eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Odbudowa dróg i mostów wraz z odwodnieniem w ramach usuwania skutków powodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-07

Świdnica: Odbudowa dróg i mostów wraz z odwodnieniem w ramach usuwania skutków powodzi
Numer ogłoszenia: 271224 - 2009; data zamieszczenia: 07.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świdnica , ul. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8523067 w. 24, faks 074 8521226w.400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.swidnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa dróg i mostów wraz z odwodnieniem w ramach usuwania skutków powodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający poszukuje jednego Wykonawcę do wykonania odbudowy zniszczonych dróg i mostów wraz z odwodnieniem w ramach usuwania skutków powodzi obejmującej następujące zadania: 1. Odbudowa drogi dojazdowej wraz z odwodnieniem w Lubachowie : Zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej o pow. 539,05 m2 na odcinku ok. 142 mb wraz z podbudową w granicach działki drogowej, oraz odwodnienie nawierzchni ze ścieków betonowych do istniejćego rowu. Nawierzchnia na odcinku 80 mb jednostronnie ograniczona będzie krawężnikiem drogowym ułożonymi na ławie betonowej. 2. Odbudowa drogi dojazdowej wraz z odwodnieniem w Bystrzycy Dolnej Droga o długości 244 mb, zakres obejmuje wykonanie koryta, wykonanie drenażu z rur PCV 2 x 110 mm owiniętych geowłókniną z obsybką kruszywem kamiennym, wykonanie dolnej warstwy podbudowy i górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego, zamontowanie krawężników betonowych na ławie betonowej, zamontowanie obrzeży betonowych na ławie betonowej, wykonanie nawierzchni z płyt ażurowych na podsypce piaskowej, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej, regulacja studni i zaworów wodociągowych i gazowych. 3. Odbudowa drogi dojazdowej wraz z odwodnieniem w Pogorzale Droga o dł. 316 mb, zakres obejmuje: wykonanie koryta, wykonanie warstwy odcinającej z piasku, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie przepustu rurowego pod zjazdem, wykonanie rurociągów kanalizacyjnych PCV, wykonanie dwóch studni burzowych, wykonanie drenażu z rur drenarskich, wbudowanie krawężników i ścieków betonowych na ławie betonowej, wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznych: warstwa wiążąca gr. 4 cm, warstwa ścieralna gr. 3 cm, utwardzenie pobocza, wymiana poręczy mostowych. 4. Odbudowa drogi dojazdowej wraz z odwodnieniem w Grodziszczu Droga o dł. 400 mb, zakres obejmuje: frezowanie nawierzchni asfaltowej, rozebranie krawężników betonowych, rozbiórka wjazdów betonowych, rozbiórka przepustu betonowego wraz ze ściankami czołowymi, mechaniczne czyszczenie studzienek i kanałów burzowych o średnicy 60cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, wykonanie kanalizacji deszczowej PCV o średnicy 315mm , wykonanie studni burzowych, wbudowanie krawężników na ławie betonowej, wykonanie nawierzchni mineralno-bitumicznych o gr. 5 cm, wykonanie chodników z kostki betonowej, montaż obrzeży na podsypce cementowo-piaskowej. 5. Odbudowa drogi dojazdowej wraz z odwodnieniem w Zawiszowie Zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej na odcinku ok.470 m i pow. 2352 m2. Odtworzenie i konseracja rowu odwadniającego po jednej stronie drogi. Wymina 2 przepustów z rur betonowych pod zjazdami. Remont mostu w ciągu drogi (na potoku Jabłoniec). 6. Odbudowa drogi gminnej nr 111785D wraz z odwodnieniem Makowice-Krzyżowa Zakres robót obejmuje: odtworzenie rowu melioracyjnego o dł. 108m z ubezpieczeniem dna i skarp płytami ażurowymi Krata , rozebranie przepustu betonowego o średnicy 60 cm, wykonanie przepustu betonowego ze ściankami czołowymi o średnicy 100cm, uzupełnienie nawierzchni asfaltowej na wymienianym przepuście, wykonanie przepustu PCV o średnicy 80 cm, wykonanie dwóch studni rewizyjnych o średnicy 100cm, mechaniczne korytowanie podwykonanie nawierzchni z profilowaniem i zagęszczeniem gruntu, wykonanie warstwy odsączającej gr. 10 cm z piasku, wykonanie dolnej i górnej warstwy podbudowy, wbudowanie krawężników betonowych i ścieków betonowych na ławie betonowej, wykonanie nawierzchni asfaltowej warstwa wiążąca gr. 4 cm, warstwa ścieralna gr. 3 cm, wykonanie poboczy kamiennych. 7. Odbudowa drogi gminnej nr 111787D wraz z odwodnieniem w Niegoszowie Zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni tłuczniowej na odcinku ok.1500m i pow. 6000 m2. Roboty polegały będą na mechanicznym wykonaniu koryta o głębokości 30 cm, na całej długości , profilowanie wyrówniarką podłoża i zagęszenie walcem drogowym, wykonanie warstwy odcinającej gr. 10 cm z piasku z zagęszczeniem mechanicznym, wykonanie nawierzchni tłuczniowej o gr. 20 cm z rozścieleniem tłucznia wyrówniarką i zagęszczeniem walcem drogowym. 