Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-08
Lubaczów: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie 2011/2012
na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaczowie
Numer ogłoszenia: 278780 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Lubaczowie , ul. kard. St. Wyszyńskiego 31, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6321604, faks 016 6329999.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdlubaczow.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie 2011/2012 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaczowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie 20011/2012 na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Lubaczowie Zadanie nr 1 - nośnik typu Jelcz, Man, Iveco,Kamaz lub inny równoważny o mocy min. 120 KM - szt. 1 (piaskarka i mieszanka piaskowo-solna oferenta, pług jednostronny PZD) punkt dyspozycyjny Lubaczów, obsługa miasta Lubaczów, Cieszanów Zadanie nr 2 - nośnik typu Jelcz, Man, Iveco lub inny równoważny o mocy min. 120 KM - szt. 1 (piaskarka, mieszanka piaskowo-solna i pług jednostronny oferenta) punkt dyspozycyjny Lubaczów, obsługa gmin Lubaczów, Wielkie Oczy Zadanie nr 3 - nośnik typu Jelcz, Man, Iveco lub inny równoważny o mocy min. 120 KM - szt. 1 (piaskarka, mieszanka piaskowo-solna i pług jednostronny oferenta), punkt dyspozycyjny Lubaczów, obsługa gmin Stary Dzików, Oleszyce, Cieszanów Zadanie nr 4 - nośnik typu DAF, MAN, IVECO lub inny równoważny o mocy min. 120 KM - szt. 1 (piaskarka i pług jednostronny PZD, mieszanka piaskowo-solna oferenta) punkt dyspozycyjny Lubaczów, obsługa gmin Cieszanów, Narol Zadanie nr 5 - nośnik typu Man, Iveco, Kamaz lub inny równoważny o mocy min, 150 KM - szt. 1 (piaskarka, pług jednostronny i mieszanka piaskowo-solna oferenta) punkt dyspozycyjny Lubaczów, obsługa gminy Lubaczów, Wielkie Oczy Zadanie nr 6 - nośnik typu Man, Iveco, Kamaz lub inny równoważny o mocy min, 150 KM - szt. 1 (pług jednostronny PZD) punkt dyspozycyjny Lubaczów, obsługa gminy Oleszyce Zadanie nr 7 - nośnik typu Man, Iveco, Kamaz lub inny równoważny o mocy min, 150 KM - szt. 1 (pług jednostronny PZD) punkt dyspozycyjny Lubaczów obsługa gminy Lubaczów, Horyniec-Zdrój Zadanie nr 8 - nośnik typu Star, Man, Iveco lub inny równoważny o mocy min, 150 KM (napęd 3 osiowy) - szt. 1 (pług dwustronny PZD) punkt dyspozycyjny Lubaczów Zadanie nr 9 - nośnik typu Man, Iveco, Kamaz lub inny równoważny o mocy min, 150 KM (napęd 3 osiowy) - szt. 1 (pług dwustronny PZD) punkt dyspozycyjny Lubaczów Zadanie nr 10 - nośnik typu Tatra, Kraz lub inny równoważny o mocy min, 300 KM (napęd 3 osiowy) - szt. 1 (pług dwustronny PZD) punkt dyspozycyjny Lubaczów Zadanie nr 11 - Ciągnik dwunapędowy o mocy min. 150KM - szt. 1 (pług jednostronny oferenta - długość lemiesza min. 3,00m) punkt dyspozycyjny Lubaczów Zadanie nr 12 - Równiarka - szt. 2 punkt dyspozycyjny Lubaczów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym poprzez posiadanie pojazdów, sprzętu dla poszczególnych zadań do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony przez dysponowanie odpowiednim pojazdem, sprzętem wyszczególnionym w ofercie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą spełnia/ nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie spełniony przez posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia wyszczególnionych w ofercie Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez zweryfikowanie wymaganych dokumentów potwierdzających prawo do ubiegania się o przedmiotowe zamówienie publiczne metodą spełnia/ nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalne są następujące zmiany treści umowy: 1/ zmniejszenie lub zwiększenie zakresu zamówienia 2/ zmiana wysokości wynagrodzenia umownego w związku z okolicznościami wymienionymi pkt. 1. 3/ zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: - gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego. - działania siły wyższej, zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych powodujących konieczność świadczenia usług. Zmiany umowy dopuszczalne są na następujących warunkach: pkt. 1 - zmniejszenie lub zwiększenie zakresu zamówienia w granicach interesu Zamawiającego pkt. 2 - w zakresie powodującym zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie proporcjonalnie do zakresu zamówienia. pkt. 3 - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego oraz o czas działania siły wyższej i czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdlubaczow.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG LUBACZÓW
ul. Kard. St. Wyszyńskiego 31
37-600 Lubaczów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2011 godzina 09:00, miejsce: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG LUBACZÓW ul. Kard. St. Wyszyńskiego 31 37-600 Lubaczów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- "Wykonywanie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań związanych z przebudową/rozbudową dróg powiatowych na terenie Powiatu Lubaczowskiego" Zadania 1 - 2
- Radruż, Zespół Cerkiewny w Radrużu (XVI-XX w.), cmentarz (XIX - I poł. XX w.), prace konserwatorskie przy nagrobkach - etap VII
- Prace remontowo-konserwatorskie zespołu cerkiewnego w Opace
- Radruż, Zespół Cerkiewny w Radrużu (XVI-XX w.): prace konserwatorskie przy ikonostasie (XVI-XVIII w.) w cerkwi pw. św. Paraskewy (kon. XVI w.)
- Przebudowa kluczowych ciągów dróg gminnych i powiatowych na obszarze Związku Powiatowo - Gminnego "Ziemia Lubaczowska"
- Radruż, Zespół Cerkiewny w Radrużu (XVI-XX w.): prace konserwatorskie przy ikonostasie (XVI-XVIII w.) w cerkwi pw. św. Paraskewy (kon. XVI w.)
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 część 1, 2, 3
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.