eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Wykonanie zimowego utrzymania pasów drogowych i placów oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza, w sezonie zimowym 2011/2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-17

Zgierz: Wykonanie zimowego utrzymania pasów drogowych i placów oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza, w sezonie zimowym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 271993 - 2011; data zamieszczenia: 17.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Zgierz , Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 0427162854 w. 200, 7143200, faks 042 7143203.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zimowego utrzymania pasów drogowych i placów oraz alejek w parkach, będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza, w sezonie zimowym 2011/2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Zakres zamówienia: Zakres niniejszego zamówienia obejmuje wszystkie prace wykonawcze związane z utrzymaniem zimowym pasów drogowych i placów oraz alejek w parkach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza, a w szczególności: 1) akcję czynną realizowaną przez cały okres sezonu zimowego, za który rozumie się okres od dnia zawarcia umowy do 31 marca 2012r.; 2) pozimowe sprzątanie jezdni i chodników do 15 maja 2012r. Ad.1. AKCJA CZYNNA. Akcja czynna obejmuje wszelkie czynności związane z odśnieżaniem i likwidacją śliskości dróg będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza. Została ona podzielona na dwa zadania: a/ Zadanie nr 1 obejmuje usuwanie skutków zimy na drogach gminnych o nawierzchni utwardzonej łącznie z chodnikami, których obowiązek utrzymania spoczywa na Gminie Miasto Zgierz, b/ Zadanie nr 2 obejmuje zwalczanie skutków zimy na drogach o nawierzchni nieutwardzonej /gruntowe oraz tłuczniowe/, łącznie z chodnikami, których obowiązek utrzymywania spoczywa na Gminie Miasto Zgierz. Wykaz dróg w ramach poszczególnych zadań wraz z ich długością i kolejnością zimowego utrzymania zawiera Załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Czynności związane z realizacją robót w ramach poszczególnych zadań muszą być wykonywane równolegle. Decyzję o jej uruchomieniu podejmuje każdorazowo dyspozytor akcji działający z ramienia Zamawiającego, powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany przystąpić do jej realizacji w ciągu 1 godziny od otrzymania dyspozycji od dyspozytora. Przez przystąpienie do akcji należy rozumieć faktyczne stawienie się wykonawcy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w celu prawidłowego wykonywania usługi. Rozliczenie odbywać się będzie na podstawie faktycznie wykonanych prac według stawek jednostkowych wyszczególnionych w formularzu ofertowym. Dyspozytor każdorazowo określa zakres i szczegółową lokalizację prac odnotowując to w Dzienniku akcji zimowej, która rozpoczyna się z chwilą zgłoszenia gotowości do dyżurnego dyspozytora. Zgłoszenie gotowości do akcji obejmuje: podanie przez Wykonawcę dokładnie miejsca i czasu rozpoczęcia akcji. Świadczenie usług obejmuje wszystkie dni kalendarzowe i godziny w ciągu całej doby. Praca ta nie jest pracą stałą - nośniki i sprzęt wzywane są do pracy w zależności od potrzeb. Wezwanie może nastąpić każdorazowo na telefon w zależności od istniejącej sytuacji na drogach i potrzeb kierującego akcją. Zgłoszenia oraz rozmowy telefoniczne będą każdorazowo rejestrowane (nagrywane) przez Zamawiającego. Funkcję dyżurującego dyspozytora pełnić będzie Miejskiego Centrum Zarządzania Kryzysowego, telefony całodobowe: 714-32-20, 714-32-22, 716-25-66, 714-32-23 /FAX/. W ramach akcji czynnej obowiązywać będą następujące zasady: a) akcję czynną należy podjąć niezwłocznie po zgłoszeniu przez dyspozytora Wykonawcy konieczności realizacji usługi, nie później jednak niż w ciągu 1 h od chwili telefonicznego przekazania komunikatu zarejestrowanego do celów dowodowych przez Zamawiającego. b) usuwanie śliskości jezdni winno obejmować taką jej szerokość, aby ruch pojazdów mógł odbywać się w dwóch kierunkach, a na ulicach jednokierunkowych czynny był co najmniej jeden pas ruchu; c) usuwanie śniegu należy prowadzić również w trakcie trwania opadów; d) szczególnie dokładnie należy wykonywać płużenie przy krawężnikach w sąsiedztwie kratek ściekowych; e) do zakresu