eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard Szczeciński › zimowe utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Stargard Szczeciński

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-09

POZYCJA 26938

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Stargard Szczeciński: zimowe utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Stargard Szczeciński

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych, do kontaktów: Wiesław Bączkowski, Małgorzata Wasylik, ul. Bydgoska 13/15, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5775219, fax 091 5775219 w. 34. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Stargard Szczeciński. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zakres zadań wynikających z zamówienia obejmuje prowadzenie robót związanych z zimowym utrzymaniem ulic powiatowych na terenie miasta Stargard Szczeciński, polegające na oczyszczaniu ze śniegu, lodu i błota pośniegowego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Stargard Szczeciński. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.20.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Kod CPV wg słownika 2008: 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 299 328,00 zł netto (wartość za trzy lata). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.11.2005; data zakończenia: 31.03.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 7000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp. 2. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej zezwalające na prowadzenie działalności w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 07 kwietnia 2004 r. Dz. U. Nr 71 poz. 645). 4. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego, naczelnika oddziału ZUS lub KRUS o niezaleganiu z opłatami (zgodnie z Rozporządzeniem jw.). 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (zgodnie z Rozporządzeniem jw.). 6. Potencjał kadrowy - wykaz osób, które będą odpowiedzialne z ramienia wykonawcy za przedmiot zamówienia. 7. Potencjał techniczny - wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (minimum sprzętowe: 2 zestawy typu - solarka + pług odśnieżny).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 29.07.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.08.2005, godzina 10:15, Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Bydgoska 13/15, 73-110 Stargard Szczeciński - świetlica, I piętro.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 31.05.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.