Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-03
Warszawa: Kompleksowa organizacja Uczestnictwa przedstawicieli Polski Wschodniej w Międzynarodowych Targach Nieruchomości Inwestycyjnych Expo Real 2010 w Monachium w dniach 4-6.10.2010 r.
Numer ogłoszenia: 277732 - 2010; data zamieszczenia: 03.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. , ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3349800, 3349966, faks 022 3349999.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.paiz.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa organizacja Uczestnictwa przedstawicieli Polski Wschodniej w Międzynarodowych Targach Nieruchomości Inwestycyjnych Expo Real 2010 w Monachium w dniach 4-6.10.2010 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację uczestnictwa przedstawicieli Polski Wschodniej w Międzynarodowych Targach Nieruchomości Inwestycyjnych Expo Real 2010 w Monachium w dniach 4-6.10.2010 r., realizowanego w ramach Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, Działanie I.4 Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007 - 2013: 1. Wykonanie 2 projektów stoiska, 2. Wykonanie elementów z materiałów własnych Wykonawcy i ich transport, 3. montaż i demontaż stoiska, 4. obsługa techniczna stoiska, 5. transport materiałów wskazanych przez Zamawiającego wraz z ubezpieczeniem na czas transportu, 6. ubezpieczenie stoiska podczas targów, 7. obsługa osobowa stoiska, w tym obsługa 4 hostess oraz obsługa cateringowa stoiska, w tym obsługa barmana 8. wykonanie pokazu kulinarnego - gotowania na żywo, w tym obsługa kucharza 9. przygotowanie do druku i druk materiałów targowych, 10. wynajem transportu dla uczestników..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.60.00 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw 79.93.00.00 - Specjalne usługi projektowe 60.17.00.00 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków 55.40.00.00 - Usługi podawania napojów 60.16.10.00 - Usługi w zakresie transportu paczek .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział i ubiegać się o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział i ubiegać się o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali co najmniej 3 usługi odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizowali co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu projektu zagranicznych stoisk targowych, wyprodukowaniu elementów stoiska oraz ich montażu, obsługi technicznej i demontażu, każda o wartości netto min. 150.000,00 złotych (a w przypadku, jeśli wartość usługi była w umowie wyrażona w walucie obcej - równowartość 150.000,00 złotych ustala się wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie usługi). Przez jedną usługę należy rozumieć usługę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy, na podstawie jednej umowy na jednej Imprezie Targowej (Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku usług o wartości mniejszej niż wymagana); Na potwierdzenie warunku należy przedstawić Wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania oferta jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o których mowa w Rozdz. V ust. 1 pkt 2 SIWZ odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (wg Załącznika nr 6 do SIWZ);
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział i ubiegać się o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy, dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. wykażą, iż dysponują lub będą dysponować przynajmniej jedną osobą , która w ciągu ostatnich 3 lat wykonała co najmniej 5 projektów zagranicznych stoisk targowych zbliżonych do projektu stoiska będącego przedmiotem niniejszego zamówienia opisanego w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz wykażą, że dysponują kucharzem, który wykona pokaz gotowania na żywo wg opisu w Załączniku nr 1 do SIWZ, który jest obywatelem Rzeczpospolitej Polskiej, swobodnie posługuje się językiem polskim oraz angielskim, specjalizuje się w daniach regionalnych w tym w daniach Regionu Polski Wschodniej, posiada wszelkie kompetencje do przeprowadzenia pokazu oraz doświadczenie w prowadzeniu pokazów gotowania na żywo (Wykonawca załączy do oferty życiorys zawodowy kucharza oraz minimum 3 pozytywne referencje w zakresie prowadzenia pokazu gotowania na żywo); Na potwierdzenie warunku należy przedstawić Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - odpowiedzialnych za świadczenie usług: - projektowych - co najmniej jedna osoba, która w ciągu ostatnich 3 lat wykonała co najmniej 5 projektów zagranicznych stoisk targowych (wg Załącznika nr 7 do SIWZ); - przeprowadzenia pokazu gotowania na żywo - kucharz, który wykona pokaz gotowania na żywo wg opisu w Załączniku nr 1 do SIWZ, który jest obywatelem Rzeczpospolitej Polskiej, swobodnie posługuje się językiem polskim oraz angielskim, specjalizuje się w daniach regionalnych, w tym w daniach Regionu Polski Wschodniej, posiada wszelkie kompetencje do przeprowadzenia pokazu oraz doświadczenie w prowadzeniu pokazów gotowania na żywo (Wykonawca załączy do oferty życiorys zawodowy kucharza oraz minimum 3 pozytywne referencje w zakresie prowadzenia pokazów gotowania na żywo) wg Załącznika nr 7 do SIWZ);
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
jak wyżej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział i ubiegać się o udzielenie zamówienia Wykonawcy, którzy spełniają warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy, w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, w sytuacji, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności instytucjami Zarządzającą, Pośredniczącą I i II stopnia, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości; 4) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie terminów realizacji zamówienia, na skutek zaistnienia obiektywnych przeszkód, które uniemożliwią realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji zamówienia. Zmiany, o których mowa powyżej mogą dotyczyć przesunięcia czasu realizacji części zamówienia w zakresie 10% czasu przeznaczonego na realizację tej części zamówienia, pod warunkiem, że termin zakończenia realizacji całego zamówienia nie ulegnie zmianie, 5) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmniejszenia ilości materiałów promocyjnych, które należy przetransportować na miejsce odbywania się targów z siedziby Zamawiającego oraz ilości stron katalogu podwystawców. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zgłaszania na bieżąco tras przejazdu autokaru w Monachium w dniach 3,4,5,6,7.10.2010 r., w razie potrzeby.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.paiz.gov.pl/o_agencji/przetargi_ogloszenia/polska_wschodnia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., Bagatela 12, 00-585 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2010 godzina 13:00, miejsce: Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A., Bagatela 12, 00-585 Warszawa, Kancelaria Ogólna PAIiIZ S.A., I piętro, p.111.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Rozwój Polityki Wschodniej w ramach realizacji Programu Promocji Gospodarczej Polski Wschodniej, Działania I.4, Komponent Promocja I Priorytetu Programu Operacyjnego Rozwój Polityki Wschodniej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medyczno-szkoleniowego oraz innego wyposażenia
- Zaprojektowanie, wykonania nadruku i dostawa materiałów promocyjnych - 2024 rok
- ZP. 99.2024 - Dostawa materiałów indywidualnie logowanych
- Świadczenie usługi cateringowej w dniu 30.07.2024 r.
- ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA PRZEBUDOWIE SZYBÓW WINDOWYCH WRAZ Z WYMIANĄ DWÓCH DŹWIGÓW SZPITALNYCH OSOBOWYCH W BUDYNKU SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Usługa gastronomiczna- Letnia Szkoła w Cieszynie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.