Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-10
Szklarska Poręba: ZAKUP USŁUG HOTELARSKICH I GASTRONOMICZNYCH
NA POTRZEBY ORGANIZACJI ZAWODÓW PUCHARU ŚWIATA FIS W NARCIARSTWIE BIEGOWYM
SZKLARSKA PORĘBA - JAKUSZYCE 2014
Numer ogłoszenia: 267087 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPORT SZKLARSKA PORĘBA Sp. z o.o. , ul. Mickiewicza 21, 58-580 Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, tel. 75 717 20 63, faks 75 717 20 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sport.szklarskaporeba.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP USŁUG HOTELARSKICH I GASTRONOMICZNYCH NA POTRZEBY ORGANIZACJI ZAWODÓW PUCHARU ŚWIATA FIS W NARCIARSTWIE BIEGOWYM SZKLARSKA PORĘBA - JAKUSZYCE 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup usług hotelarskich i gastronomicznych ( na potrzeby organizacji zawodów Pucharu Świata FIS w narciarstwie biegowym Szklarska Poręba - Jakuszyce 2014. 2.Zakup usług hotelarskich i gastronomicznych dotyczy obiektów hotelowych minimum trzygwiazdkowych, z łącznym zapotrzebowaniem 400 miejsc, z możliwością zachowania tolerancji in ? 10%, w terminach: a)od 10 stycznia do 22 stycznia 2014 r. - 5 miejsc w tym w SGL: 5 0 b)od 12 stycznia do 22 stycznia 2014 r. - 24 miejsc w tym 0 w DBL: 12 c) od 13 stycznia do 19 stycznia 2014 r. - 5 miejsc w tym w SGL: 5 0 d) od 13 stycznia do 20 stycznia 2014 r. - 20 miejsc w tym w SGL: 4 w DBL : 8 e) od 15 stycznia do 19 stycznia 2014 r. - 12 miejsc w tym w SGL: 12 0 f) od 15 stycznia do 20 stycznia 2014 r. - 64 miejsc w tym w SGL: 18 w DBL : 23 g) od 16 stycznia do 19 stycznia 2014 r. - 134 miejsc w tym w SGL: 28 w DBL : 53 h) od 16 stycznia do 20 stycznia 2014 r. - 90 miejsc w tym w SGL: 10 w DBL : 40 i) od 16 stycznia do 23 stycznia 2014 r. - 20 miejsc w tym w SGL: 2 w DBL : 9 j) od 17 stycznia do 20 stycznia 2014 r. - 26 miejsc w tym 0 w DBL : 13 oznacz. SGL- pokoje jednoosobowe DBL - pokoje dwuosobowe, z oddzielnymi łóżkami 3. Zgodnie z obowiązującym regulaminem FIS na podstawie, którego Zamawiający otrzymuje zgłoszenie liczby osób, wstępne potwierdzenie ilości miejsc i terminów ich rezerwacji możliwe będzie do 31grudnia 2013 r. 4. Zamawiający przekaże Wykonawcy usługi szczegółowy harmonogram zakwaterowania wraz z listą uczestników i terminami rezerwacji pokoi w terminie 7 dni przed planowanym rozpoczęciem realizacji usług hotelarskich i gastronomicznych. 5.WARUNKI I WYMAGANIA , których nie spełnienie, chociażby w jednym punkcie, powoduje odrzucenie oferty: 5.1 pokoje jedno i dwuosobowych z oddzielnymi łóżkami, wyposażone w pełny węzeł sanitarny (łazienka z toaletą, prysznicem, umywalką ),TV, telefon. 5.2 możliwość zajęcia pokoju co najmniej pięć (5) godzin przed standardowym rozpoczęciem doby hotelowej o 14:00, 5.3 możliwość opuszczenia pokoju do ośmiu (8) godzin po standardowym zakończeniu doby hotelowej o 12:00, 5.4 przygotowanie posiłków ( śniadanie, obiad, kolacja lub obiadokolacja) wyłącznie w formie bufetowej z uwzględnieniem diety dla sportowców bogatej w węglowodany oraz różnorodnością warzyw gotowanych na parze, owoców i nabiału , w godzinach: - śniadanie od 06:30 do 11:00 - obiad ( lunch) od 12:00 do 15:00 - kolacja (obiadokolacja) od 17:00 do 20:00 i przy uwzględnieniu minimalnych wymogów dotyczących menu podczas zawodów FIS: 5.4.1 ŚNIADANIE chleb (pieczywo ciemne i białe) masło/margaryna wędliny, sery, twaróg, nabiał warzywa (różne) owoce (różne) herbata, kawa, woda mineralna, soki owocowe 5.4.2 OBIAD I KOLACJA lekka zupa lub przystawka 200 g mięsa (2-3 dania do wyboru) makaron, ryż, kasza, frytki, ziemniaki gotowane warzywa lekkie surówki i sałatki (kilka rodzajów) owoce (różne) deser herbata, kawa, woda mineralna, soki owocowe, 5.5 zapewnienie elastyczności godzin posiłków, 5.6 zapewnienie uczestnikom zakwaterowania możliwości dokonywania na terenie hotelu płatności kartami płatniczymi, 5.7 zapewnienie personelu hotelu ze znajomością języka angielskiego i niemieckiego (przed podpisaniem umowy - Zamawiający ma prawo przeprowadzania, ze wskazana obsługą , konwersacji sprawdzającej znajomość języka obcego), 5.8 zapewnienie stosownej ilości bezpłatnych, odśnieżonych i na bieżąco odśnieżanych miejsc parkingowych na posesji przynależnej do hotelu. Odśnieżanie dotyczy również dojazdu na parking hotelowy. Przez pojęcie _ stosownej _należy rozumieć : liczbę zarezerwowanych pokoi jednoosobowych plus 75% z zarezerwowanej liczby pokoi dwuosobowych. 5.9 zapewnienie całodobowej ochrony obiektu hotelowego dla celów bezpieczeństwa. 5.10 zapewnienie, w obiekcie hotelowym, bezpłatnego bezprzewodowego internetu o szybkości przesyłu minimum 2 Mb zgodnie z zapotrzebowaniem osób zakwaterowanych w terminie realizacji umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie jest wymagana
