eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwkowa › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Iwkowa

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-12-19

Iwkowa: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Iwkowa
Numer ogłoszenia: 261855 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 397476 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iwkowa, Iwkowa 468, 32-861 Iwkowa, woj. małopolskie, tel. 014 68-44-010, 68-44-020, faks 014 6844060.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych na terenie Gminy Iwkowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług komunalnych na terenie Gminy Iwkowa, polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, położonych w granicach administracyjnych Gminy Iwkowa. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych i segregowanych odpadów komunalnych, zgromadzonych w workach lub pojemnikach wystawionych na trasach odbioru. 3. Zmieszane odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) oraz segregowane odpady gromadzone będą w pojemnikach lub workach w kolorach opisanych w pkt. II.5 SIWZ o poj. 120 l. Worki do gromadzenia odpadów zmieszanych i segregowanych zapewnia Wykonawca. a) Zmieszane odpady komunalne oraz odpady segregowane zbierane będą w danej miejscowości w tym samym dniu roboczym od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu Gminy. Zamawiający przewiduje, że odbiór odpadów z terenu gminy będzie zajmował Wykonawcy do 4-5 dni w miesiącu. b) W dniu realizacji usługi przed wyjazdem w trasę Wykonawca jest zobowiązany zważyć samochód na legalizowanej wadze w miejscu wskazanym przez Zamawiającego przy obecności upoważnionej osoby ze strony Zamawiającego. c) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia ewidencji rodzajowej i ilościowej odpadów poprzez zważenie na legalizowanej wadze ilości zebranych odpadów, a następnie odnotowanie jej w ewidencji. d) Po dokonaniu zbiórki Wykonawca ma obowiązek zawiadomić telefonicznie lub faksem Zamawiającego o zakończeniu usługi i w obecności upoważnionej osoby ze strony Zamawiającego (w godzinach pracy Urzędu) dokonać ważenia zebranych odpadów komunalnych. Kwity wagowe z odbioru odpadów zmieszanych jak również odpadów segregowanych, dla każdego odpadu segregowanego oddzielnie, będą potwierdzeniem ilości zebranych odpadów załączonym do faktury. e) Wykonawca ma obowiązek wyposażenia bezpłatnie właścicieli wszystkich nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych (wg złożonych deklaracji), objętych zbiórką odpadów w zestawie worków minimum: 2 czarne, 1 żółty, 1 niebieski, 1 biały, 1 czerwony, 1 brązowy (tylko dla gospodarstw, które zadeklarowały brak kompostownia - ok. 10%) do pierwszego dnia rozpoczęcia realizacji umowy. f) Kolejne worki dostarczane będą bezpłatnie w systemie: za każdy odebrany napełniony worek/worki. W przypadku zapotrzebowania na większą ilość worków w nieruchomościach objętych zbiórką odpadów Wykonawca ma zapewnić bezpłatnie worki w niezbędnej ilości w miejscu ustalonym z Zamawiającym. g) Wykonawca jest zobowiązany przy każdym odbiorze odpadów w danej miejscowości do przeprowadzenia kontroli minimum 5% zebranych w workach odpadów zmieszanych i segregowanych. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek nieprawidłowości Wykonawca sporządzi raport zawierający niezbędne informacje. Udokumentowanie nieprawidłowości, o których powyżej mowa następuje poprzez wykonywanie zdjęć lub zapisów wideo oraz sporządzenie raportu w sposób umożliwiający jednoznaczne potwierdzenie nieprawidłowości i identyfikację miejsca, daty oraz właściciela nieruchomości. h) Wykonawca ma obowiązek dostosować program do odczytu kodów do Programu Zamawiającego. 4. Częstotliwość odbioru i wywozu odpadów komunalnych przez Wykonawcę odpadów - 1 raz w miesiącu, a w okresie od 01 lipca do 31 sierpnia z częstotliwością dwa razy w miesiącu. Selektywnie odbierane odpady komunalne: a) tworzywa sztuczne (kod 20 01 39, 15 01 02), b) szkło białe i kolorowe (kod 20 01 02, 15 01 07), c) metal (kod 20 01 40, 15 01 04), d) papier i tektura w tym: opakowania, gazety, czasopisma itp. (kod 20 01 01, 15 01 01), e) odpady ulegające biodegradacji (kod 20 01 08, 20 02 01), f) odpady wielomateriałowe (kod 15 01 05), g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kod 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36), h) odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), i) popiół (kod 20 03 99). Wielkość odpadów komunalnych przewidzianych do zbiórki i transportu określa się wg szacunkowych obliczeń: a) rok 2015 - 200 ton odpadów zmieszanych i 240 ton odpadów segregowanych, b) rok 2016 - 200 ton odpadów zmieszanych i 240 ton odpadów segregowanych. Ilość wytworzonych na terenie gminy Iwkowa odpadów nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez producentów. Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. 5. Rodzaje worków do segregacji o pojemności 120 l: a) worek żółty do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, b) worek biały do gromadzenia odpadów ze szkła białego i kolorowego, c) worek niebieski do gromadzenia makulatury i odpadów wielomateriałowych, d) worek czerwony do gromadzenia odpadów metalowych, e) worek brązowy do gromadzenia odpadów biodegradowalnych. Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów: materiał - folia polietylenowa LDPE, pojemność - 120l, kolor - półprzeźroczysty o zabarwieniu białym, żółtym, niebieskim, czerwonym, brązowym. grubość - co najmniej 60 mikronów. Charakterystyka worka do zbiórki odpadów zmieszanych: materiał - folia polietylenowa LDPE, pojemność - 120l, kolor - półprzeźroczysty o zabarwieniu czarnym, grubość - co najmniej 60 mikronów. 6. Worki muszą być opatrzone nadrukiem na jaki rodzaj odpadów są przeznaczone. Dodatkowo na workach musi widnieć adres i dane kontaktowe Wykonawcy. Worki do gromadzenia odpadów zarówno segregowanych jak i zmieszanych zapewnia Wykonawca. Dopuszcza się drobne zanieczyszczenie segregowanych frakcji. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów niesegregowanych oraz odpadów segregowanych gromadzonych w workach/pojemnikach, które posiadają stosowny kod kreskowy umożliwiający identyfikację właściciela odpadów komunalnych oraz rodzaj odpadów. Wykonawca zobowiązany jest podczas odbioru odpadów komunalnych do ewidencjonowania przy pomocy odpowiednich czytników ilości i rodzaju odebranych worków poprzez odczytanie kodu kreskowego z każdego worka. 8. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i udostępnienia Zamawiającemu możliwości wglądu do ww. dokumentacji. 9. Odbieranie odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (ok. 25 ton/rok) będzie się odbywało jeden raz w roku na przełomie miesięcy marzec/kwiecień po wcześniejszym ogłoszeniu zbiórki tych odpadów. Zbiórka odpadów wielkogabarytowych będzie się odbywała sprzed każdej posesji na terenie gminy Iwkowa i zajmie Wykonawcy 1 dzień roboczy. 10. Do obowiązków Wykonawcy będzie stałe utrzymanie czystości i jej bieżące monitorowanie w obrębie pasów drogowych dróg publicznych na terenie Gminy Iwkowa poprzez zbieranie porzuconych worków, reklamówek z odpadami, butelek itp. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do obsługi następujących akcji edukacyjno-ekologicznych: akcja Sprzątanie świata 1 x w roku w miesiącu wrzesień (ok. 3 tony/rok) Akcja jest przeprowadzona w 6 placówkach oświatowych na terenie gminy Iwkowa. W ramach przeprowadzonej akcji Wykonawca ma posiadać w dyspozycji niezbędny sprzęt wraz z pracownikiem przez 5 dni roboczych i na wezwanie Zamawiającego przyjechać i odebrać worki w tym samym dniu. akcja Dzień Ziemi 1 x w roku w miesiącu kwiecień (ok. 3 tony/rok) Akcja jest przeprowadzona w 6 placówkach oświatowych na terenie gminy Iwkowa. W ramach przeprowadzonej akcji Wykonawca ma być dyspozycyjny przez 5 dni roboczych i na wezwanie Zamawiającego przyjechać i odebrać worki w tym samym dniu. Ponadto na wezwanie Zamawiającego Wykonawca uprzątnie wskazane tereny z dzikimi wysypiskami w terminie do 1 tygodnia od telefonicznego zgłoszenia lub przesłania faksem wezwania. Przedmiot zamówienia należy wykonać w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie odpadów do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Zamawiający przewiduje jako nieprzekraczalny czas reakcji do 168 godzin. PUNKT SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK). Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia, utrzymania, obsługi i funkcjonowania Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych na terenie gminy Iwko-wa. Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia w/w PSZOK w terminie do 120 dni od dnia podpisania umowy, zgodnie z poniższymi warunkami. Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia obsługi punktu przez co najmniej jedną odpowiednio przeszkoloną osobę co najmniej 2 razy w tygodniu w godz. od 7:00-15:00, - zabezpieczenia pomieszczenia socjalnego o wielkości odpowiadającej ilości osób zatrudnionych, wyposażonego w: sanitariat, energię elektryczną, bieżącą wodę, ogrzewanie, - utrzymania czystości i porządku oraz organizacji selektywnego odbioru dostarczonych przez mieszkańców gminy odpadów, - uzyskania wszystkich wymaganych prawem zezwoleń, pozwoleń, decyzji itp. niezbędnych do funkcjonowania PSZOK, - wyposażenia PSZOK w odpowiednio oznaczone kontenery i pojemniki z podziałem na następujące frakcje odpadów: odpady ze szkła, papieru i tektury, tworzyw