eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wyposażenia dla Zakładu USG i Poradni Chorób Sutka WSB SP ZOZ w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-17

Warszawa: Dostawa wyposażenia dla Zakładu USG i Poradni Chorób Sutka WSB SP ZOZ w Warszawie
Numer ogłoszenia: 272539 - 2008; data zamieszczenia: 17.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Bródnowski SP ZOZ , ul. Kondratowicza 8, 03-242 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3265353, fax. 022 3265834.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dla Zakładu USG i Poradni Chorób Sutka WSB SP ZOZ w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia dla Zakładu USG i Poradni Chorób Sutka WSB SP ZOZ w Warszawie: 1) Część nr 1 - fotel ginekologiczny 2) Część nr 2 - stół zabiegowy do badań 3) Część nr 3 - wózek na brudną bieliznę 4) Część nr 4 - szafa kartotekowa 5) Część nr 5 - waga osobowa ze wzrostomierzem 6) Część nr 6 - chłodziarki 7) Część nr 7 - meble 8) Część nr 8 - lustra 9) Część nr 9 - projektor.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia ww. warunków oraz umożliwienia oceny, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem (każda zapisana strona) ich kserokopie lub odpisy. Dokumenty złożone w ofercie: 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ponadto: 4 Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 5 Wypełniona specyfikacja asortymentowo- cenowa - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ wraz z wypełnionym zestawieniem parametrów granicznych odpowiednio dla części na którą składana jest oferta - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4A do SIWZ. 6 Karty katalogowe oferowanego przedmiotu zamówienia. 7 Dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE - zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 869 z późn. zm.) dotyczy części nr 1,2..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital-brodnowski.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych pokój nr 134b, blok C przy ul. Kondratowicza 8 w Warszawie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 10:00, miejsce: WSB SP ZOZ Sekretariat (pokój nr 23, blok A) w Warszawie przy ul. Kondratowicza 8.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Fotel ginekologiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel ginekologiczny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stół zabiegowy do badań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół zabiegowy do badań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wózek na brudną bieliznę.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek na brudną bieliznę.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szafa kartotekowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafa kartotekowa.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Waga osobowa ze wzrostomierzem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Waga osobowa ze wzrostomierzem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Chłodziarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chłodziarki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.14.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Meble.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Lustra.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lustra.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Projektor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.71.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.