektów dokona wyboru projektu stoiska. Jeżeli zostaną zgłoszone uwagi przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszelkie uwagi Zamawiającego zgłoszone do projektu w terminie 2 dni roboczych. 2. Dostawa elementów Stoiska na teren targów AMBIENTA w Zagrzebiu powinna nastąpić do 4 października 2010 3. Montaż Stoiska w miejscu odbywania się targów (Zagrzeb ul. Dubrownik 15) powinien rozpocząć się dnia 5 października 2010 godz. 07:00 i zakończyć do dnia 12 października 2010 godz. 20:00 (Zamawiający wyjaśnia, że data 5 października 2010 jest najwcześniejszym oficjalnym terminem rozpoczęcia budowy stoisk w miejscu Targów wskazanym przez Organizatora Targów. Montaż stoiska nie musi zostać rozpoczęty w tym dniu, jednak Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby został on zakończony w dniu 12 października 2010 do godziny 20.00). 4. Obsługa logistyczna i techniczna stoiska: . rezerwacja lokalnego transportu autokarowego na terenie Chorwacji w dniach 12-18 .X. 2010 w godz.8-20. . przygotowanie materiału informacyjnego o wystawcach według wskazówek Zamawiającego - w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy . transport materiałów i eksponatów meblowych do Zagrzebia z siedziby zamawiającego oraz z miast Polski Wschodniej wskazanych przez zamawiającego - do dnia ostatecznego terminu zakończenia montażu stoiska, tj. do dnia 11 października 2010. . wynajęcie kucharza, 3 hostess (asystentów) i barmana - w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu kandydatów na ww. stanowiska, załączając opis kompetencji i doświadczeń ww. osób w udziale w wydarzeniach o podobnym charakterze. Przedstawienie kompetencji oraz doświadczenia rozumie się tu jako przedstawienie życiorysu każdej z proponowanych hostess (asystentów), barmana oraz kucharza, a w przypadku kucharza wymagane jest także przedstawienie pozytywnych referencji lub innych dokumentów potwierdzających prawidłowe wykonanie zleceń,umów od 3 ostatnich pracodawców. . obsługa cateringowa stoiska w dniach 13-16 października 2010. . wynajęcie tłumacza języka angielskiego w dniach 13 - 15 października 2010. 5. Demontaż Stoiska w miejscu odbywania się targów - od dnia 18 października od godz. 7:00 do dnia 23 października 2010 do godz. 20:00.Są to terminy progowe, w których wykonawca ma dokonać demontażu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.60.00 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów 60.16.10.00 - Usługi w zakresie transportu paczek 79.54.00.00 - Usługi w zakresie tłumaczeń ustnych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, na podstawie załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonano co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizowano co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu projektu zagranicznych stoisk targowych, wyprodukowaniu elementów stoiska w całym okresie trwania Targów, montażu i demontażu stoiska, każda o wartości netto min. 150.000,00 złotych (a w przypadku, jeśli wartość usługi była w umowie wyrażona w walucie obcej - równowartość 150.000,00 złotych ustala się wg. średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie usługi). Przez usługę należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy polegająca na wykonaniu wyżej opisanych czynności na jednej imprezie targowej w ramach jednej umowy (Zamawiający nie dopuszcza - w celu wykazania spełnienia powyższego warunku - łączenia usług o wartości mniejszej niż wymagana). Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełniania warunek na podstawie żądanych przez Zamawiającego dokumentów i innych oświadczeń wymienionych w Roz. VI SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy te oświadczenia i dokumenty, potwierdzają wymóg spełniania warunku. Ze złożonych oświadczeń i dokumentów powinno jednoznacznie wynikać spełnienie warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, na podstawie załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • . przynajmniej jedna osoba, która w ciągu ostatnich 3 lat wykonała co najmniej 5 projektów zagranicznych stoisk targowych zbliżonych do projektu stoiska będącego przedmiotem niniejszego zamówienia opisanego w Załączniku nr 1 do SIWZ (SOPZ); . 3 hostessy posługujące się językiem polskim, francuskim i angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, . 1 barman posługujący się językiem polskim i angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację oraz posiadającym co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku barmana, i posiadający stosowne zezwolenia uprawniające do kontaktu z żywnością; . 1 kucharz posługujący się językiem polskim i angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację oraz posiadający co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku kucharza, i posiadającym stosowne zezwolenia uprawniające do kontaktu z żywnością; . 1 tłumaczem wykonującym usługi tłumaczeniowe symultaniczne z języka polskiego na język angielski oraz z języka angielskiego na język polski posiadający odpowiednie kwalifikacje oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu tłumaczeń symultanicznych. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełniania warunek na podstawie żądanych przez Zamawiającego dokumentów i innych oświadczeń wymienionych w Roz. VI SIWZ. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia / nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz ofertą dokumentów i oświadczeń będzie badał czy te oświadczenia i dokumenty, potwierdzają wymóg spełniania warunku. Ze złożonych oświadczeń i dokumentów powinno jednoznacznie wynikać spełnienie warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia, na podstawie załącznika nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w sytuacji, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie terminów realizacji zamówienia, na skutek zaistnienia obiektywnych przeszkód, które uniemożliwią realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji zamówienia, 5) Zmiany, o których mowa w pkt 4 mogą dotyczyć przesunięcia czasu realizacji części zamówienia w zakresie 10% czasu przeznaczonego na realizację tej części zamówienia, pod warunkiem, że termin zakończenia realizacji całego zamówienia nie ulegnie zmianie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.paiz.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w Warszawie ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. w Warszawie ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa Kancelaria Ogólna, pokój 111, piętro I.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 4. Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. Program Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013 Osi priorytetowej I Nowoczesna Gospodarka Działanie I.4 Promocja i Współpraca, komponent Promocja.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.