sztucznych, odzież, chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, metale, od-pady budowlane i rozbiórkowe, zużyte opony, odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, popiół, odpady zielone. Zamawiający zastrzega, że zmianie może ulec katalog odpadów komunalnych przyjmowanych przez PSZOK, wynikający z ewentualnych nowelizacji przepisów regulujących gospodarkę odpadami komunalnymi w gminach. Wykonawca jest również zobowiązany do prowadzenia ewidencji odbieranych od-padów z uwzględnieniem rodzaju i ilości odpadu oraz pełnych danych adresowych właściciela nieruchomości z których są dostarczane poszczególne odpady segregowane oraz do miesięcznego przekazywania sprawozdania Zamawiającemu. Zamawiający zastrzega sobie prawo uczestnictwa przedstawiciela Zamawiającego na każdym etapie realizacji zamówienia w celu kontroli prawidłowości wykonywania przedmiotu zamówienia. Do nieruchomości na której utworzony będzie PSZOK, Wykonawca musi posiadać tytuł prawny z prawem dysponowania nieruchomością nie krótszym niż okres trwania umowy tj. do 31.12.2016r. Wszelkie koszty związane z utworzeniem, utrzymaniem, obsługą i funkcjonowaniem PSZOK ponosi Wykonawca przez cały okres trwania umowy. Wykonawca w terminie do 120 dni od dnia podpisania umowy zgłosi pisem-nie Zamawiającemu gotowość do funkcjonowania PSZOK zgodnie z w/w warunkami. ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW. 1. Wykonawca jest zobowiązany do: a) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanych w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami Komunalnymi(Uchwała Sejmiku Województwa Małopolskiego Nr XXV(397(12 z dnia 02.07.2012 roku) b) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz. 21 z późn. zm.) lub samodzielnego zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami, c) prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2. Wykonawca ma obowiązek zagospodarować odebrane odpady komunalne w sposób: a) zapewniający osiągnięcie określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów: papier, metale, tworzywa sztuczne i szkło. b) zapewniający osiągnięcie określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676) poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, które gmina jest obowiązana osiągnąć w poszczególnych latach . 3. Osiągane przez Wykonawcę: a) poziomy recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku obliczane będą na podstawie wzorów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645). b) Poziomy ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania obliczane będą na podstawie wzorów zawartych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). c) Weryfikacja osiąganych przez Wykonawcę poziomów recyklingu wykonywana będzie przez pracowników Zamawiającego na podstawie przekazywanych kwartalnych sprawozdań przez Wykonawcę, spełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2012r., poz. 630). d) W celu osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku wskazanych frakcji odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do maksymalnego ułatwienia właścicielom nieruchomości pozbywania się odpadów papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła powstających na terenie nieruchomości zamieszkałych, m.in. poprzez odbieranie ww. odpadów zebranych w sposób selektywny u źródła. e) Wykonawca powinien prowadzić działania mające na celu osiągnięcie ww. poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku, a także ograniczania składowania odpadów zielonych ulegających biodegradacji, w szczególności przez: sprawne dostarczanie właścicielom nieruchomości worków do zbierania zmieszanych odpadów komunalnych - w ramach pierwszego wyposażenia sprawne dostarczanie worków na odpady komunalne zbierane selektywnie, zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Iwkowa . RAPORTY I INNE OBOWIĄZKI INFORMACYJNE 1. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu w formie pisemnej miesięcznej informacji zawierającej: a) ilości odebranych odpadów szkła, w tym opakowań szklanych (Mg), b) ilości odebranych odpadów papieru i tektury (Mg), c) ilości odebranych odpadów tworzyw sztucznych, metali oraz opakowań wielomateriałowych (Mg), d) ilości odebranych odpadów mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon (Mg), e) wykaz nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne zmieszane (Mg), f) wykaz nieruchomości, od których zostały odebrane odpady segregowane, g) sposobach zagospodarowania ww. odpadów, 2. Prawidłowo sporządzona informacja będzie podstawą do wystawienia miesięcznej faktury za wykonaną usługę. a) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego przekazywania Zamawiającemu pisemnej informacji o niezgodnym z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Iwkowa gromadzeniu odpadów, w szczególności ich mieszaniu lub przygotowaniu do obierania w niewłaściwych workach/pojemnikach. b) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania adresów nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy lub na których powstały odpady, a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. CZĘSTOTLIWOŚĆ ODBIERANIA. HARMONOGRAM. 