eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Utrzymanie czystości na terenie Gminy Sulechów w 2013 roku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Sulechów: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Sulechów w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 264 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 518904 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów, Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Sulechów w 2013 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług komunalnych w zakresie utrzymania czystości na terenach wskazanych w zestawieniach załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy. Zakres usług związanych z przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności: 1) opróżnianie na bieżąco koszy ulicznych, 2) utrzymanie na bieżąco czystości na chodnikach, 3) mechaniczne lub ręczne zamiatanie jezdni ulic gminnych, 4) utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych, 5) mycie wiat przystankowych, 6) porządkowanie stawów i fontanny, 7) porządkowanie posesji i podwórek gminnych oraz innych terenów w mieście, w tym uprzątanie terenów imprez plenerowych na terenach gminnych według wskazań Zamawiającego, 8) utrzymanie czystości na drogach i placach na terenach wiejskich według wskazań Zamawiającego, 9) usuwanie śliskości wyznaczonych chodników, 10) wywóz odpadów komunalnych z terenów publicznych, 11) zabezpieczenie martwych zwierząt do czasu ich usunięcia przez uprawniony podmiot, 2. Odpady zebrane w trakcie wykonywania zamówienia winny być przekazane na składowisko odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3. Szczegółowy zakres usług określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia oraz wszystkie dołączone do niej dokumenty jak również oferta Wykonawcy. 4. Usługi będą wykonywane zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz z ogólnymi warunkami realizacji zamówienia, określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany zakresu zleconych usług oraz częstotliwości ich realizacji, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego; O powyższych zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę w formie pisemnej. 6. Ceny jednostkowe określa zestawienie kosztów zamówienia, stanowiące element oferty Wykonawcy. 7. Faktyczny zakres rzeczowy usług, będzie realizowany do wysokości środków finansowych przeznaczonych w budżecie Zamawiającego na realizację ww. zadań w 2013 roku (oczyszczanie miast i wsi - dział 900, rozdział 90003, § 4300). 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany zakresu zleconych usług oraz częstotliwości ich realizacji, stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego; O powyższych zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę w formie pisemnej. 9. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z przedstawicielem Zamawiającego, w tym informowania go o wykonaniu poszczególnych usług. 10. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania na składowisko, na swój koszt, wszelkich odpadów pochodzących z oczyszczania terenu, opróżniania koszy, zamiatania ciągów pieszych oraz z realizacji wszelkich innych zobowiązań Wykonawcy określonych umową. 11. Wykonawca zobowiązany jest do udostępniania na wniosek Zamawiającego w okresie co najmniej 1 roku dokumentów stwierdzających przyjęcie odpadów na składowisko i okazywania ich Zamawiającemu na jego żądanie. 12. Wykonawca zobowiązany jest do dyspozycyjności w przypadku pilnej potrzeby wykonania usług, których konieczność realizacji powstanie w razie wystąpienia nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń, w szczególności zgłoszonych przez Policję, Straż Pożarną lub Zamawiającego, w tym niezwłoczne wyznaczenie osoby do kontaktu we wskazanym wyżej zakresie, wraz z podaniem Zamawiającemu jej imienia i nazwiska oraz numeru telefonu. 13. Wykonawca zobowiązany jest do w okresie zimowym - posypywania piaskiem chodników w celu zapobiegania śliskości natychmiast po jej wystąpieniu, chociażby świadczenie to nie było objęte protokołem konieczności na dany miesiąc; w przypadku wystąpienia śliskości w godzinach nocnych, posypywanie piaskiem powinno być ukończone do godziny 6.00 rano. 14. Wykonawca zobowiązany jest do w okresie zimowym - do rozstawienia estetycznych skrzyń przeznaczonych do składowania piasku, w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym i w ilościach wskazanych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz składowania w nich piasku służącego do usuwania śliskości; nie jest dopuszczalne składowanie przez Wykonawcę piasku w miejscach publicznych poza przeznaczonymi do tego skrzyniami. 15. Przy utrzymaniu czystości chodników miejskich Wykonawca zobowiązany jest do usuwania chwastów i traw wyrastających w szparach chodników i przylegającej jezdni..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich 90.70.00.00 - Usługi środowiska naturalnego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne SuPeKom Sp. z o.o., ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 316775,83 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 342117,89

  • Oferta z najniższą ceną: 342117,89 / Oferta z najwyższą ceną: 342117,89

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.