eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Utrzymanie czystości na ulicach miasta Koszalina



Ogłoszenie z dnia 2013-12-09

Koszalin: Utrzymanie czystości na ulicach miasta Koszalina
Numer ogłoszenia: 266419 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na ulicach miasta Koszalina.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymaniem czystości na ulicach miasta Koszalina polegające na systematycznym prowadzeniu usług w zakresie: 1.1. zamiatanie mechaniczne i ręczne jezdni, chodników i ciągów pieszych, miejsc postojowych, zatok autobusowych, azyli dla pieszych, ścieżek rowerowych i parkingów na ulicach powierzonych do utrzymania, w częstotliwości zgodnej ze wstępnym harmonogramem, z intensywnością dostosowaną do potrzeb, aby ulicom powierzonym w utrzymanie zapewnić właściwy standard czystości i estetyki, (wizualny efekt czystej nawierzchni); 1.2. systematyczne czyszczenie krat wpustów ulicznych znajdujących się na terenach pasów drogowych ulic, chodników, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych, zatok autobusowych i parkingów powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zapychanie odpływu wód opadowych, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; 1.3. utrzymanie w czystości konstrukcji wiat i słupków przystankowych oraz przyległego ekranu akustycznego, przekazanych w utrzymanie (załącznik nr 1), poprzez mycie całej konstrukcji oraz szyb, siedzisk i dachów (z usuwaniem ogłoszeń, resztek kleju, kurzu, napisów typu graffiti i innych zanieczyszczeń), w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę (wizualny efekt czystości), ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; 1.4. opróżnianie koszy na śmieci o pojemności nie mniejszej niż 45 litrów zamontowanych na przystankach przekazanych w utrzymanie (załącznik nr 1), lub w ich najbliższej okolicy i wywóz nieczystości z koszy oraz powstałych w procesie sprzątania przystanków, na miejsce składowania odpadów komunalnych, w częstotliwości dopasowanej do potrzeb poszczególnych przystanków, nie rzadziej niż jeden raz dziennie; 1.5. utrzymanie w czystości koszy na śmieci zamontowanych na przystankach przekazanych w utrzymanie (załącznik nr 1), poprzez ich mycie i dezynfekcję, w częstotliwości gwarantującej pełną ich estetykę i wymogi sanitarne, nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; 1.6. bieżącej naprawy i konserwacji przystanków, polegającej na: 1.6.1. prostowaniu, poprawianiu i uzupełnianiu elementów konstrukcji wiat i słupków przystankowych, w miarę potrzeb, w najkrótszym możliwym czasie, ale nie dłuższym niż 14 dni; 1.6.2. odnawianiu, malowaniu konstrukcji stalowych, dachu oraz tablic rozkładów jazdy, napisów z nazwą przystanku, siedzisk, ławek itp. w miarę potrzeb, w najkrótszym możliwym czasie, ale nie dłuższym niż 14 dni; 1.6.3. uzupełnianiu zniszczonych siedzisk plastikowych i drewnianych, w miarę potrzeb, w najkrótszym możliwym czasie, ale nie dłuższym niż 14 dni; 1.6.4. wstawianiu blach osłonowych ścian tylnych, w miarę potrzeb, w najkrótszym możliwym czasie, ale nie dłuższym niż 14 dni; 1.6.5. montażu lub demontażu wiat i słupków na przystanku, w miarę potrzeb, w terminie uzgodnionym z zamawiającym; 1.6.6. wstawianiu szyb ze szkła laminowanego lub innego rodzaju szkła bezpiecznego oraz szyb z tworzywa sztucznego, np. poliwęglanu, w ścianach osłonowych, tylnych lub bocznych, w miarę potrzeb, w najkrótszym możliwym czasie, ale nie dłuższym niż 14 dni;.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul.Komunalna 5, 77-724 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69264,44 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 69266,22

  • Oferta z najniższą ceną: 69266,22 / Oferta z najwyższą ceną: 69266,22

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia z wolnej ręki udziela się na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zmianami), tj. w przypadku udzielenia zamówienia , w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usługi utrzymania czystości na ulicach miasta Koszalina, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia podstawowego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Wykonawca zamówienia uzupełniającego spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 Pzp. Zamówienie jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.