eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwionka-Leszczyny › Realizacja usług opiekuńczych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny w roku 2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-06

Czerwionka-Leszczyny: Realizacja usług opiekuńczych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny w roku 2014
Numer ogłoszenia: 263925 - 2013; data zamieszczenia: 06.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwionce-Leszczynach , ul. 3 Maja 36b, 44-230 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, tel. 0-32 431 20 39; 431 11 66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwionka-leszczyny.pl/bip/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług opiekuńczych na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny w roku 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz mieszkańców Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacji oraz pomocy w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych osób, które z powodu wieku, długotrwałej choroby lub niepełnosprawności wymagają pomocy innych osób. Przedmiot zamówienia obejmuje 5000 godzin usług opiekuńczych w zakresie pielęgnacji oraz usług opiekuńczych o charakterze podstawowym, obejmujących pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych podopiecznych Ośrodka, Z tym zastrzeżeniem, iż wskazana liczba godzin usług jest zakresem szacunkowym. Rzeczywista ilość godzin usług opiekuńczych będzie wynikała z aktualnych potrzeb Zamawiającego i określana będzie w decyzjach administracyjnych wydanych przez Zamawiającego, z których każda będzie przyznawać pomoc w formie usług opiekuńczych konkretnemu usługobiorcy. Kopia decyzji określająca imię i nazwisko usługobiorcy, rodzaj, zakres, wymiar usług oraz wysokość odpłatności i tryb pobierania opłat za wykonane usługi, a także okres na jaki pomoc została przyznana będzie każdorazowo przekazywana wykonawcy. Wynikająca z decyzji administracyjnych suma godzin usług opiekuńczych i usług opiekuńczych o charakterze podstawowym nie może przekroczyć w okresie obowiązywania umowy wyżej wskazanego zakresu szacunkowego. Zamawiający nie ma obowiązku zamówienia usług w liczbie godzin równej liczbie szacunkowego zakresu zamówienia. Pomoc musi być świadczona w czasie najdogodniejszym dla klienta ze względu na jego indywidualne potrzeby w liczbie godzin przyznanych decyzją administracyjną. Szczegółowy zakres usług określa załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do pobierania i przekazania Zamawiającemu pobranych od podopiecznych wynikających z decyzji administracyjnych odpłatności za usługi opiekuńcze. Odpłatność należy pobrać od podopiecznych w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu w którym świadczono usługi oraz przekazać Zamawiającemu w tym samym terminie. Wartość przedmiotu zamówienia będzie odpowiadać iloczynowi podanej przez Wykonawcę ceny brutto 1 godziny usług opiekuńczych i przewidywanej, w okresie obowiązywania umowy, liczby godzin usług opiekuńczych Natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z faktycznej liczby zrealizowanych godzin usług opiekuńczych. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z ustawą z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 182 z późn. zm.) i wydanymi na jej podstawie przepisami wykonawczymi. Usługi będą świadczone przez 5 dni w tygodniu. W szczególnych przypadkach Zamawiający może żądać świadczenia usług przez 7 dni w tygodniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.21.00 - Usługi opieki dziennej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej jednego zamówienie odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50000 zł brutto

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie co najmniej 8 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi dobry stan zdrowia, posiadającymi wykształcenie minimum podstawowe i ukończony kurs w zakresie opieki nad osobami starszymi albo co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku opiekuna, z których co najmniej 2 osoby będą posiadały wykształcenie średnie medyczne lub policealne w zakresie opieki medycznej lub środowiskowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czerwionka-leszczyny.pl/bip/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 3 Maja 36b 44-230 Czerwionka-Leszczyny pokój nr 4 (sekretariat).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2013 godzina 11:30, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. 3 Maja 36b 44-230 Czerwionka-Leszczyny pokój nr 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.