Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-08
Gorzów Wielkopolski: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Gorzowie Wlkp.
66-400 Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 42,
tel. 095-7285200, fax 095-7285454.
Numer ogłoszenia: 26759 - 2008; data zamieszczenia: 08.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Gorzowie Wlkp., ul. Sikorskiego 42, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7285200, 7285258, fax 095 7285454.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Sikorskiego 42, tel. 095-7285200, fax 095-7285454..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru do kserowania i drukowania dla Oddziału Wojewódzkiego ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.54.00 - Papier do drukowania Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.30 - Papier do drukowania Oryginalny kod CPV: 21.12.56.92 - Papier kserograficzny Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się może wykonawca, który spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 p.z.p. tj. 1. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty. 2. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści odpisu z właściwego rejestru zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca prowadzi działalność gospodarczą zgodną z zakresem przedmiotu zamówienia określonym w niniejszym postępowaniu i przedstawi aktualny dokument - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści załącznika nr 2 do formularza oferty . Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca: - Wykaże w załączniku nr 2 do formularza oferty, że wykonał (rozpoczął i zakończył) na podstawie umowy w ciągu ostatnich trzech lat tj. licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedno zamówienie na dostawę papieru do kserowania i drukowania na kwotę nie mniejszą niż 85 tys. zł i przedstawi dokument potwierdzający, że dostawa została zrealizowana należycie. 4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia sporządzonego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty. 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 p.z.p. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie analizy treści dokumentów z US i ZUS oraz oświadczenia złożonego przez wykonawcę w ofercie wg załącznika nr 1 do formularza oferty. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne i przedstawi aktualne dokumenty z US i ZUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu w myśl postanowień art.22 ust. 1 pkt 4 p.z.p.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 p.z.p. oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust 1 p.z.p. ( oświadczenie należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania firmy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz zawierający aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania firmy (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 3. zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające niezaleganie z opłacaniem podatków bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ), 4. zaświadczenie z ZUS potwierdzające niezaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne bądź informujące o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 5. wykaz dostaw papieru do kserowania i drukowania (wykaz ten należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty) oraz dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy, wystawione po zakończeniu jej realizacji,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 42 pokój nr 258.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 42 pokój nr 258.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- WYMIANA WINDY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ NR 1 IM . MARIE JUCHACZ W GORZOWIE WLKP.
- Dostawa i montaż mebli biurowych
- Dostawa 2 szt. samochodów osobowych (SUV, benzyna/hybryda) dla OT KOWR w Gorzowie Wlkp.
- "Modernizacja posadzek w pokojach nr 12 i 15 w Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im Marie Juchacz w Gorzowie Wielkopolskim"
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA BUDYNKÓW AKADEMII IM. JAKUBA Z PARADYŻA Z SIEDZIBĄ W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
- Wykonywanie drobnych napraw bieżących oraz świadczenie stałych usług konserwacyjnych stolarsko-szklarskich w zasobach gminnych administrowanych przez ZGM w rejonie ADM-3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę materiałów biurowych dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o.
- Dostawa papieru ksero do drukarek i kserokopiarek oraz materiałów biurowych na alta 2024-2026 roku.
- Numer postępowania: ZP/27/2024. Dostawa papieru do maszyn biurowych dla potrzeb jednostek Policji woj. podkarpackiego
- Dostawa artykułów biurowych oraz papieru do drukowania
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Zakup materiałów i artykułów biurowych oraz papieru w 2024 r.
więcej: Papier do drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.