eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu p.n. Rozwój infrastruktury kulturowej poprzez przebudowę Amfiteatru i rozbudowę Miejskiego Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-13

Gorzów Wielkopolski: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu p.n. Rozwój infrastruktury kulturowej poprzez przebudowę Amfiteatru i rozbudowę Miejskiego Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 278658 - 2009; data zamieszczenia: 13.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Centrum Kultury , ul. Drzymały 26, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 0-95 7202911, faks 0-95 7202911 wew. 28.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.emceka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka kultury..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu p.n. Rozwój infrastruktury kulturowej poprzez przebudowę Amfiteatru i rozbudowę Miejskiego Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu pn.: Rozwój infrastruktury kulturowej poprzez przebudowę Amfiteatru i rozbudowę Miejskiego Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp. 2. Zamówienie obejmuje następujące czynności: 1) weryfikacja dokumentacji technicznej oraz kontakty robocze z prowadzącym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wybór wykonawcy robót budowlanych do każdego z zadań projektu (przebudowa Amfiteatru i rozbudowa Miejskiego Centrum Kultury w Gorzowie Wlkp). 2) pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót, zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie z warunkami kontraktowymi, 3) prowadzenie sprawozdawczości związanej z realizacją projektu zgodnie z wymogami funduszu współfinansującego zadanie, 4) prowadzanie ocen, konsultacji i ewentualnych korekt rozliczeń rzeczowo-finansowych projektu z Instytucją Zarządzającą, 5) sporządzanie rozliczeń rzeczowo - finansowych oraz realizacja obowiązków sprawozdawczych, wynikających z umowy pomiędzy Zamawiającym i Urzędem Marszałkowskim, rozliczenie końcowe inwestycji w terminie do 1 m-ca od daty odbioru robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp, tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: 1) w okresie ostatnich trzech lat lub jeśli okres działalności jest krótszy to w tym czasie, pełnił funkcję inżyniera kontraktu na przynajmniej trzech inwestycjach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym minimum jednej o charakterze podobnym do robót objętych funkcją inżyniera kontraktu w ramach niniejszego zamówienia i wartości robót budowlanych nie mniej niż 20 000 000,00 zł. Zamawiający za roboty o podobnym charakterze rozumie roboty w zakresie budowy, przebudowy lub rozbudowy obiektów użyteczności publicznej. 2) wskażą do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby, którymi dysponują lub będą dysponować, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1 Kierownika Zespołu (Inżynier Rezydent) posiadającego: - wykształcenie techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie pełnienia funkcji Kierownika Zespołu/ Inżyniera Rezydenta/ Inżyniera Kontraktu, - doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Zespołu/ Inżyniera Rezydenta na min. dwóch kontraktach obejmujących roboty budowlane współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 2 Inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającego: - wykształcenie techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru, - doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty budowlane o charakterze podobnym do robót objętych funkcją inżyniera kontraktu w ramach niniejszego zamówienia. Definicje robót o charakterze podobnym Zamawiający przedstawił w pkt 2, ppkt 1) - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3 Inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej posiadającego: - wykształcenie techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru, - doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty w zakresie sieci oraz instalacji wodnej i kanalizacyjnej, - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, 4 Inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej posiadającego: - wykształcenie techniczne, - minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru, - doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty w zakresie instalacji elektrycznych, - aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych bez ograniczeń, 5 Specjalistę ds. rozliczeń i sprawozdawczości - posiadającego: - wykształcenie minimum średnie, - doświadczenie w prowadzeniu obmiarów i analizy kosztów budowy, sprawozdawczości na co najmniej dwóch kontraktach na roboty budowlane współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, UWAGA: zamawiający nie dopuszcza łączenia funkcji wymienionych powyżej. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają dostęp do środków finansowych, linii kredytowych lub innych ułatwień finansowych w wysokości minimum 300 000,00 zł. 4. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp i złożą dokumenty jak w pkt VIII SIWZ. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełnienia warunków podmiotowych według formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uzna się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków jak pkt VII S.I.W.Z. i ofertę zgodną ze S.I.W.Z., i dokumentów: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, 6. Dokumenty potwierdzające, że wykazane usługi zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia i zakresu wykonywanych czynności, zgodnie z warunkiem jak w pkt VII SIWZ 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: uprawnienia budowlane do kierowania/ nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem (zgodnie z Ustawą prawo budowlane) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wskazanych do realizacji zamówienia, 10. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansową lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2., 3. i 4. Składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu/ -ów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy do dokumentu/ -ów stosuje się odpowiednio jak wyżej. Zamawiający wymaga w stosunku do podmiotów (partnerów) ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (składających wspólną ofertę, np. konsorcjów, spółek cywilnych), aby: 1. Każdy z nich oddzielnie udokumentował, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 2. Podmioty udokumentowały, że łącznie spełniają wymagane warunki w zakresie wymaganej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz potencjału ekonomicznego, finansowego zapewniającego wykonanie zamówienia. 3. Ustanowiły Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. W celu potwierdzenia spełniania warunków podmioty (partnerzy) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Pzp - podpisane przez każdy podmiot (partnera) ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3 Pzp odpowiednio do sytuacji Wykonawcy - podpisane przez Pełnomocnika. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla każdego podmiotu (partnera) z osobna ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - dla każdego podmiotu (partnera) z osobna ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla każdego podmiotu (partnera) z osobna ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dla każdego podmiotu (partnera) z osobna ubiegającego się wspólnie o udzielenie zamówienia. 7. Wykaz zrealizowanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujący usługi , odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, dla wszystkich podmiotów (partnerów) wspólnie, podpisany przez Pełnomocnika. 8. Dokumenty potwierdzające, że usługi określone w pkt 7 zostały wykonane należycie. 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia i zakresu wykonywanych czynności, dla wszystkich podmiotów (partnerów) wspólnie, podpisany przez Pełnomocnika. 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ponadto wyrażą zgodę na wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami zawartymi w S. I. W. Z...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.emceka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W sekretariacie Siedziby Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2009 godzina 14:00, miejsce: sekretariat siedziby zamawiajacego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.