Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-15
Toruń: Usługa odśnieżania i usuwania oblodzeń. Zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników mechaniczne i ręczne
Numer ogłoszenia: 267127 - 2008; data zamieszczenia: 15.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Spółka z o.o. , ul. Grudziądzka 159, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6398119, 6398166, fax. 056 6398120.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa odśnieżania i usuwania oblodzeń. Zimowe utrzymanie ulic, placów i chodników mechaniczne i ręczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający oczekuje świadczenia usług polegających na usuwaniu śniegu i oblodzeń, posypywaniu ulic piaskiem lub innym materiałem uszarstniającym takim jak: sól, chlorek wapnia lub mieszaniny piasku ze solą za pomocą sprzętu rolniczego - ciągników rolniczych o masie całkowitej do 3500 kg będących w posiadaniu wykonawców z osprzętem (pług śnieżny i rozsiewacz materiałów uszarstniających) i ręcznie. Środki uszarstniające dostarczy zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania ustalonej przez zamawiającego technologii wykonania prac. Zadanie I - Oczyszczanie ręczne Zamawiający zleca zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta Torunia. Rejon I - Starówka. - szacunkowa powierzchnia około 10 000 m2, - szacunkowa krotność świadczenia przedmiotu zamówienia wynosi 50. Rejon II - pozostałe dzielnice miasta - szacunkowa powierzchnia około 10 000 m2 - szacunkowa krotność świadczenia przedmiotu zamówienia wynosi 50. Zadanie II - Oczyszczanie mechaniczne Zamawiający dokonał podziału obszaru gminy miasta Toruń na 3 strefy utrzymania zimowego. Każdy z wykonawców będzie wykonywał usługę utrzymania dróg i placów w wybranym przez siebie rejonie. Szacunkowa wielkość zamówienia dla każdej części zamówienia wynosi po: - 500 godzin efektywnego czasu pracy, - 100 godzin nie efektywnego czasu pracy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 10.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art.22.1 ustawy: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: będą w stanie sfinansować zamówienie do czasu otrzymania płatności, przez cały okres realizacji zamówienia będą się znajdowali sytuacji finansowej umożliwiającej terminowe regulowanie zobowiązań wobec Skarbu Państwa oraz swoich kontrahentów, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia w sposób zaproponowany w ofercie i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia a w szczególności wykonawcy, którzy: Zadanie I - posiadają minimum 1ciągnik rolniczy o masie całkowitej do 3500 kg z osprzętem (pług śnieżny i rozsiewacz piasku) z systemem GPRS i minimum 2 kierowców z uprawnieniami (prawo jazdy na ciągnik rolniczy) oraz telefon komórkowy, mogą podjąć świadczenie usługi w terminie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu zgłoszenia przez zamawiającego konieczności przystąpienia do pracy i wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (usługi wykonane po dniu 15.10.2005 r., również obecnie wykonywane świadczenia okresowe lub ciągłe ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z należytą staranności minimum 1 usługę oczyszczania ulic/placów/chodników w warunkach zimowych lub letnich o wartości nie mniejszej niż 100 000zł/netto. Zadanie II- wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (usługi wykonane po dniu 15.10.2005 r., również obecnie wykonywane świadczenia okresowe lub ciągłe ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z należytą staranności minimum 1 usługę oczyszczania ulic/placów/chodników w warunkach zimowych lub letnich o wartości nie mniejszej niż 85 000zł/netto. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24.ust.1 i 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia* w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zamawiający przyjmie jako aktualne wypisy, jeżeli data ich wydania nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą otwarcia ofert, 2) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ustawy i, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg zał. nr 2, 3) wykaz sprzętu - wg zał. 4, 4) wykaz wykonanych prac wraz z oświadczeniem, że wskazane w wykazie usługi zostały wykonane z należytą starannością..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.torun.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oczyszczanie ręczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający zleca zimowe utrzymanie chodników i placów na terenie miasta Torunia. Rejon I - Starówka. - szacunkowa powierzchnia około 10 000 m2, - szacunkowa krotność świadczenia przedmiotu zamówienia wynosi 50. Rejon II - pozostałe dzielnice miasta - szacunkowa powierzchnia około 10 000 m2 - szacunkowa krotność świadczenia przedmiotu zamówienia wynosi 50..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oczyszczanie mechaniczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dokonał podziału obszaru gminy miasta Toruń na 3 strefy utrzymania zimowego. Każdy z wykonawców będzie wykonywał usługę utrzymania dróg i placów w wybranym przez siebie rejonie. Szacunkowa wielkość zamówienia dla każdej części zamówienia wynosi po: - 500 godzin efektywnego czasu pracy, - 100 godzin nie efektywnego czasu pracy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 10.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 72 krótkookresowych pobytów dla rodziców zastępczych i naturalnych oraz dwóch całodobowych turnusów profilaktycznych 10-dniowych dla dzieci i młodzieży
- Przygotowanie i przeprowadzenie w 2024 roku kampanii informacyjno-promocyjnej promującej Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza na lata 2021-2027
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (sprzedaż i usługa dystrybucji)
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych służących do oceny dysfunkcji płytek krwi.
- Świadczenie usług kserograficznych oraz dzierżawa z obsługą eksploatacyjno-serwisową urządzeń kopiujących
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Dobrzany wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- "Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach wraz z myciem okien przy ul. Koszarowej 3 - z podziałem na zadania."
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.