eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługi reklamy w prasie i internecie dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-14

Wrocław: Usługi reklamy w prasie i internecie dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 26299 - 2016; data zamieszczenia: 14.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Forum Muzyki , Plac Wolności 1, 50-071 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 343 85 28, faks 71 330 52 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi reklamy w prasie i internecie dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi reklamy w prasie i internecie dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego we Wrocławiu..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1: Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać lub wykonywać z należytą starannością, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługę 1 kampanii reklamowej, która zawierała co najmniej 3 reklamy, każda na co najmniej 1/2 strony w grzbiecie głównym gazety płatnej, ukazującej się 6 razy w tygodniu w postaci drukowanej, której główne wydanie musi spełniać warunki określone w Załączniku nr 1 do SIWZ, (dla Zadania 1) o zasięgu ogólnopolskim, za kwotę co najmniej 45 000 złotych netto (1 kampania). Zadanie nr 2: Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać lub wykonywać z należytą starannością, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługę 1 kampanii reklamowej, która zawierała co najmniej 2 reklamy na co najmniej 1/2 strony w grzbiecie głównym gazety płatnej ukazującej się 6 razy w tygodniu w postaci drukowanej oraz co najmniej 2 reklamy na co najmniej 1/2 strony w dodatku kulturalnym gazety, której główne wydanie musi spełniać warunki określone w Załączniku nr 1 do SIWZ (dla Zadania 2) o zasięgu lokalnym za kwotę co najmniej 13 000 złotych netto (1 kampania). Zadanie nr 3: Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać lub wykonywać z należytą starannością, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługę 1 kampanii reklamowej, która zawierała co najmniej 3 reklamy na co najmniej 1/2 strony w grzbiecie głównym w tygodniku opinii ukazującym się raz w tygodniu w postaci drukowanej, którego główne wydanie musi spełniać warunki określone w Załączniku nr 1 do SIWZ (dla Zadania 3) za kwotę co najmniej 16 000 złotych netto (1 kampania). Zadanie nr 4: Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać lub wykonywać z należytą starannością, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługę 1 kampanii reklamowej, która zawierała co najmniej 3 reklamy na co najmniej 1/2 strony w grzbiecie głównym w tygodniku katolickim o tematyce społeczno-kulturalnej, ukazującym się raz w tygodniu w postaci drukowanej, którego główne wydanie musi spełniać warunki określone w Załączniku nr 1 do SIWZ (dla Zadania 4) za kwotę co najmniej 12 000 złotych netto (1 kampania). Zadanie nr 5: Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać lub wykonywać z należytą starannością, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługę 1 kampanii bannerowej w formie billboardu (double billboardu) przynajmniej 750 na 200 pikseli, animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash, znajdujący się na górze strony, wycentrowany pod nagłówkiem strony, nośnik pojawiający się na stronie głównej portalu za kwotę co najmniej 8 000 złotych netto (1 kampania). Zadanie nr 6: Wykonawca winien w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać lub wykonywać z należytą starannością, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia należy rozumieć usługę 1 kampanii reklamowej, która zawierała co najmniej 6 reklam na co najmniej 1 stronę w bezpłatnym magazynie, ukazującym się raz w miesiącu w postaci drukowanej, który musi spełniać warunki określone w Załączniku nr 1 (dla Zadania 6) do SIWZ za kwotę co najmniej 5 000 złotych netto (1 kampania).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 22 ust.1 ustawy pzp oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Ilość dni roboczych przed datą publikacji, na złożenie zlecenia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Strony przewidują możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego. 2) zmiana terminu i sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy; 3) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych; 4) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. 2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, zmiany nr rachunku bankowego, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 3. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu Stron. 4.Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron oraz w przypadkach określonych w pkt 3, wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem zawartym w pkt 4.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfm.wroclaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Narodowe Forum Muzyki, Pl. Wolności 1. 50-071 Wrocław..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Narodowe Forum Muzyki, Pl. Wolności 1. 50-071 Wrocław. Recepcja. Wejście od Krupniczej.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Publikacja reklam w dzienniku opiniotwórczym w zasięgu ogólnopolskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja reklam w dzienniku opiniotwórczym w zasięgu ogólnopolskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Publikacja reklam w dzienniku opiniotwórczym w zasięgu ogólnopolskim - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Publikacja reklam w płatnym dzienniku opiniotwórczym w zasięgu lokalnym( w województwie dolnośląskim)i bezpłatnym dzienniku lokalnym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja reklam w płatnym dzienniku opiniotwórczym w zasięgu lokalnym( w województwie dolnośląskim)i bezpłatnym dzienniku lokalnym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ilość dni roboczych przed datą publikacji, na złożenie zlecenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Publikacja reklam w tygodniku opinii w zasięgu ogólnopolskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja reklam w tygodniku opinii w zasięgu ogólnopolskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ilość dni roboczych przed datą publikacji, na złożenie zlecenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Publikacja reklam w tygodniku katolickim o tematyce społeczno-kulturalnej w zasięgu ogólnopolskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja reklam w tygodniku katolickim o tematyce społeczno-kulturalnej w zasięgu ogólnopolskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ilość dni roboczych przed datą publikacji, na złożenie zlecenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Publikacja reklam na portalach społecznościowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja reklam na portalach społecznościowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ilość dni roboczych przed datą publikacji, na złożenie zlecenia - 20

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Publikacja reklam w Co jest grane-bezpłatnym informatorze kulturalnym kolportowanym w regionie wrocławskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Publikacja reklam w Co jest grane-bezpłatnym informatorze kulturalnym kolportowanym w regionie wrocławskim.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Ilość dni roboczych przed datą publikacji, na złożenie zlecenia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.