eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wąglikowice › Modernizacja Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny we Wdzydzach Kiszewskich - przebudowa karczmy z Rumi - I etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-15

Wąglikowice: Modernizacja Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny we Wdzydzach Kiszewskich - przebudowa karczmy z Rumi - I etap
Numer ogłoszenia: 274950 - 2015; data zamieszczenia: 15.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich , 83-406 Wąglikowice, woj. pomorskie, tel. 58 6861130, faks 58 6861130.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum-wdzydze.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny we Wdzydzach Kiszewskich - przebudowa karczmy z Rumi - I etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania Modernizacja Muzeum - Kaszubski Park Etnograficzny we Wdzydzach Kiszewskich - przebudowa karczmy z Rumi - I etap. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: - rozbiórkę elementów dachu niezbędnych do montażu okien połaciowych, - rozbiórkę części ścian działowych i posadzki w pomieszczeniu obecnej kasy i sklepu, - wykucie 2 ościeżnic drewnianych, - rozbiórkę części posadzki z kamienia w części sali wystawowej, - wykonanie okładzin ścian wewnętrznych z płyt gipsowo-kartonowych, - wykonanie ścian działowych z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych z wykonaniem izolacji termicznej z wełny mineralnej, - gruntowanie powierzchni płyt gipsowo-kartonowych, - wtopienie siatki podtynkowej z tworzywa sztucznego na płytach gipsowo- kartonowych, - wykonanie tynków ciągnionych z gotowych zapraw tynkarskich z dodatkiem drobnej frakcji kruszywa /uzyskanie struktury istniejących tynków/, - dwukrotne malowanie powierzchni ścian /istniejących i wykonanych z płyt gipsowo- kartonowych/ farbami emulsyjnymi, - wykonanie szklanych ścianek systemowych z drzwiami, - dostawę i montaż drzwi aluminiowych., - dostawę i montaż kpl. rolet z napędem elektrycznym, - dostawę i montaż okien połaciowych, - wykonanie posadzki z okrągłych klocków dębowych, - wykonanie posadzki z kamienia naturalnego, - wykonanie obwodu oświetleniowego pomieszczenia kasy i sklepu, - wykonanie obwodu gniazd wtykowych 1 fazowych pomieszczenia kasy i sklepu, - wykonanie ochrony przeciwporażeniowej, - wykonanie pomiarów i badań. 3. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określają następujące dokumenty: 1/ Dokumentacja projektowa - załącznik A do SIWZ 2/ Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót /STWiOR/ - załącznik B do SIWZ 3/ Przedmiary robót - załącznik C do SIWZ Załączone przedmiary robót mają charakter poglądowy i w przypadku rozbieżności przedmiarów z dokumentacją projektową zakres prac należy przyjąć w oparciu o dokumentację projektową. 4. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszej umowy na okres co najmniej 3 lat licząc od daty odbioru końcowego. Warunki udzielenia gwarancji określone zostały we wzorze umowy - załączniku nr 8 do SIWZ. 6. Z uwagi na specyfikę robót zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 7. Wyroby i materiały budowlane stosowane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zastosowanie materiałów, które będą z niego wybierane zgodnie z zasadami profesjonalnego świadczenia usług budowlanych. Jego odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje wystąpienie wady w tychże materiałach przed upływem okresu udzielonej gwarancji. UWAGA ! Jeżeli w dokumentacji podano nazwy własne, znaki towarowe wyrobów i materiałów. to podano je dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez wyroby i materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych w dokumentacji projektowej standardów technicznych. Wykonawca proponujący urządzenia, wyroby i materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem /w tym min.: wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu/. Wielkość zamówienia o wartości szacunkowej poniżej progów określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy pzp.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp /wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ/

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp /wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ/

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp /wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ/

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, kiedy wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń /zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. Nr 83, poz. 578/ lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych wydanych przepisów, lub odpowiadające im uprawnienia wydane osobie będącej obywatelem państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm./ oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej /Dz.U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394/

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp /wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ/

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 2. Dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych /t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami/, w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający na podstawie art. 144 Ustawy przewiduje następujące warunki dokonania zmian postanowień zawartej umowy z wyłonionym Wykonawcą: 1/ zmiana terminu realizacji umowy w przypadku, gdy zmiana wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub niezależnych od Wykonawcy, w szczególności nadzwyczajnymi warunkami atmosferycznymi lub zmianą przepisów prawa, co będzie skutkowało koniecznością dokonania zmian w dokumentacji lub sposobie wykonywania przedmiotu umowy, 2/ zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług /VAT/, 3) zmiana osób reprezentujących w przypadku zmian organizacyjnych, 4) zmiana kierownika budowy /śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenie losowe/, pod warunkiem, że osoba te będzie spełniała wymagania określone w SIWZ, 5) zmiana inspektora nadzoru inwestorskiego /śmierć, choroba, rezygnacja lub inne zdarzenie losowe/. 6) zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zamówienia w przypadku przyspieszenia realizacji prac lub jego opóźnienia. 2. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w przypadkach określonych w ust. 1 i wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum-wdzydze.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum-Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, Wdzydze Kiszewskie, 83-406 Wąglikowice, budynek Ramleje, biuro specjalisty ds. zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2015 godzina 10:00, miejsce: Muzeum-Kaszubski Park Etnograficzny im. Teodory i Izydora Gulgowskich we Wdzydzach Kiszewskich, Wdzydze Kiszewskie, 83-406 Wąglikowice, budynek Ramleje, biuro specjalisty ds. zamówień publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.