eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa materiałów zużywalnych do aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM-CSW w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-23

Łódź: Dostawa materiałów zużywalnych do aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM-CSW w Łodzi
Numer ogłoszenia: 27100 - 2014; data zamieszczenia: 23.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6393452, 6393458, faks 42 6393452.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.umed.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów zużywalnych do aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM-CSW w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów zużywalnych do aparatury medycznej dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM-CSW w Łodzi z podziałem na 33 pakiety.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1, 33.14.00.00-3, 31.44.00.00-2, 30.19.76.30-1, 30.19.76.41-1, 30.23.45.00-3, 33.14.16.40-8, 35.32.24.00-1, 39.14.31.12-4, 38.41.20.00-6, 38.42.51.00-1, 33.19.50.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 33.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym Postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu wiedzy i doświadczenia, jeżeli Wykonawca wykaże wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i przedmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca wykonał /lub wykonuje/ należycie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż określone poniżej: pakiet 1- 40 000 PLN; pakiet 2 - 3 500 PLN; pakiet 3 - 10 000; pakiet 4 - 1 200 PLN; pakiet 5 - 20 000 PLN; pakiet 6 - 30 000 PLN; pakiet 7 - 7 000 PLN; pakiet 8 - 7 000 PLN; pakiet 9 - 8 000 PLN; pakiet 10 - 18 000 PLN; pakiet 11 - 700 PLN; pakiet 12 - 33 000 PLN; pakiet 13 - 7000 PLN; pakiet 14 - 9 000 PLN; pakiet 15 - 2 000 PLN; pakiet 16 - 5 000 PLN; pakiet 17 - 4 000 PLN; pakiet 18 - 11 000 PLN; pakiet 19 - 16 000 PLN; pakiet 20 - 1 400 PLN; pakiet 21 - 4 000 PLN; pakiet 22 - 5000 PLN; pakiet 23 - 7 000 PLN; pakiet 24 - 17 000 PLN; pakiet 25 - 24 000 PLN; pakiet 26 - 12 000 PLN; pakiet 27 - 600 PLN; pakiet 28 - 1 600 PLN; pakiet 29 - 8 000 PLN; pakiet 30 - 3 500 PLN; pakiet 31 - 9 000 PLN; pakiet 32 - 300 PLN; pakiet 33 - 350 PLN. W przypadku składania oferty na więcej niż jeden pakiet należy spełnić warunek wykonania /lub wykonywania/ co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż suma wartości podanych dla poszczególnych części zamówienia, określonych przez Zamawiającego/tabela pkt. 2/. W przypadku dostaw wykonywanych należy uwzględnić wartość dostaw faktycznie zrealizowanych. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawców. Z załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż powyższe warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w przedmiotowym postępowaniu w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ust. 2 pkt. 4 uPzp, z zastrzeżeniem art.26 ust. 3 uPzp. W przypadku złożenia dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnienie wymaganych warunków w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia kwoty waluty na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut NBP z dnia zamieszczenia ogłoszenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania oferowanego towaru sprzętu na rynek polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679 - tekst jednolity ze zm.), oświadczenie zgodne z załącznikiem nr 5 - należy przedstawić w oryginale.(o ile dotyczy) Informacje (np. katalogi, prospekty, ulotki) nt. parametrów oferowanego produktu, potwierdzające zgodność z przedmiotem zamówienia określonym w załączniku Nr 2 - ze wskazaniem, której pozycji w pakiecie dotyczą.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, - należy przedstawić w formie oryginału pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy). - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Formularz Oferty przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązań określonych w pkt. VI). - należy przedstawić w formie oryginału Formularz asortymentowo - cenowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2. - należy przedstawić w formie oryginału Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dodatkowo, w przypadku oferty składanej przez konsorcjum, do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania członków konsorcjum w trakcie postępowania (pełnomocnictwo może także obejmować uprawnienie do zawarcia umowy) - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 7. 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 2.2. zmianę ceny przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy: 2.2.1. nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na materiały będące przedmiotem umowy; 2.2.2. nastąpi zmiana stawki podatku VAT; następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę, po wcześniejszym podpisaniu aneksu do umowy. Ceny netto pozostaną niezmienne. 2.3. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia materiałów, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu w przypadku gdy: 2.3.1. nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego, 2.3.2. produkcja zostanie zaniechana bądź 2.3.3. produkt zostanie wycofany z rynku z innych powodów. W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zmianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie. Produkt zamienny nie może posiadać gorszych parametrów od objętych umową; 2.4. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia, wymiany lub wprowadzeniu nowego wzoru przy jednoczesnym zachowaniu wartości umowy; 2.5. zmianę ilości zamawianych materiałów w zakresie przewidzianym umową (max. -20%) w przypadku gdy nastąpi zmiana w zakresie zapotrzebowania Zamawiającego. 2.6. zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu jeżeli dotyczy bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów 90-549 Łódź , ul. Żeromskiego 113 Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2014 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralny Szpital Weteranów 90-549 Łódź , ul. Żeromskiego 113 Kancelaria Ogólna godz. 8:00-13.