robót przy zwalczaniu śliskości wliczone są pętle/krańcówki/ i zatoki autobusowe oraz miejsca postojowe zlokalizowane przy ulicach; f) usuwanie śliskości z chodników winno obejmować ich szerokości podane w załączniku Nr 2 wraz z odśnieżeniem przejść dla pieszych; g) Wykonawca zgłaszał będzie Zamawiającemu /telefonicznie lub faxem/ rozpoczęcie i zakończenie przy określonym standardzie zimowego utrzymania. Przewidywana długość pługowania jezdni wynosi - 160 km x 20-krotność = 3200 km. Przewidywana długość pługowania chodników i alejek uwzględniając 30-krotność wynosi 3600 km. Przewidywany zakres ręcznego odśnieżania chodników i alejek uwzględniając 20-krotność wynosi 200.000 m2. UWAGI: 1) Realizacja (zakończenie) prac tj. pługowanie ulic oraz odśnieżanie chodników i alejek musi nastąpić w ciągu 12 godzin od zaprzestania opadów. W przypadku zwiększenia areału na skutek przejęcia przez Zamawiającego do utrzymania nowych odcinków dróg czy chodników, Wykonawca obejmie utrzymaniem zimowym tą dodatkową powierzchnię po cenach wynikających ze złożonej oferty. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich dyspozycji objętych przedmiotem zamówienia, przekazywanych przez służby podległe Prezydentowi Miasta Zgierza (Miejskie Centrum Reagowania Kryzysowego, Straż Miejska); 3) Wykonawca zapewni specjalne numery telefonów: dwa stacjonarne i dwa komórkowe przeznaczone wyłącznie dla potrzeb akcji zimowej; 4) Wykonawca przejmie na siebie pełną odpowiedzialność za zapewnienie warunków bezpieczeństwa prowadzenia akcji czynnej z przyjętymi standardami, za jakość stosowanych materiałów oraz stosowane przez siebie metody organizacyjno-techniczne. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody i straty w usługach, materiałach i sprzęcie spowodowane przez niego przy wypełnianiu swoich zobowiązań umownych w trakcie realizacji usługi. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody spowodowane swoim działaniem lub zaniechaniem na zasadach ogólnych. W przypadku powstania szkody na rzecz osób trzecich, na skutek niewykonania lub nienależytego wykonania usług objętych umową, Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia szkody w pełnej wysokości; 5) w ramach ceny umownej Wykonawca zapewnia załadunek pługo-piaskarki materiałami przeznaczonymi do zapobiegania i zwalczania śliskości zimowej. Zamawiający nie ponosi kosztów związanych z dojazdem Wykonawcy z bazy na obszar objęty zimowym utrzymaniem i z powrotem. O każdych problemach związanych z realizacją umowy Wykonawca niezwłocznie informuje Zamawiającego. Ad.2. POZIMOWE SPRZĄTANIE. Pozimowe sprzątanie jezdni i chodników polegać będzie na ich uprzątnięciu z zanieczyszczeń wraz z ich wywozem. W cenie należy uwzględnić także ewentualne opłaty wysypiskowe. Przewidywana powierzchnia oczyszczenia jezdni i chodników wynosi: 200.000 m2. II. Materiały stosowane w utrzymaniu zimowym. a) w zakresie temperatur do -9o C: posypywanie piaskiem /drogi gruntowe i tłuczniowe/ oraz mieszanką solno-piaskową 30% lub 50% na żądanie Zamawiającego w zależności od występujących zjawisk atmosferycznych. Przewidywana długość jezdni 90 km x 15-krotność = 1350 km. b) w zakresie temperatur poniżej -9oC: posypywanie jezdni mieszanką solno-piaskową w proporcji 50% w zależności od występowania zjawisk atmosferycznych. Przewidywana do posypania długość jezdni: - mieszanka 50%: 90 km x 15-krotność = 1350 km. c) do zwalczania śliskości zimowej na chodnikach i alejkach stosowany będzie piasek. Przewidywana powierzchnia posypywania: 100.000 m2. Przewidywana długość pługowania przy uwzględnieniu 30-krotności: 3600 km. Przewidywana powierzchnia ręcznego odśnieżania przy uwzględnieniu 20-krotności: 200.000 m2. