eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobyłka › zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kobyłka w sezonie 2008/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-14

Kobyłka: zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kobyłka w sezonie 2008/2009
Numer ogłoszenia: 266137 - 2008; data zamieszczenia: 14.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kobyłka , ul. Wołomińska 1, 05-230 Kobyłka, woj. mazowieckie, tel. 022 7863328, fax. 022 7863111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kobylka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Kobyłka w sezonie 2008/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje zimowe utrzymanie ulic w części jezdnej, a w przypadku wyjątkowo trudnych warunków zimowych również utrzymanie chodników, alejek, placów itp. Całkowita długość dróg na terenie miasta wynosi 100 km. Drogi o nawierzchni asfaltowej - 40 km, natomiast o nawierzchni betonowej 10 km. Drogi o nawierzchni asfaltowej i betonowej podlegają zimowemu utrzymaniu. Pozostałe drogi gruntowe i ulepszone podlegają zimowemu utrzymaniu tylko w wyjątkowych sytuacjach (np. podczas bardzo dużych opadów śniegu). Na wykonanie przedmiotu zamówienia składa się: - odśnieżanie /płużenie/ ulic, - posypywanie ulic 20% mieszanką piaskowo-solną, - posypywanie ulic 30% mieszanką piaskowo-solną, - odśnieżanie /płużenie/ ulic z równoczesnym posypywaniem ulic 20% mieszanką piaskowo-solną, - odśnieżanie /płużenie/ ulic z równoczesnym posypywaniem ulic 30% mieszanką piaskowo-solną. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w okresie od 15 listopada 2008 r. do 10 kwietnia 2009r. Zamawiający przewiduje powierzenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 147.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art.24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1) Wypełnionego formularza ofertowego - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczeń: a) oświadczenia o spełnianiu warunków ujętych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - w formularzu oferty, b) oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - w formularzu oferty, c) oświadczenia o dysponowaniu minimum dwoma pługopiaskarkami lub dwoma pługami do odśnieżania i dwoma piaskarkami (minimalna ilość sprzętu potrzebnego do zimowego utrzymania dróg na terenie miasta Kobyłka) - w formularzu oferty; 3) Informacji o podwykonawcach - załącznik nr 2 do SIWZ; 4) Zaakceptowany i parafowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ (wykonawca nie musi dołączać załącznika nr 2 do umowy); 5) Dokument potwierdzający dysponowanie sprzętem wymienionym w pkt. 2) lit. c); 6) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 8) wykazanie wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej, jednej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kobylka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-230 Kobyłka, ul. Wołomińska 1, pok. 18.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Kancelaria Urząd Miasta pok. nr 5, ul. Wołomińska 1, 05 - 230 Kobyłka.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.