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1 - AKCESORIA ZUŻYWALNE DO APARATÓW FIRMY OXFORD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1 - AKCESORIA ZUŻYWALNE DO APARATÓW FIRMY OXFORD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2 - HACZYKI DO OPERACJI ZAĆMY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 2 - HACZYKI DO OPERACJI ZAĆMY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3 - AKCESORIA DO RESPIRATORA BEAR 1000 VIASYS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 3 - AKCESORIA DO RESPIRATORA BEAR 1000 VIASYS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4 - AKCESORIA DO APARATU DO DIALIZ FIRMY GAMBRO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 4 - AKCESORIA DO APARATU DO DIALIZ FIRMY GAMBRO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5 - BATERIE DO SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 5 - BATERIE DO SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.44.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6 - AKCESORIA DO KARDIOMONITORÓW CARDIO 9000.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 6 - AKCESORIA DO KARDIOMONITORÓW CARDIO 9000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7 - AKCESORIA DO APARATU DO ELEKTROCHIRURGII TYPU ELEKTRON FIRMY BECHTOLD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 7 - AKCESORIA DO APARATU DO ELEKTROCHIRURGII TYPU ELEKTRON FIRMY BECHTOLD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8 - AKCESORIA DO ŁÓŻEK I WÓZKÓW FIRMY STOLTER.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 8 - AKCESORIA DO ŁÓŻEK I WÓZKÓW FIRMY STOLTER.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9 - FILTR DO NAWILŻACZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 9 - FILTR DO NAWILŻACZA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 10 - OLIWKI DO RYNOMANOMETII.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 10 - OLIWKI DO RYNOMANOMETII.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 11 - MOŹDZIEŻ PORCELANOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 11 - MOŹDZIEŻ PORCELANOWY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.32.24.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12 - AKCESORIA ZUŻYWALNE DO APARATÓW FIRMY PENLON.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 12 - AKCESORIA ZUŻYWALNE DO APARATÓW FIRMY PENLON.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13 - OPASKI DO UNIERUCHOMIANIA PACJENTÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 13 - OPASKI DO UNIERUCHOMIANIA PACJENTÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 14 - PILOTY DO ŁÓŻEK FIRMY FAMED ŻYWIEC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 14 - PILOTY DO ŁÓŻEK FIRMY FAMED ŻYWIEC.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET 15 - POJEMNIKI IZOTERMICZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 15 - POJEMNIKI IZOTERMICZNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET 16 - UCHWYTY DO KOZETEK LEKARSKICH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 16 - UCHWYTY DO KOZETEK LEKARSKICH.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET 17 - AKCESORIA DO APARATURY FIRMY STORZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 17 - AKCESORIA DO APARATURY FIRMY STORZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET 18 - FILTRY DO LAMP BAKTERIOBÓJCZYCH FIRMY ULTRA - VIOL I FAMED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 18 - FILTRY DO LAMP BAKTERIOBÓJCZYCH FIRMY ULTRA - VIOL I FAMED.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET 19 - AKCESORIA DO RĄCZKI SHAVERA TYPU S 120.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 19 - AKCESORIA DO RĄCZKI SHAVERA TYPU S 120.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET 20 - OSŁONKI NAZGRYZAK DO APARATU RTG FIRMY SIEMENS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 20 - OSŁONKI NAZGRYZAK DO APARATU RTG FIRMY SIEMENS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET 21 - AKCESORIA DO REDUKTORÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 21 - AKCESORIA DO REDUKTORÓW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: PAKIET 22 - AKCESORIA DO APARATÓW DO POMIARU CIŚNIENIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 22 - AKCESORIA DO APARATÓW DO POMIARU CIŚNIENIA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: PAKIET 23 - PAPIER DO DEFIBRYLATORA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 23 - PAPIER DO DEFIBRYLATORA.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.19.76.41-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: PAKIET 24 - AKCESORIA DO STERYLIZATORÓW PAROWYCH TYPU AS 6612 WPA FIRMY SMS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 24 - AKCESORIA DO STERYLIZATORÓW PAROWYCH TYPU AS 6612 WPA FIRMY SMS.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: PAKIET 25 - POJEMNIKI TRANSPORTOWE I DEZYNFEKCYJNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 25 - POJEMNIKI TRANSPORTOWE I DEZYNFEKCYJNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: PAKIET 26 - RESUSCYTATORY SILIKONOWE, MASKI I MANOMETRY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 26 - RESUSCYTATORY SILIKONOWE, MASKI I MANOMETRY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.51.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: PAKIET 27 - TERMOMETR LODÓWKOWY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 27 - TERMOMETR LODÓWKOWY.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: PAKIET 28 - PRZETWORNIKI PIEZOELEKTRYCZNE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 28 - PRZETWORNIKI PIEZOELEKTRYCZNE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: PAKIET 29 - KLESZCZYKI ENDOSKOPOWE DO BIOPSJI GORĄCEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 29 - KLESZCZYKI ENDOSKOPOWE DO BIOPSJI GORĄCEJ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: PAKIET 30 - MATERACE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 30 - MATERACE.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.12-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: PAKIET 31 - ZESTAW DO IRYGACJI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 31 - ZESTAW DO IRYGACJI.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: PAKIET 32 - PRZEWÓD EKG PACJENTA DO APARATU EKG TYPU MIDICARD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 32 - PRZEWÓD EKG PACJENTA DO APARATU EKG TYPU MIDICARD.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: PAKIET 33 - KABLE EKG DO PACJENTA DO APARATU TYPU EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 33 - KABLE EKG DO PACJENTA DO APARATU TYPU EKG.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.