To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-06
Bielsko-Biała: VII G 231 163a 2013 WR
Zakup usługi wykonania wraz z dostawą i montażem wyposażenia meblowego i biurowego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku - Białej i jednostek prokuratur podległych
Numer ogłoszenia: 264113 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 496266 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej, ul. Listopadowa 31, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8126011, faks 033 8193311.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: VII G 231 163a 2013 WR Zakup usługi wykonania wraz z dostawą i montażem wyposażenia meblowego i biurowego dla potrzeb Prokuratury Okręgowej w Bielsku - Białej i jednostek prokuratur podległych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Podpisana dnia 01.10.20.13 roku umowa na wykonanie asortymentu meblowego i innego wyposażenia biurowego z przeznaczeniem do budynku w Bielsku-Białej przy ulicy Legionów 79 obejmowała bardzo szeroki zakres przedmiotu zamówienia. Mając to na uwadze Zamawiający przewidział już na etapie SIWZ i ogłoszenia dla zamówienia podstawowego możliwość udzielania zamówień uzupełniających do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające obejmują wykonanie: - dodatkowych rolet w pomieszczeniach biurowych nie ujętych na etapie zadania podstawowego, - dodatkowych 2 sztuk przystawek do biurek, - przeróbki dostawki do biurka w sekretariacie głównym, - przeróbki szafy gabinetowej wysokiej, - przeróbki 2 sztuk szafek gabinetowych niskich. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych - tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn.zm. oraz z uwzględnieniem ustawy z dnia 12 października 2012r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz ustawy o koncesji na roboty budowlane lub usługi - Dz.U. 2012, poz. 1271.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.12.11.10 - 39.12.11.10 39.14.13.00 - Szafy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOBOS A. ŁOBOS, M. ŁOBOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LOBOS A. ŁOBOS, M. ŁOBOS SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Przedsiębiorstwo Handlowe LOBOS A.Łobos, M.Łobos Spółka Jawna, Al. Pokoju 1A, 31-548 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16550,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20365,10
Oferta z najniższą ceną: 20365,10 / Oferta z najwyższą ceną: 20365,10
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Mając to na uwadze Zamawiający przewidział już na etapie SIWZ i ogłoszenia dla zamówienia podstawowego możliwość udzielania zamówień uzupełniających do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego. Dla ceny zamówienia podstawowego wynoszącego 1.240.391,04 złotych brutto istnieje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 248.078,21 złotych brutto tj. 20% wartości zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w dzielnicy Komorowice Śląskie w Bielsku-Białej w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Remont 10 lokali mieszkalnych - pustostanów stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, zarządzany przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, w podziale na 3 części - etap IX/2024
- Dostawa leków gotowych dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego
- Budowa garażu dla Bielskiego Pogotowia Ratunkowego w Jasienicy
- Dostawa zestawu składającego się ze skanera 3D, oprogramowania do inżynierii odwrotnej oraz dedykowanej mobilnej stacji roboczej w ramach projektu EDIH SILESIA.
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I DROBNEGO JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych i wyposażenia wraz z montażem
- "Budowa budynku kancelarii leśnictw Urad i Sądów wraz z zagospodarowaniem terenu - II postępowanie"
- Dostawa mebli biurowych
- Przebudowa kuchni w sali wiejskiej w miejscowości Solec wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na zaplecze kuchenne
- Dostawa mebli dla Uniwersyteckiego Centrum Humanistyki Cyfrowej i Działu Księgowości Projektowej
- "Biblioteka blisko ludzi"- modernizacja Miejskiej Biblioteki Publicznej w Pyskowicach. Przebudowa wypożyczalni i czytelni dla dorosłych
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.