eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › docieplenie ścian budynku - termomodernizacja obiektu Zespołu Szkół Publicznych Nr 3 w Kościerzynie ZP 480/2005

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-10

POZYCJA 27082

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kościerzyna: docieplenie ścian budynku - termomodernizacja obiektu Zespołu Szkół Publicznych Nr 3 w Kościerzynie ZP 480/2005

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miejska Kościerzyna, do kontaktów: 1. Ewa Aleksandrowicz, tel. 0-58 686-24-51 - sprawy merytoryczne, 2. Katarzyna Jakusz, tel. 0-58 680-23-03 - sprawy formalne., ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6863142, fax (058) 686 31 41, e-mail: wim@koscierzyna.gda.pl, www.koscierzyna.gda.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: docieplenie ścian budynku - termomodernizacja obiektu Zespołu Szkół Publicznych Nr 3 w Kościerzynie ZP 480/2005. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Docieplenie ścian budynku. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kościerzyna, ul. Mestwina II 3. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Docieplenie ścian budynku - około 1.800 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.09.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4.000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) Wykonawca osiągnął średni roczny obrót za ostatnie trzy lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1.500.000 PLN- na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychody netto ze sprzedaży produktów, usług, towarów i materiałów, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 150.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000 PLN. 4/ Wykonawca powinien mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: - uprawnienia budowlane dla kierownika budowy w branży ogólnobudowlanej, 5/ spełniają warunki określone w . 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych, 6/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, 7/ wykonać w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na termomedernizacji ścian budynków o powierzchni min. 1.800 m2 każdy, 8/ posiadają rusztowania w ilości pozwalającej na jednoczesne obstawienie ścian o powierzchni 2.400 m2, 9/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10/ posiadają ważne na czas wykonania i odbioru przedmiotu zamówienia świadectwa dopuszczające materiał użyte do realizacji zamówienia do stosowania na polskim rynku, 11/ udzielą min. 5 letniej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia, 12/ pozostałe warunki określone w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 20.07.2005, cena - 30.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 26.07.2005 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 26.07.2005, godzina 12:00, Urząd Miasta Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A, 83-400 Kościerzyna, sala nr 11.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 03.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.