eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzbica › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej gminy Wierzbica następujących obiektów a) Budynek Urzędu Gminy b) Budynek Ośrodka Zdrowia c) Budynek Szkoły Podstawowej



Ogłoszenie z dnia 2008-02-07

Wierzbica: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej gminy Wierzbica następujących obiektów : a) Budynek Urzędu Gminy b) Budynek Ośrodka Zdrowia c) Budynek Szkoły Podstawowej
Numer ogłoszenia: 26251 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wierzbica, ul. Włodawska 1, 22-150 Wierzbica, woj. lubelskie, tel. 082 5693266, fax 082 5693222.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzbica.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej gminy Wierzbica następujących obiektów : a) Budynek Urzędu Gminy b) Budynek Ośrodka Zdrowia c) Budynek Szkoły Podstawowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Termomodernizacji budynków użyteczności publicznej gminy Wierzbica. Część 1. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej gminy Wierzbica- docieplenia budynków Zadanie 1. . Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy - wymiana stolarki okiennej 68,51m2, termomodernizacja ścian i stropu 727,6m2/255,84m2, wymiana instalacji c.o. 357mb oraz grzejników 42 kpl., Zadanie 2. . Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia - wymiana stolarki okiennej 33,175m2, termomodernizacja ścian i stropu 343,5m2/133m2, wymiana instalacji c.o. 204mb , grzejników 20kpl., Zadanie 3. . Termomodernizacja Budynku Szkoły Podstawowej - wymiana stolarki okiennej 421,68m2, termomodernizacja ścian i stropu 1042,7m2/1076m2, Część 2. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej gminy Wierzbica - modernizacja kotłowni. Zadanie 1. modernizacja kotłowni węglowej na kotłownie olejową w budynku szkoły- 1 kpl.- roboty budowlane wewnętrzne i zewnętrzne , technologia kotłowni , instalacja elektryczna. Zamawiający na podstawie art.83 ust. 3 ustawy PZP zastrzega złożenie przez wykonawcę oferty tylko na jedną część.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.14.10 - Izolowanie dachu Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: - dla części Nr 1 25000.00 PLN , - dla części Nr 2 14000.00 PLN ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o niniejsze zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a). wymagania dla części 1: - wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 2 robót budowlanych polegających na wykonaniu elewacji metodą lekko-mokrą o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł. każda oraz 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu robót ogólnobudowlanych w budynkach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 400.000 zł. - Dysponowanie jednostkami sprzętu i narzędzi, wymienionymi w poniższej tabeli: 1.Rusztowania zewnętrzne m2 1700 2.Betoniarka elektryczna 150dm3 2 szt. 3.Wyciąg jednomasztowy 0,5t 3 szt. 4.Ciągnik kołowy 37÷ 50kM 1szt. 5.Samochód skrzyniow do 5 ton 1 szt. 6.Samochód dostawczy 0,9 t 2 szt. 7.Walec wibracyjny jedn. 0,6t 1 szt. 8.Żuraw samochodowy 5t 1 szt. 7.Mieszarka do granulatu 150dm3 1 szt. 8.Zestaw spawania gazowego 2 szt. 9.Spawarka elektryczna 300A 1 szt. 10.Zagęszczarka powierzchn. 2 szt. 11.Ubijak spalinowy 200kg 1 szt. 12.Piła do cięcia kostki 1 szt. - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia , wymienionymi w poniższej tabeli : 1.Kierownik budowy z upraw. ogólnobudowlanymi 1os. 2.Kierownik robót branży budowlanej 1os. 3.Kierownik robót branży sanitarnej 1os. 4.Montażyści instalacji san. 6os. 5.Operatorzy maszyn i urządz. 3os. 6.Kierowcy 2os. 7.Pracownicy wykwalifikowani branża budowlana 18 os. b) wymagania dla części 2: - wykonać w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu kotłowni olejowej o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł. - Dysponowanie jednostkami sprzętu i narzędzi, wymienionymi w poniższej tabeli: 1.Betoniarka elektryczna `150dm3 1 szt. 2.Samochód skrzyniowy do 5 ton 1 szt. 3.Samochód dostawczy 0,9 t 1 szt. 4.Żuraw samochodowy 5t 1 szt. 5.Zestaw spawania gazowego 1 szt. 6.Spawarka elektryczna 300A 1 szt. 7.Zagęszczarka powierzch. 1 szt. - dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia , wymienionymi w poniższej tabeli : 1.Kierownik budowy z upraw. branży sanitarnej 1os. 2.Kierownik robót branży budowlanej 1os. 3.Kierownik robót branży elektrycznej 1os. 4.Montażyści instalacji san. 6os. 5.Operatorzy maszyn i urządz. 2os. 6.Kierowcy 2os. 7.Pracownicy wykwalifikowani branża budowlana 6os. 8.Pracownicy wykwalifikowani branża elektrycznej 2os. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a). wymagania dla części 1: - posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000 PLN; - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 700 000 PLN. b). wymagania dla części 2: - posiadać środki finansowe lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000 PLN; - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 300 000 PLN. Na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących prace zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również: 1) wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust 3 ustawy; 4) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt V 1 niniejszej SIWZ Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) złożyć oświadczenie (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), w którym oświadczy, że: - spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w art. 24 ust 1-2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie może być złożone wspólnie przez tych wykonawców, przy czym winno być ono podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu, lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maj 2006 r. Nr 78 Poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: A) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1. a), c), d), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt b) powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1.b) składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p. Zaświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt A) i B), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt V 2 niniejszej SIWZ Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a). wymagane dla części 1: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Wzór Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (Wzór Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). - wykaz osób/podmiotów wskazanych do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty potwierdzające posiadanie niezbędnych uprawnień. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć: >odpowiednie uprawnienia osób; >aktualne zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W szczególności należy podać: imię i nazwisko/nazwę podmiotu, zakres wykonywanych czynności odpowiadający wymaganiom określonym przez zamawiającego w niniejszym punkcie, posiadanie uprawnienia z podaniem numeru, daty wydania i zakresu uprawnień, informacje o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym, odpowiadające swoją treścią warunkom określonym przez zamawiającego w punkcie V 2 (Wzór Wykazu osób/podmiotów wskazanych do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ). b). wymagane dla części 2: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Wzór Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (Wzór Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca stanowi załącznik nr 8 do SIWZ). - wykaz osób-podmiotów wskazanych do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty potwierdzające posiadanie niezbędnych uprawnień. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć: >odpowiednie uprawnienia osób; >aktualne zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W szczególności należy podać: imię i nazwisko/nazwę podmiotu, zakres wykonywanych czynności odpowiadający wymaganiom określonym przez zamawiającego w niniejszym punkcie, posiadanie uprawnienia z podaniem numeru, daty wydania i zakresu uprawnień, informacje o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym, odpowiadające swoją treścią warunkom określonym przez zamawiającego w punkcie V 2 (Wzór Wykazu osób-podmiotów wskazanych do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia) stanowi załącznik nr 10 do SIWZ). 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w pkt V 3 niniejszej SIWZ Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1.Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Uwagi dotyczące formy składanych dokumentów: Powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Gdy przedstawiona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwość, co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Warunkiem uznania kopii za dokument jest umieszczenie na każdej stronie kopii oświadczenia (za zgodność z oryginałem) i złożenie podpisu osoby-osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym, wymaganiami ustawowymi oraz przepisami prawa. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzbica.netbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wierzbica , ul.Włodawska 1 , 22-150 Wierzbica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2008 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Urząd Gminy Wierzbica , ul. Włodawska 1 , pok.Nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu finansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej gminy Wierzbica- docieplenia budynków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. . Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy - wymiana stolarki okiennej 68,51m2, termomodernizacja ścian i stropu 727,6m2/255,84m2, wymiana instalacji c.o. 357mb oraz grzejników 42 kpl., Zadanie 2. . Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia - wymiana stolarki okiennej 33,175m2, termomodernizacja ścian i stropu 343,5m2/133m2, wymiana instalacji c.o. 204mb , grzejników 20kpl., Zadanie 3. . Termomodernizacja Budynku Szkoły Podstawowej - wymiana stolarki okiennej 421,68m2, termomodernizacja ścian i stropu 1042,7m2/1076m2,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.32.10.00-3, 45.42.10.00-4, 45.32.40.00-4, 45.26.14.10-1, 45.33.11.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej gminy Wierzbica - modernizacja kotłowni. ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. modernizacja kotłowni węglowej na kotłownie olejową w budynku szkoły- 1 kpl.- roboty budowlane wewnętrzne i zewnętrzne , technologia kotłowni , instalacja elektryczna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.11.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.