eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wadowice › Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i innych urządzeń elektronicznych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 5 zadań.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-06

Wadowice: Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i innych urządzeń elektronicznych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 5 zadań.
Numer ogłoszenia: 262935 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217169 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wadowicki, ul. Batorego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie, tel. 033 8734200, faks 033 8232433.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i innych urządzeń elektronicznych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 5 zadań..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego i innych urządzeń elektronicznych w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce według 5 zadań: Zadanie nr 1 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, tabletów i drukarki laserowej do Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach. Zadanie nr 2 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i zestawu interaktywnego do Zespołu Szkół nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Andrychowie. Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa tabletów oraz tablicy interaktywnej do Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej. Zadanie nr 4 - Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do Zespołu Szkół Specjalnych. Zadanie nr 5 - Zakup i dostawa projektorów, ekranów i laptopów do Zespołu Szkół nr 1 im. prof. T. Kotarbińskiego w Andrychowie. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, tabletów, drukarki laserowej, urządzeń wielofunkcyjnych, zestawu interaktywnego i tablicy interaktywnej do: Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach; Zespołu Szkół nr 1 im. prof. T. Kotarbińskiego w Andrychowie; Zespołu Szkół nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Andrychowie; Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej; Zespołu Szkół Specjalnych w Wadowicach, w celach edukacyjnych młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce z podziałem na 5 zadań. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego na poszczególne zadania, zawierający rodzaj sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, tabletów, drukarki laserowej, urządzeń wielofunkcyjnych, zestawu interaktywnego i tablicy interaktywnej został zawarty w załączniku A do SIWZ. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SIWZ, na potwierdzenie czego musi dołączyć do przedkładanej oferty szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne (prospekty, foldery, katalogi producenta itp. w polskiej lub angielskiej wersji językowej), pozwalające na dokonanie stosownej weryfikacji oferowanego sprzętu względem wymagań Zamawiającego; b) wykonawca musi zapewnić, iż oferowane urządzenia są fabrycznie nowe, ich zakup i korzystanie zgodnie z przeznaczeniem nie narusza prawa, w tym również praw osób trzecich, a w szczególności odpowiadają normie CE w zakresie bezpieczeństwa; c) wykonawca na oferowany sprzęt i urządzenia musi zapewnić min. gwarancję wskazaną w załączniku A do SIWZ wraz z nieodpłatną (wliczoną w cenę oferty), bieżącą konserwacją wynikającą z warunków gwarancji, liczoną od dnia odbioru bez zastrzeżeń (po dostawie i montażu) przedmiotu zamówienia w danej szkole - w ramach danego zadania, potwierdzonej podpisaniem protokołu odbioru. W ramach gwarancji wykonawca obowiązany jest do usunięcia wady fizycznej urządzenia lub dostarczenia urządzenia wolnego od wad; d) wykonawca musi zapewnić, iż czas reakcji serwisu nie przekroczy 14 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia (powiadomienia telefonicznego).W okresie gwarancyjnym Dostawca zobowiązany jest do bieżącej naprawy przedmiotu zamówienia, zapewniając ciągłość jego pracy. Łączny czas reakcji serwisu i naprawy nie może przekroczyć 14 dni roboczych, licząc od chwili zgłoszenia, jednak w przypadku uzasadnionej, okolicznościami bądź siłą wyższą, zwłoki w naprawie Dostawca musi zapewnić na czas naprawy urządzenie zastępcze. e) w przypadku stwierdzenia wad lub usterek w wykonanym przedmiocie umowy wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej wymiany lub usunięcia w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia. Jeżeli z jakiegokolwiek powodu (z wyjątkiem powodów, za które odpowiedzialność ponosi użytkownik) nie usunie wady (usterki) przedmiotu zamówienia w wyznaczonym terminie, zamawiający ma prawo zaangażować innego wykonawcę, a wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty; f) wykonawca musi zapewnić realizację zamówienia we wskazanym w SIWZ terminie. Miejscem dostawy jest odpowiednio do zadania: Zespołu Szkół nr 3 im. ks. prof. Józefa Tischnera w Wadowicach; Zespołu Szkół nr 1 im. prof. T. Kotarbińskiego w Andrychowie; Zespołu Szkół nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Andrychowie; Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej; Zespołu Szkół Specjalnych w Wadowicach, dokładne adresy zostały uwidocznione w załączniku A do SIWZ. g) wykonawca musi zaoferować termin płatności zgodny z postanowieniami § 4 ust. 3 wzoru umowy załączonego do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje żadnych przedpłat ani zaliczek na poczet realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną, zgodnie z postanowieniami ustawy pzp, jest obowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania i parametry techniczne określone w SIWZ, bądź też przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Przez równoważność rozumie się to, że oferowane urządzenia muszą posiadać co najmniej te same cechy, co wzorcowe i parametry techniczne na poziomie, co najmniej takim jak wzorcowe z zachowaniem pełnej zgodności binarnej i systemowej. Wykonawca zgodnie z art.30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zobowiązany jest wykazać równoważność. Przy oferowaniu rozwiązań sprzętowo - programowych innych niż wzorcowe Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ. Zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i/lub funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanych urządzeń i elementów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego urządzenia oraz opisu jego właściwości technicznych i/lub funkcjonalnych (prospekty, katalogi, foldery itp.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 30.23.74.50 - Tablety graficzne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.35.12.00 - Ekrany 38.65.21.00 - Projektory 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - Zakup, dostawa i montaż sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i zestawu interaktywnego do Zespołu Szkół nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Andrychowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Centrumelektroniki Arkadiusz Wlazłowski, Rafał Wlazłowski sp. jawna, ul. Korfantego 7, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36585,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38255,46

  • Oferta z najniższą ceną: 36802,83 / Oferta z najwyższą ceną: 47949,47

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa tabletów oraz tablicy interaktywnej do Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MBM ELECTRONICS sp. jawna Maria Francuz, Bogusław Śliwa, ul. Czerwonego Prądnika 2, 31-431 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9105,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 7183,20

  • Oferta z najniższą ceną: 7183,20 / Oferta z najwyższą ceną: 8575,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie nr 4 - Zakup i dostawa urządzenia wielofunkcyjnego do Zespołu Szkół Specjalnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5B, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1219,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1353,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1353,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1822,86

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.