eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra › Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży drogowej dla inwestycji pn.,,Modernizacja drogi gminnej w m. Glinka,,

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-07

Góra: Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży drogowej dla inwestycji pn.: ,,Modernizacja drogi gminnej w m. Glinka,,
Numer ogłoszenia: 263985 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 299734 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży drogowej dla inwestycji pn.: ,,Modernizacja drogi gminnej w m. Glinka,,.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży drogowej dla inwestycji pn. ,,Modernizacja drogi gminnej w m. Glinka,, a) Zakres planowanych robót obejmuje: Projektowana modernizacja drogi gminnej w miejscowości Glinka obejmuje dwa niezależne odcinki drogi gminnej na długości łącznej ca 800 m . Droga przebiega w terenie zabudowy wolnostojącej i gospodarczej. Droga w chwili obecnej posiada nawierzchnię z brukowca w stanie który wymaga jej wzmocnienia oraz ukształtowania nowej jezdni z regulacją pobocza gruntowego i częściowego oczyszczenia rowów przydrożnych oraz wymianą zarwanych przepustów z rur betonowych. W pasie linii rozgraniczających występują następujące urządzenia obce na które należy zwrócić uwagę w trakcie prowadzenia robót remontowych: - linia telefoniczna - linia oświetleniowa oraz kable eNN i SN - sieć wodociągowa Parametry techniczne istniejącej drogi: - droga gminna - klasy ,,D,, - obciążenie ruchem - KR 1 - podstawowa szerokość jezdni - 3,80 - spadek poprzeczny jezdni - 2,0 % - pobocze gruntowe - szer. 0,75 m - podłoże - nawierzchnia z brukowca Przebudowę drogi o przekroju poprzecznym projektuje się następująco: szer. jezdni 3,80 m. Planuje się wykonanie przebudowy i wzmocnienie nawierzchni jezdni w nawiązaniu do rzędnych istniejącej nawierzchni brukowcowej z uwzględnieniem jej wyrównania. Na wybranych odcinka Na wybranych odcinkach jezdni należy wykonać przełożenie istniejącego bruku wraz z wykonaniem nowej podbudowy betonowej. Na pozostałej części przewiduje się remont cząstkowy nawierzchni brukowcowej z likwidacją zapadnięć jezdni. Spadek poprzeczny jezdni 2,0 % . Konstrukcja nawierzchni jezdni: a) warstwy jezdni w następujących km: szer. jezdni 3,80 m -warstwa jezdna nawierzchni: - istniejący brukowiec z rozbiórki zaspoinowany zaprawą cementową -podsypka: - podsypka cementowo - piaskowa gr. 10 cm -podbudowa zasadnicza: - beton cementowy o RM=6 - 9 MPa, grubość warstwy 18 cm -warstwa wyrównująca podłoże: - pospółka o CBR> 25 % , gr. 10 cm podłoże : - grunt rodzimy G 2 b) pobocze gruntowe oraz odwodnienie : Celem prawidłowego odwodnienia nawierzchni drogi należy uformować istniejące pobocze gruntowe poprzez jego uformowanie z gruntu nawiezionego kat I - II i nadanie prawidłowych spadków w kierunku rowu . Spadek poprzeczny pobocza wynosi 6,0 %. Szerokość pobocza gruntowego - 0,75 m Istnieje również konieczność miejscowego odtworzenia rowów przydrożnych. Na odcinku 2 należy wymienić istniejące przepusty z rur betonowych fi 500 i fi 600 mm na przepusty z rur PEHD o średnicy 500 i 600 mm. Roboty powinny być oznakowane zgodnie z opracowanym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Wykonawca robót we własnym zakresie zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej obiektu. Dla przedmiotowego zadania zgodnie z wytycznymi Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków prowadzony będzie nadzór archeologiczny i w razie konieczności zostaną również przeprowadzone ratownicze badania archeologiczne (wytyczne w załączeniu do SIWZ). Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót Dokładny opis przedmiotu zamówienia i materiały udostępniono na stronie Zamawiającego: www.bip.gora.com.pl w zakładce zamówienia publiczne w ogłoszeniu na roboty budowlane: Góra: Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn.: ,,Modernizacja drogi gminnej w m. Glinka,, Numer ogłoszenia: 235937 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011 b) Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór nad wykonaniem robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część SIWZ. Dokładny zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 3.2. Podstawowe obowiązki inspektora nadzoru: 3.2.1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych. Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności od Inspektora nadzoru, brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 3.2.2. Do podstawowych obowiązków i praw Wykonawcy należy m.in.; a) sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych, b) pełna znajomość dokumentacji projektowej przedmiotowych zadań inwestycyjnych, (Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian dotyczących rodzaju i ilości robót bez pisemnego polecenia Zamawiającego) oraz umowy z Wykonawcą robót budowlanych, projekt umowy zawarto w ogłoszeniu o zamówieniu na roboty budowlane: www.bip.gora.com.pl. 3.2.3. Odpowiedzialność za koordynację realizacji zadania pn. ,,Modernizacja drogi gminnej w m. Glinka,, i nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową na roboty oraz a) realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. b) współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. c) protokolarne przekazywanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych. d) zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. e) pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, STWiORB, zasadami sztuki budowlanej, właściwymi normami i przepisami prawa oraz interesem Zamawiającego. f) analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - informowanie Zamawiającego o problemach. g) rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu , h) egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji, i) sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót, j) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robót, k) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, l) sprawdzenie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem, Inspektor Nadzoru sprawdza i zatwierdza daną partię materiałów przeznaczonych przez Wykonawcę robót do wbudowania. ł) uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych, m) odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających - Inspektor Nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy, n) uczestniczenie w odbiorach inwestycji (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazaniu go do użytkowania, o) sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez Wykonawcę robót całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji, p) potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych, a także akceptowanie i zatwierdzanie faktur częściowych (w przypadku, gdy określono taki sposób rozliczenia z wykonawcą robót budowlanych) i faktury końcowej, po uprzedniej kontroli, weryfikacji i analizie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, r) dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac, niezbędnych dla prawidłowego rozliczenia przez Zamawiającego. s) opracowywanie wniosków na ewentualne zmiany w zakresach robót. Wykonawca nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powyższego. t) udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność. Z ustaleń w trakcie spotkania zostanie sporządzony protokół ustaleń. u) kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót, w)wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. w) w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: - wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. - żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. - żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. Wykonawca obowiązany jest zapewnić aby osoby, wyznaczone do sprawowania nadzoru dostępne były dla Zamawiającego , co najmniej w przyjętych w zakładzie pracy Zamawiającego , tj. U M i G Góra , godzinach pracy, a dla Wykonawcy robót budowlanych w godzinach pracy budowy. Poprzez dostępność rozumie się niezwłoczną reakcję na próbę nawiązania kontaktu telefonicznego, mailowego lub faksowego. Dokładny zakres obowiązków opisano w ustawie Prawo budowlane i w aktach wykonawczych, projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Projektowo Projektowo-Usługowy ,,TITAN,, B.W. Furmaniak, ul. Rejtana 40/4, 64-100 Leszno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3643,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1353,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1353,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6100,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.