8. Odbudowa drogi dojazdowej wraz z odwodnieniem w Mokrzeszowie Zakres robót obejmuje odtworzenie uszkodzonej nawierzchni asfaltowej o pow. 571,30 m2 na odcinku ok. 100 mb w granicach działki drogowej, oraz ścięcie pobocza w celu odpływu wód do rowu i oczyszczenie rowu. zakres robót obejmuje: mechaniczne rozebranie nawierzchni asfaltowej - frezowanie, uzupełnienie ubytków nawierzchni i wyprofilowanie nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową z zagęszczanie walcem drogowym, skropienie nawierzchni emulsją asfaltową, wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 4 cm układanej rozkładarką mechaniczną z zagęszczeniem walcem drogowym, mechaniczne ścinanie poboczy na odcinku 43 mb, oczyszczenie rowu z namułu i wyprofilowanie skarp i dna rowu. 9. Odbudowa uszkodzonych mostów w Lutomi Górnej i Lutomi Dolnej Most w Lutomi Górnej : zakres robót obejmuje wzmocnienie podmytego przyczółka mostu poprzez rozebranie fragmentu uszkodzonego przyczółka, wykonanie fundamentu zbrojonego, uzupełnienie tynków sklepień ceglanych i wypełnienie spoin, oczyszczenie płyty mostu wraz z rozbiórką nawierzchni, wykonanie izolacji płyty z papy, ułożenie siatki stalowej o wymiarach oczek 10x10 cm, wykonanie warstwy betonu ochronnego na moście, wykonanie nawierzchni asfaltowej na moście gr. 4 cm, malowanie balustrad stalowych na moście. Most w Lutomi Dolnej : zakres robót obejmuje wymianę uszkodzonej płyty nośnej mostu poprzez jej rozbiórkę, ułożenie belek stalowych dwuteowych, wykonanie zbrojonej płyty nośnej z betonu B30, wykonanie izolacji płyty z papy zgrzewalnej, wykonanie ścian oporowych gr. do 50 cm skamienia łamanego, wykonanie nakładki asfaltowej na płycie mostu 4cm + 3cm, wykonanie nawierzchni tłuczniowych na zjeździe i dojeździe do mostu, montaż nowych balustrad mostowych. 10. Odbudowa przepustu drogowego w Bojanicach Rozebranie uszkodzonego przepustu betonowego o średnicy 1200cm, wykonanie fundamentu betonowego pod montaż przepustu skrzynkowego, montaż przepustów skrzynkowych o wymiarach w świetle 125 x 200 cm, wykonanie płyty ochronnej na przepuście z betonu B 30, wykonanie izolacji przepustu z papy zgrzewalnej, wykonanie murów oporowych na wlocie i wylocie przepustu, montaż poręczy mostowych, wykonanie nawierzchni bitumicznych gr. 4 cm, formowanie skarp przy przepuście z ubezpieczeniem płytami ażurowymi typu Krata, obsypanie przepustu z zagęszczeniem , wykonanie nawierzchni tłuczniowej w obrębie przepustu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda 30.000,00 zł , słownie: trzydzieści tysięcy złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej b) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów c) aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) Wykonawca musi wykazać, iż zrealizował roboty drogowe o łącznym przerobie min. 4 mln zł w tym jedno zadanie o wartości min. 1 mln. zł b) Wykonawca musi wykazać, iż zrealizował min. 1 robotę w zakresie budowy lub remontu mostów w tym jedno zadanie o wartości min. 200 tyś. zł 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych przez wykonawcę(ów) oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych wykonawca dostarczy: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej ,wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne,lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Wykonawca dostarczy: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje, protokoły odbioru robót (wykaz musi zawierać roboty drogowe o łącznym przerobie min. 4 mln zł -w tym jedno zadanie o wartości min. 1mln. zł , oraz zawierać min. 1 robotę w zakresie budowy mostów w tym jedno zadanie o wartości min. 200 tyś. zł ). 2. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej 3. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów 4. Aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca dostarczy: 1. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 1.000 000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych) , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oprócz w/w dokumentów do oferty należy dołączyć: 1) wypełniony formularz ofertowy (zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ) 2) parafowane oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ ) 4) potwierdzenie wniesienia wadium w kwocie: 30.000 zł, słownie: trzydzieści tysięcy złotych. 5) Kosztorysy ofertowe sporządzone w oparciu o przedmiary robót oraz warunki lokalizacyjno-terenowe placu budowy. W przypadku materiałów i urządzeń w których w przedmiarach wskazano nazwę producenta należy wycenić materiały i urządzenia tych producentów lub równoważne. 6) Pełnomocnictwo (jeżeli jest konieczne) powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. (Pełnomocnictwo nie jest wymagane jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym) i winno być sporządzone w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.1: 5.1. pkt.1 ppkt 1,2,3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5.2. Dokument, o którym mowa w pkt.5.1. lit. a , powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt.5.1 lit. b, powinny być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.5.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.swidnica.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, Urząd Gminy Świdnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Ul. B. Głowackiego 4, 58-100 Świdnica, Urząd Gminy Świdnica, parter punkt informacyjny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.