eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › adaptacja budynków przy ulicy Konarskiego 35a, 37a, 37b w Grudziądzu dla potrzeb budownictwa socjalnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-15

POZYCJA 27961

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Grudziądz: adaptacja budynków przy ulicy Konarskiego 35a, 37a, 37b w Grudziądzu dla potrzeb budownictwa socjalnego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miasto Grudziądz, do kontaktów: sprawy merytoryczne Adam Orłowski tel. 56/45 10 265 ; sprawy proceduralne Grażyna Kondek tel. 56/ 45 10 233, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4510233, fax (056) 4510233, e-mail: informatyka@um.grudziadz.pl, www.bip.grudziadz.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miejski, Wydział Inżynierii Miejskiej, Adam Orłowski, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 / 45 10 265, fax 56/ 45 10 233. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miejski, Biuro Zamówień Publicznych, Grażyna Kondek, ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 / 45 10 233, fax 56 / 45 10 233, e-mail: informatyka@um.grudziadz.pl, www.bip.grudziadz.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja budynków przy ulicy Konarskiego 35a, 37a, 37b w Grudziądzu dla potrzeb budownictwa socjalnego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja istniejących budynków mieszkalnych na budynki socjalne nadające się do zamieszkania ze względu na wyposażenie i stan techniczny. Przyszłe pomieszczenia (lokale socjalne) będą o obniżonym standardzie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Grudziądz. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Łączna powierzchnia użytkowa budynków - 1.587,10 m2; łączna powierzchnia lokali socjalnych (mieszkalnych) w budynkach - 1.269,00 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 15.000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2)wykażą, że w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotombudowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia-z potwierdzeniem ich należytego wykonania. Za roboty budowlane odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna roboty budowlane, polegające na remoncie bądź przebudowie budynków mieszkalnych wielorodzinnych o powierzchni użytkowej każdego budynku minimum 500 m2; 3)dysponują osobami posiadającymiuprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie-kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 4) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową do wysokości nie mniejszej niż 50% wartości wynagrodzenia określonego w ofercie; 5) ubezpieczą się od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 6) na czas realizacji zamówienia powierzą wykonywanie określonych przez siebie prac 4 bezrobotnym skierowanym przez Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu; 7) wniosą wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 01.08.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 01.08.2005, godzina 10:00, Urząd Miejski w Grudziądzu, ul. Ratuszowa 1, pok. 208.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.