eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Remonty polegające na dociepleniu stropodachów budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Koszalinie. Nr zamówienia ZP/3/TMD/08

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-13

Koszalin: Remonty polegające na dociepleniu stropodachów budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Koszalinie. Nr zamówienia ZP/3/TMD/08
Numer ogłoszenia: 262721 - 2008; data zamieszczenia: 13.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Koszalińska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przylesie" , ul. Fałata 13, 75-427 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3451522, fax. 094 3451480.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksmprzylesie.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty polegające na dociepleniu stropodachów budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Koszalinie. Nr zamówienia ZP/3/TMD/08.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remonty polegające na dociepleniu stropodachów budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Koszalinie: Zadanie nr 1: remont polegający na dociepleniu stropodachu budynku mieszkalnego w Koszalinie przy ul. Tuwima 2 -16. Zadanie nr 2: remont polegający na dociepleniu stropodachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Koszalinie przy ul. Władysława IV 24-38. Zadanie nr 3: remont polegający na dociepleniu stropodachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Koszalinie przy ul. Wańkowicza 8. Zadanie nr 1 oraz 2 - stropodachy niewentylowane o powierzchni około 1921 m2 każdy - docieplenie płytami styropianowymi jednostronnie laminowanymi papą, o grubości styropianu 15 cm, bez usuwania pokrycia istniejącego, po oczyszczeniu i naprawieniu starych warstw oraz wyrównaniu podłoża na około 15% powierzchni stropodachu oraz pokrycie dachu z dwóch warstw papy zgrzewalnej podkładowej i nawierzchniowej, a także wykonanie nowej blacharki z blachy powlekanej. Do zakresu zadania nr 1 należy: - przygotowanie konstrukcji z krawędziaków 15x18 cm pod nowe mocowanie rynien, - wymiana dwóch wyłazów dachowych 80x80 cm, - remont ośmiu świetlików nad klatkami schodowymi ze szkła zbrojonego na konstrukcji stalowej. Świetliki o wymiarach 3,25x5,15 oraz wysokości w szczycie 1,7 m, - naprawa tynkowania istniejących 32 szt. kominów o wym. 58x205 cm, 32 szt. o wym. 58x125 cm oraz 2 szt. o wym. 80x130 cm. Wszystkie kominy o wysokości 90 cm. Zadanie nr 3 - strop wentylowany o powierzchni około 232 m2 oraz strop niewentylowany o powierzchni około 41 m2 - docieplenie 232 m2 granulowaną wełną mineralną wdmuchiwaną o grubości minimum 15 cm oraz docieplenie 41 m2 płytami styropianowymi jednostronnie laminowanymi papą, o grubości styropianu 15 cm, bez usuwania pokrycia istniejącego, po oczyszczeniu i naprawieniu starych warstw oraz wyrównaniu podłoża oraz pokrycie dachu z dwóch warstw papy zgrzewalnej podkładowej i nawierzchniowej, a także wykonanie nowej blacharki z blachy powlekanej. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w Projektach budowlanych remontów polegających na dociepleniu stropodachów budynków mieszkalnych wielorodzinnych oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót zamieszczonych wraz ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.26.13.20 - Kładzenie rynien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Na zadanie nr 1: 3 500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Na zadanie nr 2: 3 500,00 zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Na zadanie nr 3: 1 000,00 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy składający ofertę muszą wykazać, że spełniają: 1. Warunki ogólne, tj: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać (w zakresie warunków ogólnych), że warunek określony w pkt 1.4 spełnia każdy z Wykonawców, natomiast warunki określone w pkt 1.1, 1.2 oraz 1.3 spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2. Warunki szczegółowe, tj.: 2.1. Doświadczenie zawodowe. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości, co najmniej: - 300 000 zł. brutto dla zadania nr 1 i 2, - 80 000 zł. brutto dla zadania nr 3, w zakresie termomodernizacji stropodachu budynku, polegającą na jego dociepleniu i pokryciu papą termozgrzewalną. W celu potwierdzenia wykonanych robót Wykonawca musi przedstawić wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót a także dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.1. Wykonanie, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie określonym w pkt 2.1 o wartości, co najmniej 300 000 brutto będzie uznane za spełnienie również warunku doświadczenia zawodowego dla zadania nr 3. 2.2. Potencjał kadrowy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na stanowiska wymienione poniżej: Lp. - 1. Stanowisko - osoba z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami. Wymagana liczba osób - 1 osoba. Doświadczenie - 2 lata. Osoby wymienione powyżej, powinny posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wymagane zgodnie z ustawą Prawo budowlane oraz aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego (zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.). Osobami Kandydatami na stanowiska wymienione w powyższej tabeli mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.2. Zamawiający wymaga, aby ww. warunek został spełniony zarówno dla jednego zadania, jak i dla wszystkich łącznie. 