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do zgromadzenia na dzień zawarcia umowy materiałów przewidzianych do zużycia na potrzeby akcji zimowej w ilości: - piasek- 120 t, - mieszanka solno-piaskowa 30 % - 400 t, - mieszanka solno-piaskowa 50 % - 300 t. UWAGA: Rzeczowe wypełnienie zobowiązania będzie sprawdzone przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Niespełnienie tego zobowiązania może skutkować niepodpisaniem umowy z winy Wykonawcy III. Sprzęt stosowany przy zimowym utrzymaniu. Wykonawca powinien zapewnić co najmniej: - pługopiaskarka - 6 szt., - ładowarka - 1 szt., - koparko-ładowarka - 2 szt., - koparko-spycharka - 4 szt., - równiarka - 2 szt., - zamiatarka - 1 szt. Sprzęt do odśnieżania i zwalczania śliskości powinien zostać wyposażony na koszt Wykonawcy w żółte światła pulsujące zgodnie z art. 54 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. Z 2005r. Nr 108, poz. 908 ze zm.). Pługopiaskarki winny być wyposażone w urządzenia GPS. Awaria sprzętu nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku wykonania przedmiotu zamówienia, tzn. ma on obowiązek niezwłocznego podstawienia sprzętu zastępczego. Załączniki: 1) wykaz ulic gminnych w Zgierzu do zimowego utrzymania - załącznik Nr 1, 2) wykaz chodników i alejek do zimowego utrzymania - załącznik Nr 2, 3) standardy zimowego utrzymania ulic i chodników - załącznik Nr 3.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Udzielenie zamówień uzupełniających związanych z utrzymaniem zimowym pasów drogowych i placów oraz alejek w parkach będących w zarządzie Prezydenta Miasta Zgierza, stanowiące 7,4 % wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 15 000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz. UWAGA: Terminem wniesienia wadium w formie pieniężnej jest termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości co najmniej 500.000,00 zł, potwierdzone załączonymi dokumentami (np. referencjami), że te usługi zostały wykonane należycie. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu wykonanych usług z załączonym dokumentem potwierdzającym, że usługi zostały wykonane, wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest dysponowanie narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi dostępnymi Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia, tj. co najmniej: - pługopiaskarka - 6 szt., - ładowarka - 1 szt., - koparko-ładowarka - 2 szt., - koparko-spycharka - 4 szt., - równiarka - 2 szt., - zamiatarka - 1 szt. Pługopiaskarki winny być wyposażone w urządzenia GPS. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz złożonego wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami, wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg kryterium: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę: minimum 300 000,00 zł, na jedno i wszystkie zdarzenia. Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz opłaconej polisy, a w przypadku jej braku - innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, wg kryterium: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany umowy będą możliwe wówczas, jeżeli: 1) nie będą dotyczyły istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy albo 2) okażą się korzystne dla Zamawiającego, przy czym korzystność zmiany rozpatrywana będzie przez Zamawiającego w ujęciu subiektywnym, w odniesieniu do konkretnego stanu faktycznego i całokształtu praw i obowiązków Zamawiającego wynikających z zawartej umowy albo, 3) konieczność takich zmian wyniknie z okoliczności, których przy zachowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, w szczególności w przypadkach: istotnej zmiany na rynku walutowym, istotnej zmiany na rynku ekonomicznym, istotnej zmiany prawa - zmiany przepisów powszechnie obowiązujących

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16, pokój nr 219.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2011 godzina 12:45, miejsce: Urząd Miasta Zgierza, 95-100 Zgierz, plac Jana Pawła II 16, PUNKT OBSŁUGI INTERESANTA (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 22.11.2011.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w sprawach merytorycznych: 1) Wojciech Mokrzyński, specjalista, pok. nr 209, tel.: (42) 714-31-39, 2) Ludwik Górniak, p.o. naczelnik, pok. nr 209 tel.: (42) 714-32-70; - w sprawach proceduralnych: 1) Zofia Zamojska, gł. specjalista i 2) Lech Dąbski, naczelnik, pok. 219, tel.: (42) 714-32-00 oraz 3) Ewa Stasiak, inspektor, pok. 220, tel.: (42) 714-32-34. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, przy czym oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem, albo drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę elektronicznej formy porozumiewania się z Zamawiającym - wymagane jest telefoniczne uprzedzenie Zamawiającego o takim zamiarze na numer: (42) 71-43-200 - pod rygorem nie uznania tej czynności za wykonaną.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.