eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › BZP.271.146.2012 wykonanie we wskazanych przez zamawiającego miejscach w obrębie Dolnej Równi Krupowej i Górnej Równi Krupowej w Zakopanem dwóch choinek pokrytych warstwą lodu, stanowiących świąteczną dekorację miasta Zakopane.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Zakopane: BZP.271.146.2012 wykonanie we wskazanych przez zamawiającego miejscach w obrębie Dolnej Równi Krupowej i Górnej Równi Krupowej w Zakopanem dwóch choinek pokrytych warstwą lodu, stanowiących świąteczną dekorację miasta Zakopane.
Numer ogłoszenia: 266541 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 247557 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.146.2012 wykonanie we wskazanych przez zamawiającego miejscach w obrębie Dolnej Równi Krupowej i Górnej Równi Krupowej w Zakopanem dwóch choinek pokrytych warstwą lodu, stanowiących świąteczną dekorację miasta Zakopane..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w obrębie Dolnej Równi Krupowej i Górnej Równi Krupowej w Zakopanem( w miejscach wskazanych na załączniku nr 1 i 2 do wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz), dwóch choinek pokrytych warstwą lodu, stanowiących świąteczną dekorację miasta Zakopane. Zakres zamówienia obejmuje następujące zadania: 1) Dostawa i montaż, który obejmuje: a) zakup 2 szt. drzew (świerk pospolity 0 wysokości 6 m, ugałęziony równomiernie, symetrycznie na całej długości) oraz innego sprzętu i urządzeń potrzebnych do zrealizowania zadania tj. wąż giętki doprowadzający wodę z sieci wodociągowej na szczyt choinki, złączki, dysze rozprowadzające wodę po choince, reflektory LED (szt. 2) wraz z wysięgnikami do ich montażu na słupach latarni, przewodami zasilającymi i bezpiecznikami oraz odciągi stalowe z kotwami i słupki z tabliczkami ostrzegawczymi, b) dostarczenie choinek i ich wkopanie w obrębie wyznaczonych (w załączniku 1 i 2 do umowy) miejsc w sposób zapewniający odporność ich posadowienia na działanie czynników atmosferycznych - wiatru i śniegu. Dodatkowo choinki winny zostać zabezpieczone stalowymi odciągami o średnicy linki nie mniejszej niż O 8 mm zakotwionymi w gruncie w minimum 3 miejscach. Wokół choinek w odległości 2 - 2,5 m należy wbić w grunt (po 3 na każdą choinkę), rozmieszczone w sposób widoczny, tabliczki ostrzegawcze umieszczone na słupkach o wysokości 0.8 - 1 m ponad powierzchnię terenu, zawierające czytelną informacje o zagrożeniu związanym z wejściem w obręb oblodzenia. c) doprowadzenie wody ze wskazanych (w załączniku 1 i 2 do umowy) punktów poboru, przy użyciu węży doprowadzających, o średnicy O 15 - 20 mm. Wąż winien złożony być z dwóch odcinków: -odcinek pierwszy - podłączony do sieci wodociągowej w skrzynce punktu poboru, poprowadzony po powierzchni terenu pod choinkę (w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób pieszych oraz dla pojazdów poruszających się po Równi Krupowej), zakończony stalową złączką przystosowaną do demontowania węża w miarę potrzeb, -odcinek drugi podający wodę na szczyt choinki, poprowadzony wzdłuż pnia drzewa, (połączony w/w złączką z pierwszym odcinkiem), zakończony stalową dyszą rozprowadzającą wodę równomiernie po powierzchni drzewa (dysza winna zapewniać stały przepływ wody o skoncentrowaniu strug nie wykraczającym poza obrys choinki). Każdy z węży winien posiadać parametry materiałowe odporne na działanie niskich temperatur, w szczególności odcinek drugi węża winien zapewnić sprawny odpływ wody po wyłączeniu jej dopływu (brak załamań na doprowadzeniu). Stalowa złączka stanowiąca połączenie obu odcinków węża musi znajdować się w miejscu stale dostępnym dla osoby obsługującej choinkę i jednocześnie winna zostać zabezpieczona przed oblodzeniem, d) dostarczenie i zainstalowanie na wskazanych przez Zleceniodawcę latarniach drogowych 2 szt. reflektorów LED z zasilaczem, oświetlających choinki (po jednym reflektorze na choinkę) z podłączeniem ich do złącza kablowego latarni. Reflektory winny spełniać poniższe parametry techniczne: -minimalna temperatura pracy do - 40 oC, (lub zbliżona) -stopień ochrony: co najmniej IP 66 -kąt światła w zakresie od 10o do 30o, -światło o barwie temperaturowej 6500o K, -zasięg do 50 m, (lub zbliżony) -pobór mocy 12W (lub zbliżony) -gwarancja minimum 5 lat. Reflektor winien zostać zamontowany na słupie latarni na wysokości 8 - 9 m mierząc od terenu, umieszczając go na indywidualnie dopasowanym wysięgniku zabezpieczając jednocześnie pokrycie antykorozyjne słupa latarni, elastyczną podkładką z gumy lub tworzywa sztucznego. Instalację zasilająca należy wykonać przewodem YDY i zabezpieczyć wyłącznikiem nadmiarowo-prądowym typ S301B 6A. 2) Bieżące wykonywania prac naprawczych - zapewniających ciągłość działania instalacji doprowadzającej wodę oraz wszelkich prac zapewniających ciągłe działanie oświetlenia. 3) Demontaż choinek (po zakończonym okresie ich eksponowania, który nastąpi nie później niż do dnia 29.03.2013 r.) -polegającym na utylizacji drzew, uprzątnięciu i przywróceniu do stanu poprzedniego terenu, na którym realizowane było zadanie, odłączeniu lamp oświetleniowych oraz instalacji zaopatrującej w wodę a następnie protokolarnym przekazaniu Zleceniodawcy zdemontowanych elementów osprzętu (przewody, dysze, lampy, odciągi, złączki stalowe oraz inne zakupione elementy trwałe)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.89.10 - Choinki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TESKO Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., Ul. Szymony 17a, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29999,70

  • Oferta z najniższą ceną: 29999,70 / Oferta z najwyższą ceną: 29999,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.