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków , o których mowa w art.22.ust.1 upzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - za posiadanie na terenie obiektu hotelowego i nieodpłatne udostępnianie basenu o pow. lustra wody min.200m2 i powyżej - 3
- 3 - za posiadanie na terenie obiektu hotelowego i nieodpłatne udostępnianie basenu o pow. lustra wody powyżej 50m2 i poniżej 200m2 - 2
- 4 - za posiadanie na terenie obiektu hotelowego i nieodpłatne udostępnianie basenu o pow. lustra wody do 50 m2 (włącznie) - 1
- 5 - za posiadanie na terenie obiektu hotelowego i nieodpłatne udostępnianie SPA (gabinet odnowy biologicznej) - 2
- 6 - za zapewnienie, w każdym pokoju hotelowym, bezpłatnego internetu o szybkości przesyłu min. 2Mb - 2
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy w przypadku: a) zmiany wstępnego zmniejszenia ilości i terminu rezerwowanych miejsc, dokonanej nie później niż do 31.12.2013 r. oraz ponownie dokonanej zmiany z tolerancją in ? 10%, w stosunku do potwierdzenia wstępnego, nie później niż na 7 dni przed terminem pobytu. Ewentualne zmiany są następstwem zapisów obowiązującego regulaminu FIS, dotyczących terminów potwierdzania faktycznej liczby uczestników i terminów ich przyjazdu. b) klęski żywiołowej lub nagłych, nieprzewidywalnych i negatywnych zmian warunków atmosferycznych; c) klęski żywiołowej lub nagłych, nieprzewidywalnych zdarzeń niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia lub jej kontynuację, albo realizację przedmiotu umowy w terminie określonym w umowie; d) ustawowych, nieprzewidywalnych dla Stron Umowy zmian regulacji prawnych w zakresie przedmiotu działalności lub reprezentacji, jednej ze Stron, z wyłączeniem obowiązków wynikających z zasad następstwa prawnego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sport.szklarskaporeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nieodpłatnie ze strony internetowej, w wersji papierowej - w ciągu 5 dni od daty złożenia wniosku z potwierdzeniem dokonania wpłaty w wysokości 25zł na konto Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 12:00, miejsce: SPORT Szklarska Poręba Sp.z o.o. Mickiewicza 21 (Hotel BORNIT-parter) 58-580 Szklarska Poręba lub bezpośred. w Biurze w godz. 9:00 - 14:00, z wyjąt.soboty i dni ustaw.wolnych od pracy (adres jw.).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: świadczenie usług hotelarskichi gastronomicznych dla grupy zawodników i trenerów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 146 miejsc, w tym: 30 pokoi jednoosob. (SGL) i 58 pokoi dwuosobowych (DBL) z wyżywieniem: 3 posiłki (FB) tj. śniadanie, obiad, kolacja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.01.2014.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: świadczenie usług hotelarskichi gastronomicznych dla grupy zawodników i trenerów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 161 miejsc, w tym: 15 pokoi jednoosob. (SGL) i 73 pokoi dwuosobowych (DBL) z wyżywieniem: 3 posiłki (FB) tj. śniadanie, obiad, kolacja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.01.2014.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych dla przedstawicieli FIS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - 27 miejsc, w tym: 27 pokoi jednoosob. (SGL) z wyżywieniem: 2 posiłki (HB) tj. śniadanie, obiadokolacja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.01.2014.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: świadczenie usłu hotelarskich i gastronomicznych dla TVP +INFRONT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 35 miejsc, w tym: 5 pokoi jednoosob. (SGL) i 15 pokoi dwuosobowych (DBL) z wyżywieniem: 2 posiłki (HB) tj. śniadanie, obiadokolacja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.01.2014.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych dla TVP + INFRONT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 31 miejsc, w tym: 7 pokoi jednoosob. (SGL) i 12 pokoi dwuosobowych (DBL) z wyżywieniem: 2 posiłki (HB) tj. śniadanie, obiadokolacja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1, 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.01.2014.
INNE PRZETARGI SZKLARSKA PORĘBA
więcej: przetargi SZKLARSKA PORĘBA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pośrednictwa w zakresie zakupu: biletów lotniczych i kolejowych na zagraniczne i krajowe przewozy pasażerskie, miejsc hotelowych oraz usług konferencyjno-gastronomicznych (...)
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Związku Gmin i Powiatów Subregionu Centralnego Województwa Śląskiego w latach 2024-2025
- Kolonie letnie 2024 z programem profilaktycznym dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym
- Świadczenie usługi cateringowej oraz podawania posiłków na terenie AGH (budynek A-0), realizowanej w trakcie konferencji 36th HKT - DE-dzp.272-243/24
- Wykonanie usługi cateringowej w dniu 17.06.2024 oraz w dniu 10.06.2024r.
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.