Ogłoszenie z dnia 2005-06-13
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi Poznań: Usługa przeprowadzenia kontroli na miejscu w ramach systemu IACS na potrzeby Wielkopolskiego, Lubuskiego i Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR)i podległych im biur powiatowych. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I.1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, do kontaktów: Zofia Szalczyk, ul. Strzeszyńska, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455660, fax 061 8400693, e-mail: Zofia.Szalczyk@arimr.gov.pl, www.arimr.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego: szczebel centralny.
II.1) Rodzaj zamówienia: usługi. Kategoria usług: 12. Zamawiający wyraża zgodę na publikację niniejszego ogłoszenia: Tak. 2) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 3) Nomenklatura 3.1) Wspólny Słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.30.00 - Usługi badania wierzchniej warstwy gleby Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.30.00 - Usługi badania wierzchniej warstwy gleby Oryginalny kod CPV: 74.27.61.00 - Usługi kontroli technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.61.00 - Usługi kontroli technicznej Oryginalny kod CPV: 74.27.20.00 - Usługi badania podłoża Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.20.00 - Usługi badania podłoża Oryginalny kod CPV: 74.30.00.00 - Usługi badania, przeprowadzania inspekcji, analizy, nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej Oryginalny kod CPV: 74.32.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli Kod CPV wg słownika 2008: 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli 3.2) Inna nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 86753,86721-86739,. 4) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia kontroli na miejscu w ramach systemu IACS na potrzeby Wielkopolskiego, Lubuskiego i Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa (ARiMR)i podległych im biur powiatowych. 5) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kontroli na miejscu w ramach systemu IACS (Zintegrowany System Zarządzania i Kontroli)działającego w Polsce w związku z realizacją Wspólnej Polityki Rolnej Unii Europejskiej. Usługa realizowana będzie na potrzeby Wielkopolskiego, Dolnośląskiego i Lubuskiego Oddziału Regionalnego ARiMR. Kontrole przeprowadzane będą metodą wskazaną przez zamawiajacego. Obejmują zarówno kontrolę wniosków o płatności obszarowe jak i płatności z tytułu obszarów ONW. 6) Szacunkowa wartość całkowita (bez VAT): 29 013 587.60 PLN
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Uzasadnienie wyboru procedury negocjacyjnej bez uprzedniego ogłoszenia: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena
V.1) Udzielenie i wartość zamówienia 1.1) Nazwa i adres dostawcy, wykonawcy lub usługodawcy, któremu udzielono zamówienia: Zamówienie nr: 1 Konsorcjum: 1.EUROSYSTEM Sp.zo.o.- Lider Konsorcjum 2. Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Kartograficzno VERTICAL Sp. z o.o. 3. FOTOKART Sp. z o.o., do kontaktów: Krzysztof Kozielski, ul. Armii Krajowej 9A, 41-506 Chorzów, woj. Polska, tel. +48 32 349 80 00, fax +48 32 349 80 04, e-mail: euro@eurosystem.com.pl, www.eurosystem.com.pl. 1.2) Informacja o wartości zamówienia lub o najtańszej i najdroższej ofercie branej pod uwagę (bez VAT): Cena: 7409039 Oferta z najniższą ceną: / oferta z najwyższą ceną: Waluta: PLN 2) Podwykonawstwo 2.1) Czy przewidywane jest powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom: Nie.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: BOR15-2610-1/TM/2005. 3) Data udzielenia zamówienia: 03.06.2005 4) Liczba otrzymanych ofert: 12 5) Czy zamówienie było ogłoszone w Dzienniku Urzędowym UE: 2005/S 18 - 17622 z dnia 26.01.2005 6) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 7) Informacje dodatkowe: 8) Data wysłania ogłoszenia: 06.06.2005
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego
- Zakup i dostawa Aparatu do diagnostyki urodynamicznej na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa pojazdu typu furgon do przewozu 9 osób wraz z kierowcą - uczestników projektu wraz z opiekunami
- Dostawa samochodu terenowego 5-osobowego typu PICKUP, z napędem 4x4
- Dostawa przedmiotów i elementów umundurowania
- TPm-45/24 Remont 10 łazienek w budynku Domu Studenckiego MEDYK Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu przy ul. Rokietnickiej 4
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu"
- Świadczenie usług kominiarskich w budynkach komunalnych zarządzanych przez MZB
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadnia: pn. Remont i dostosowanie istniejącego budynku biurowego i zagospodarowania terenu przy ul. Postępu 17 D w Warszawie .
- Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi związanymi z rozbudową i przebudową Biblioteki Książąt Czartoryskic
- Modernizacja dachów w budynkach IMGW-PIB Krakowie, budowa nowego budynku garażowego w Krakowie oraz modernizacja budynku garażowego "F" w IMGW-PIB w Krakowie
- Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego.
więcej: Usługi badania podłoża »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.