eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Modernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr1 I etap ul. Jagiellońska 90 Kielce- dostawa okien i drzwi wraz z wymianą w budynku szkoły

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-21

Kielce: Modernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr1 I etap ul. Jagiellońska 90 Kielce- dostawa okien i drzwi wraz z wymianą w budynku szkoły
Numer ogłoszenia: 275915 - 2008; data zamieszczenia: 21.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 , ul. Jagiellońska 90, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3450851, fax. 041 3450853.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp1-kielce.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr1 I etap ul. Jagiellońska 90 Kielce- dostawa okien i drzwi wraz z wymianą w budynku szkoły.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a). Wymiana ściany z luxferów na okna PCV kolor biały oraz parapety zewnętrzne i wewnętrzne do 25 cm. 3 szt. białe i 3 szt. brązowe: - wymiary 2430x2960 - 1 szt. (szyba 3.3.1/14/4), - wymiary 2430x2780 - 2 szt. (szyba 3.3.1/14/4), b). Wymiana okien zabudowanych w kątowniku stalowym na oka PCV kolor biały: - wymiary 1870x900 - 2 szt. (szyba 4/16/4N), - wymiary 5660x1760 - 2 szt. (szyba 4/14/3.3.1), - wymiary 9320x1760 - 1 sztuka (szyba 4/14/3.3.1), c). Wymiana 5 sztuk drzwi: 2 sztuki wewnętrzne PCV białe, 3 szt. zewnętrzne aluminiowe ciepłe białe. - wymiary drzwi wewnętrznych 1850x2320 - 2 szt. (szyba 4/14/3.3.1), - wymiary drzwi zewnętrzne 1850x 2320 - 2 szt. (szyba 4/14/3.3.1), - wymiary drzwi zewnętrzne 2440x2860 - 1 szt. (szyba 4/14/3.3.1), d). Demontaż i montaż krat zewnętrznych - 5 szt..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w tym zakresie. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, co potwierdzą złożeniem odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym zakresie: - wykonali co najmniej trzy zakończone roboty budowlane o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia (z podaniem dat, miejsc i wartości wykonania) oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym zakresie. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Prawo Zamówień Publicznych, co wykażą przedstawiając załączone oświadczenia (załącznik nr 2). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie na podstawie dokumentów przedstawionych przez Wykonawcę w złożonej ofercie, wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wymagane dokumenty: WYMOGI FORMALNE ZAŁĄCZNIKÓW DO OFERTY Jeżeli załącznikiem do oferty będzie kserokopia dokumentu, musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem i podpisana na każdej stronie tego dokumentu przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania podmiotu. Wszystkie załączniki oferty stanowiące oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania podmiotu. Jeżeli ofertę i załączniki podpisuje osoba inna niż wynika to ze złożonych dokumentów, wówczas wraz z ofertą musi być złożony oryginał pełnomocnictwa lub jego kserokopia potwierdzona za zgodność przez notariusza lub radcę prawnego. Treść dokumentu stanowiącego pełnomocnictwo musi zawierać zapis, do jakich czynności osoba ta ma upoważnienie i okres obowiązywania upoważnienia. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (kopia dokumentu nie potwierdzona za zgodność z oryginałem) spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą (art.24 ust.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych). Jeżeli Wykonawca do oferty załączy dokumenty w języku innym niż polski, wówczas dokumenty te muszą być dostarczone wraz z tłumaczeniem ich na język polski poświadczone przez wykonawcę. Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą składa dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ma obowiązek ich oznakowania i oddzielenia od części jawnej złożonej oferty. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art.86 ust.6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wraz z ofertą należy dostarczyć: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności będzie również spełniał dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający dokument. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Zaświadczenie składają tylko podmioty zbiorowe. 6. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. 7. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej trzech zakończonych robót o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, z podaniem dat, miejsc i wartości wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp1-kielce.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr1 ul.Jagiellońska 90 Kielce sekretariat pok. nr2 w godz.7.00-15.00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr1 ul.Jagiellońska 90 Kielce sekretariat pok. nr2 w godz.7.00-15.00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.