2.3. Potencjał ekonomiczno - finansowy. Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość, co najmniej 80 000,00 zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt 2.3 spełniają łącznie. Zamawiający wymaga, aby ww. warunek został spełniony zarówno dla jednego zadania jak i dla wszystkich łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów dołączonych do oferty lub uzupełnionych zgodnie z wezwaniem Zamawiającego, wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie ogólnych warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp. 1.3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. Na potwierdzenie szczegółowych warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć: 2.1 Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających wymaganiom określonym w pkt 2.1 warunków udziału w postępowaniu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Doświadczenie zawodowe). Do wykazu muszą być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w nim roboty zostały wykonane należycie. 2.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Potencjał kadrowy). Do wykazu muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych oraz kopie dokumentu potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, z datą ważności na dzień składania ofert. 2.3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia (w przypadku braku polisy) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 2.3 warunków udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.1. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 4.1. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, ustanowionego zgodnie, z pkt 4.3. 4.2. Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1.1 i 1.3 powinny być złożone przez każdy podmiot. 4.3.Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksmprzylesie.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Koszalińska Spółdzielnia Mieszkaniowa Przylesie w Koszalinie przy ul. Fałata 9 - pokój nr 7. Cena SIWZ: 10 zł. + 22% podatku VAT za każde zadanie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Koszalińskiej Spółdzielni Mieszkaniowej Przylesie w Koszalinie ul. Fałata 13 lub przesłać na adres Zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są: - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: imię i nazwisko: Bogusław Lickiewicz tel.: (094) 345 84 84; tel. kom. 501 326 998 - w zakresie dotyczącym zagadnień procedury przetargowej: imię i nazwisko: Jan Stankiewicz tel.: (0 94) 347 44 43; tel. kom. 607 356 247.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont polegający na dociepleniu stropodachu budynku mieszkalnego w Koszalinie przy ul. Tuwima 2 -16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - stropodach niewentylowany o powierzchni około 1921 m2 - docieplenie płytami styropianowymi jednostronnie laminowanymi papą, o grubości styropianu 15 cm, bez usuwania pokrycia istniejącego, po oczyszczeniu i naprawieniu starych warstw oraz wyrównaniu podłoża na około 15% powierzchni stropodachu oraz pokrycie dachu z dwóch warstw papy zgrzewalnej podkładowej i nawierzchniowej, a także wykonanie nowej blacharki z blachy powlekanej. Do zakresu zadania nr 1 należy: - przygotowanie konstrukcji z krawędziaków 15x18 cm pod nowe mocowanie rynien, - wymiana dwóch wyłazów dachowych 80x80 cm, - remont ośmiu świetlików nad klatkami schodowymi ze szkła zbrojonego na konstrukcji stalowej. Świetliki o wymiarach 3,25x5,15 oraz wysokości w szczycie 1,7 m, - naprawa tynkowania istniejących 32 szt. kominów o wym. 58x205 cm, 32 szt. o wym. 58x125 cm oraz 2 szt. o wym. 80x130 cm. Wszystkie kominy o wysokości 90 cm.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.26.14.10-1, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont polegający na dociepleniu stropodachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Koszalinie przy ul. Władysława IV 24-38.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - stropodach niewentylowany o powierzchni około 1921 m2 - docieplenie płytami styropianowymi jednostronnie laminowanymi papą, o grubości styropianu 15 cm, bez usuwania pokrycia istniejącego, po oczyszczeniu i naprawieniu starych warstw oraz wyrównaniu podłoża na około 15% powierzchni stropodachu oraz pokrycie dachu z dwóch warstw papy zgrzewalnej podkładowej i nawierzchniowej, a także wykonanie nowej blacharki z blachy powlekanej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.26.14.10-1, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont polegający na dociepleniu stropodachu budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Koszalinie przy ul. Wańkowicza 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - strop wentylowany o powierzchni około 232 m2 oraz strop niewentylowany o powierzchni około 41 m2 - docieplenie 232 m2 granulowaną wełną mineralną wdmuchiwaną o grubości minimum 15 cm oraz docieplenie 41 m2 płytami styropianowymi jednostronnie laminowanymi papą, o grubości styropianu 15 cm, bez usuwania pokrycia istniejącego, po oczyszczeniu i naprawieniu starych warstw oraz wyrównaniu podłoża oraz pokrycie dachu z dwóch warstw papy zgrzewalnej podkładowej i nawierzchniowej, a także wykonanie nowej blacharki z blachy powlekanej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.26.14.10-1, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.