eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Tomyśl › Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-08

Nowy Tomyśl: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu.
Numer ogłoszenia: 278829 - 2010; data zamieszczenia: 08.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216317 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowotomyski, ul. Poznańska 33, 64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie, tel. 061 4426797, faks 061 4423589.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Zamówienie polega na świadczeniu usług telekomunikacyjnych (telefonii stacjonarnej) dla Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu 2.Realizacja ruchu ma się odbywać poprzez 2 trakty 2 Mbit ( ISDN 30 B+D) w ramach istniejącej numeracji DDI zarezerwowanej dla Starostwa Powiatowego w Nowym Tomyślu ( zakres numeracji 614426600-799 ). Wszelkie koszty przekierowania ruchu pokrywa Wykonawca, który wygra postępowanie. Kierowanie ruchu winno odbywać się w od 1 listopada 2010.. W przypadku zakończenia usługi stykiem ISDN PRA z sygnalizacją DSS1 Zamawiający wymaga by urządzenia końcowe były w pomieszczeniach węzłów teleinformatycznych ze stykiem G703/G704. 3.Wykonawca zapewni należyte wykonanie przedmiotu zamówienia w szczególności do świadczenia usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły tj. Codziennie przez całą dobę przez okres realizacji zamówienia z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń tj. Poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usług. 4. Wykonawca poniesie koszty wyposażenia i konfiguracji centrali telefonicznej Zamawiającego w przypadku braku możliwości technicznych współpracy urządzeń Zamawiającego z urządzeniami Wykonawcy. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji zamówienia. 6. Zamawiający zachowuje dotychczasowe numery telefoniczne zgodnie z wykazami przedstawionymi w załączniku nr 1. 7. Wykonawca zapewni przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów przydzielonych i wykorzystywanych przez Zamawiającego bez przerw w pracy, zgodnie z art. 71 ust. 1 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne ( Dz.U. Nr 171, poz. 1800 ze zm. ) oraz § 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 czerwca 2009r. ( Dz. U. z 2009r. Nr 97, poz. 810) w sprawie warunków korzystania z uprawnień publicznych sieci telefonicznych. 8. Zamawiający nie poniesie opłaty jednorazowej związanej z ewentualnym przeniesieniem obecnego zakresu numeracyjnego do sieci Wykonawcy. 9. Wykonawca zapewni możliwość wykonywania połączeń do wszystkich sieci telekomunikacyjnych krajowych i zagranicznych. 10. Zamawiający wymaga zapewnienia prezentacji numerów dla połączeń wychodzących i przychodzących. Koszty prezentacji numerów należy wliczyć w koszty abonamentu. 11. Zamawiający wymaga by wszelkie koszty związane z usługami ( DDI, MSN, FSK) wliczone zostały w cenę abonamentu. 12. Wykonawca zapewni sekundowe naliczanie opłat za usługi telekomunikacyjne, ( od momentu uzyskania połączenia do momentu rozłączenia się rozmówcy) i będzie naliczał koszty połączeń wg stawek z kalkulacji cenowej. 13. Wykonawca zapewni Zamawiającemu stałe kierowanie połączeń krajowych oraz międzynarodowych do własnej sieci bez konieczności każdorazowego wybierania numeru dostępowego sieci ( prefiksu). 14. Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjację połączenia. 15. Wykonawca zapewni możliwość realizacji połączeń ze wszystkimi numerami krajowego planu numeracyjnego, również z numerami usługowymi i specjalnymi innych operatorów. 16. Dla wszystkich numerów o podwyższonej płatności Zamawiający wymaga bezpłatnej blokady połączeń wychodzących przy zachowaniu możliwości jej usunięcia na pisemne żądanie Zamawiającego. 17. Zamawiający wymaga by Wykonawca dostarczał na żądanie, bezpłatne pełne zestawienie bilingowe tzn. Wykaz zrealizowanych połączeń zawierający informacje o numerze wybieranym, godzinę, datę połączenia, czas trwania połączenia wraz z kosztami. Zamawiający wymaga udostępnienia tych informacji za pomocą nośnika CD lub poprzez stronę WWW dedykowaną dla obsługi konta Zamawiającego lub w formie papierowej przesłanej do siedziby Zamawiającego w terminie 14 dni roboczych od zakończenia okresu rozliczeniowego. 18. Zamawiający wymaga możliwości uzyskania dostępu do innych usług dodatkowych określonych w zaproponowanej taryfie telekomunikacyjnej Wykonawcy. 19. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wzrostu cen za abonament i minutę połączenia w okresie obowiązywania umowy. 20. W ramach przedstawionej oferty Wykonawca zobowiązuje się nie naliczać opłat za połączenia oraz abonamenty wyższych niż ceny oferowane przez Wykonawcę w ofercie publicznej dla klientów biznesowych. 21. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania tajemnicy telekomunikacyjnej oraz przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. O ochronie danych osobowych - Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm. 22. Wszelkie koszty związane z uruchomieniem świadczonej usługi ponosi Wykonawca. 23. Świadczone w ramach niniejszego zamówienia usługi telefoniczne będą obejmowały: połączenie lokalne i strefowe,połączenia międzystrefowe, połączenia do sieci telefonii komórkowej,połączenia międzynarodowe,połączenia na numery alarmowe, inne połączenia związane z numerami specjalnymi. 24. Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca przygotuje Zamawiającemu komplet niezbędnych dokumentów do przełączenia ruchu ( zlecenie preselekcji, upoważnienie do rozwiązania umowy ), które Wykonawca złoży w imieniu Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi przepisami dostawcy dotychczasowych usług. Wszelkie koszty z tym związane pokryje Wykonawca. 25. Rozliczanie realizowanych połączeń odbywać się będzie w systemie naliczania sekundowego . 26. Zamawiający zastrzega, iż usługa nie może być doprowadzona do miejsca świadczenia z użyciem technologii alternatywnych, tj. bramki GSM, numery dostępowe, VoIP, dostęp radiowy. 27. W ramach niniejszego zamówienia wymagane jest ponadto: - zapewnienie indywidualnego opiekuna zajmującego się bieżącą obsługą zamawiającego, Do zadań opiekuna będzie należała bieżąca obsługa zamawiającego, w tym m.in -monitorowanie stopnia wykonania umowy oraz stopnia wykorzystania limitów połączeń, -zapewnienie bieżącego dostępu do bilingów. ( Zamawiający wymaga dostępu do wykazu połączeń z maksymalnym opóźnieniem do 3 dni). -zapewnienie przez 24 godziny na dobę serwisu, który będzie usuwał wszelkie awarię w terminie nie dłuższym niż 6 godzin od momentu zgłoszenia, a czas reakcji rozumiany jako początek działań zmierzających do usunięcia awarii) na awarię łącza wyniesie poniżej 2 godzin od momentu zgłoszenia. Załącznik nr 1 Dotychczasowe numery telefoniczne - linie analogowe: 61 442 24 08, 61 442 42 11, 61 442 24 63, 61 442 24 73, 61 442 24 83,61 442 34 12 61 442 35 89, 61 442 50 65 .Dotychczasowy zakres numeracji - linie cyfrowe ISDN 30 B+D :614426600 do 614426799.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 62.20.00.00 - 62.20.00.00 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MULTIMEDIA POLSKA S.A., ul. T. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47787,96

  • Oferta z najniższą ceną: 36885,84 / Oferta z najwyższą ceną: 83939,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.