eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › 1. przedmiotem zamówienia jest świadczenie w warsztacie wykonawcy usług polegających na naprawach blacharsko-lakierniczych pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2005-06-14

POZYCJA 27845

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Szczecin: 1. przedmiotem zamówienia jest świadczenie w warsztacie wykonawcy usług polegających na naprawach blacharsko-lakierniczych pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji, do kontaktów: Imianowska Katarzyna, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, fax (091) 8211477 8215406, e-mail: zamowieniakwp@wp.pl, www.szczecin.kwp.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 50. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. przedmiotem zamówienia jest świadczenie w warsztacie wykonawcy usług polegających na naprawach blacharsko-lakierniczych pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w warsztacie wykonawcy usług polegających na naprawach blacharsko-lakierniczych pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie -wymienionych w załączniku nr 2- według zapotrzebowania zamawiającego, z uwzględnieniem dwóch przypadków: a)napraw na zlecenie i koszt zamawiającego, b)napraw bezgotówkowych finansowanych przez zakłady i firmy ubezpieczeniowe bez udziału zamawiającego jako płatnika. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)naprawy samochodów osobowych, osobowo - terenowych i ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony, 2)naprawy samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej do 7 ton - minimum 1 stanowisko 3)posiadanie wyznaczonego miejsca w obszarze zamkniętym, przystosowanego do garażowania lub parkowania minimum ośmiu uszkodzonych pojazdów zamawiającego, 4)skuteczne zabezpieczenie przez 24 godziny na dobę powierzonego przez zamawiającego mienia, 5)udzielanie gwarancji na wykonane usługi oraz wymienione części na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: warsztat wykonawcy. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.21.00 - Usługi w zakresie napraw samochodów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: postępowanie powyżej 60.000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7.000,- zł przed upływem terminu składania ofert. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: przewidziana Prawem spółek handlowych. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.spełnianie warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, 2.niepodleganie wykluczeniu z art. 24,. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1), 2.dokument potwierdzający wniesienie wadium, 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności wystawione lub potwierdzone przez właściwy urząd nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. IX ust. 4 SIWZ. 4.sporządzony przez wykonawcę wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, w tym obowiązkowo: 1)ramę geometryczną z zestawem pomiarowym, 2)bezpyłową kabinę lakierniczą wyposażoną w zespół filtrów, nawiewów, wyciągów oraz urządzenie grzewcze służące do utrzymania odpowiedniej temperatury w trakcie lakierowania i suszenia polakierowanego nadwozia samochodu, 3)urządzenia do geometrii nadwozia, 5.sporządzony przez wykonawcę w formie oświadczenia wykaz firm ubezpieczeniowych, z którymi ma zawartą umowę lub porozumienie na świadczenie usług napraw w zakresie objętym zamówieniem (należy załączyć kopie) wraz z podaniem okresu ich obowiązywania, 6.oświadczenie wykonawcy o rozliczaniu świadczeń stanowiących przedmiot umowy w oparciu o program komputerowy AUDATEX, 7.oświadczenie wykonawcy o sposobie zabezpieczenia warsztatu i miejsca przechowywania pojazdów, w razie posiadania umowy z firmą ochroniarską podać jaką i określić okres jej obowiązywania, 8.kopię umowy ubezpieczenia OC z tytułu wykonywanej działalności w zakresie świadczonych usług, 9.oświadczenie wykonawcy o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie przez zamawiającego wizji lokalnej celem weryfikacji złożonych oświadczeń ze stanem faktycznym. 10.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 12.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13.W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, obowiązany jest sporządzić wykaz firm/osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z poniższymi danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 14.umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie oraz dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika oraz jego zakres reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: Cb- cena za 1 rbh prac blach-mech zlec przez zamawiającego - 40% Cl - cena za 1 rbh prac lakierniczych zlec przez zamawiającego - 35% M - wysokość marży na zakupione przez wykonawcę części - 5% I - ilość umów, porozumień zawartych z firmami ubezpieczeniowymi - 10 % O - odległość w km od warsztatu do siedziby W. Transportu - 10% Kolejność według znaczenia: Nie. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZZ- 23210 - 89/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.08.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.08.2005 godzina 11:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 01.08.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: wszyscy zainteresowani. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.08.2005, godzina 12:00, Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, Zespół ds Zamówień Publicznych, pok nr 219.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 07.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.