eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dla Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-24

Szczecin: Świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dla Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.
Numer ogłoszenia: 263749 - 2010; data zamieszczenia: 24.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny , ul. Szafera 10, 71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4698400, faks 91 4394763.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna. Agencja płatnicza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych dla Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych na rzecz Zamawiającego polegających na zapewnianiu łączności telefonicznej dla 1 traktu cyfrowego ISDN PRA (30B+D), 38 dostępów cyfrowych ISDN BRA (2B+D), 41 traktów analogowych. Aktualnie w dyspozycji Zamawiającego znajduje się 1 trakt cyfrowy ISDN PRA (30B+D), 41 dostępów cyfrowych ISDN BRA (2B+D) oraz 38 traktów analogowych. Wykaz numerów linii telefonicznych wraz z lokalizacjami, w których będą one użytkowane określono w załączniku nr 2 do umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 2.Świadczone w ramach niniejszego zamówienia usługi telekomunikacyjne będą obejmowały: -połączenia lokalne, -połączenia międzystrefowe, -połączenia do sieci komórkowych, -połączenia międzynarodowe, -usługi faksowe. Wszystkie wyżej wymienione rodzaje połączeń i usług muszą dotyczyć również połączeń z innymi operatorami, bez naliczania dodatkowych opłat lub stosowania szczególnych taryfikatorów. 3.Koszty połączeń międzynarodowych będą rozliczane zgodnie z § 3 ust. 5 umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. 4.Wykonawca w ramach świadczenia na rzecz Zamawiającego usługi będącej przedmiotem zamówienia zapewni: a)zachowanie aktualnych numerów linii Zamawiającego, numerów MSN wraz z wybieraniem bezpośrednim numerów wewnętrznych DDI, b)sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych, c)brak możliwości realizowania połączeń telefonicznych przez Internet, d)zachowanie istniejących wiązek PBX z numerami wiodącymi, e)rozliczanie połączeń wychodzących bez opłaty początkowej, poprzez naliczanie sekundowe, które musi być przerwane w momencie rozłączenia się którejkolwiek ze stron, f)możliwość realizacji: - 30 rozmów w jednym czasie dla traktu ISDN PRA, - 2 rozmów w jednym czasie dla każdego traktu ISDN BRA, - 1 rozmowy lub połączenia faksowego dla każdego łącza analogowego, g)możliwość wykonywania połączeń na numery alarmowe, informacyjne i usługowe (np. 9226, 999) rozliczane w rachunku wybranego w tym postępowaniu Wykonawcy, h)realizowanie usługi połączeń telefonicznych przy wykorzystaniu adekwatnego do typu linii stacjonarnego zakończenia sieci dostarczonego przez Wykonawcę, i)możliwość zastosowania radiowego systemu dostępowego np. radiolinii, j)możliwość zastosowania systemu dostępowego realizowanego łączem światłowodowym lub miedzianym, k)możliwość korzystania z informacji o numerach abonentów na terenie Polski, l)bezpłatne dostarczanie, za okres rozliczeniowy, szczegółowego wykazu wykonanych na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych (bilingi elektroniczne), m)możliwość przekierowania połączeń, n)możliwość nawiązywania na liniach analogowych połączeń faksowych o)bezpłatne zablokowanie możliwości uzyskiwania połączeń z numerami: 020X, 030X, 040X i 070X - dotyczy wszystkich numerów objętych niniejszą umową, p)w przypadku zmiany lokalizacji Biura Powiatowego lub siedziby Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego Zamawiającego na terenie województwa zachodniopomorskiego - Wykonawca zapewni bezpłatne przeniesienie świadczonych usług w miejsce wskazane przez Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 30 dni od dnia przesłania pisemnego zlecenia przez Zamawiającego, pod warunkiem, że w miejscu tym spełnione są warunki techniczne świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia lub w przypadku braku możliwości technicznych dotrzymania wymaganego terminu, zapewnienia rozwiązania tymczasowego/zastępczego, umożliwiającego uzyskiwanie połączeń, o których mowa w ust. 2 umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ. q)należytą staranność, przy zabezpieczaniu urządzeń telekomunikacyjnych, sieci telekomunikacyjnych i świadczonych usług oraz związanych zbiorów danych przed ujawnieniem tajemnicy telekomunikacyjnej. 5.W zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego, Zamawiający zastrzega sobie w trakcie realizacji umowy możliwość rezygnacji z części wykorzystywanych linii POTS, ISDN (2B+D) i ISDN (30B+D) oraz MSN i numerów DDI. Zamawiający zastrzega sobie także możliwość zamawiania dodatkowych linii POTS, ISDN (2B+D) i ISDN (30B+D) oraz MSN i numerów DDI. Wyłączenie lub uruchomienie linii nastąpi ze skutkiem od następnego miesiąca przypadającego po miesiącu, w którym nastąpiło stosowne zlecenie. Warunkiem powyższej zmiany jest w szczególności zbędność linii lub wzmożone zapotrzebowanie na dodatkowe linie przez Zamawiającego. 6.Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych 64.20.00.00 - Usługi telekomunikacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunek posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnej z charakterem niniejszego zamówienia, Zamawiający uzna Wykonawców, którzy są wpisani do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z przepisami ustawy Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800 ze zm.) oraz złożą oświadczenie zgodne z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie w/w warunku na podstawie oświadczenia zgodnego z wzorem wg załącznika nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastosuje kryterium spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oryginał lub kopia aktualnego zaświadczenia o wpisie Wykonawcy do Rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT, zmiana ta zostanie dokonana na wniosek Wykonawcy, po akceptacji Zamawiającego. Wynagrodzenie Wykonawcy może zostać zmienione również w okolicznościach i na zasadach określonych w paragrafie 3 ust. 10 umowy - w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen usług w cennikach publikowanych przez Wykonawcę w stosunku do cen złożonych w ofercie Wykonawcy oraz w przypadku rezygnacji z części wykorzystywanych linii oraz numerów lub zamówienia przez Zamawiającego dodatkowych linii POTS, ISDN, MSN oraz numerów DDI na zasadach określonych w paragrafie 3 ust. 11 umowy stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10 71-245 Szczecin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 13:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ul. Szafera 10 71-245 Szczecin, pokój nr 2 Kancelaria - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.