1. Wymaga się, aby Wykonawca zapewnił odbieranie odpadów z częstotliwością określoną w przepisach Uchwały Nr XXVI(151(12 Rady Gminy w Iwkowej z dnia 26 listopada 2012r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów oraz warunków określonych w SIWZ . 2. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania harmonogramu odbierania odpadów, zgodnie z w/w uchwałą. 3. Pierwszy harmonogram obejmujący okres od dnia 01 stycznia 2015r. do dnia 31 grudnia 2016r. powinien zostać opracowany i przedłożony Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. 4. Wykonawca powinien umieścić harmonogram na własnej stronie internetowej i eksponować go przez cały okres na jaki został przygotowany. Zamawiający również umieści harmonogram na własnej stronie internetowej. 5. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania harmonogramu właścicielom nieruchomości po 1 egzemplarzu w formie papierowej dla każdego właściciela. 6. Harmonogram co do treści i formy wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY ZWIĄZANE Z WYKONYWANIEM PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. 1. Wykonawca obowiązany jest do spełnienia wymagań określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013r., poz. 122). W szczególności zobowiązany jest : a) dysponować bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie gminy Iwkowa lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy od granicy Gminy Iwkowa na terenie, do którego posiada tytuł prawny. Baza magazynowo - transportowa musi spełniać następujące warunki: teren bazy magazynowo-transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001r. - Prawo wodne (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 145 z późn. zm.). baza magazynowo - transportowa musi być wyposażona w miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające ilości zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych oraz legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku, gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. Na terenie bazy magazynowo - transportowej powinien znajdować się także punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo - transportowej. 2. W posiadaniu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości powinny znajdować się co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez frakcji kompaktującej. 3. Trwale i czytelnie oznakować pojazdy, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, 4. Posiadać na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania - urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym. 5. Zapewnić, aby pojazdy były zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadały aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym. 6. Zapewnić, aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu. 7. Poddawać pojazdy i urządzenia myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności. 8. Na koniec każdego dnia roboczego opróżniać pojazdy z odpadów i parkować pojazdy z odpadów i parkować wyłącznie na terenie bazy magazynowo-transportowej. 9. Wyposażyć pojazdy w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników. 10. Wyposażyć pojazdy w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz system czujników zapisujących dane o miejscach załadunku i wyładunku odpadów umożliwiający weryfikację tych danych (system GPS) . 11. Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowaniem informatycznym systemem monitorowania pojazdów opartym na satelitarnym systemie lokalizacji GPS umożliwiającym trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o co najmniej bieżącej i historycznej pozycji pojazdów, miejscach postoju, historii tras, przebiegach, godzinach pracy, sygnalizację, jeżeli pojazd z wyznaczonej floty znajdzie się poza wyznaczonym obszarem, a także dostarczanie raportów zawierających ww. informacje oraz systemem czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, umożliwiający weryfikację tych danych. Gmina zastrzega sobie prawo zapoznania się z zapisami sytemu lokalizacji GPS pojazdów obsługujących Gminę Iwkowa w zakresie przedmiotowego zamówienia celem weryfikacji i kontroli sprawozdań przedstawianych przez Zamawiającego z realizacji zamówienia. 12. Samochody używane do realizacji usługi muszą być wyposażone w system GPS 13. Przechowywać dane pochodzące z systemu monitoringu i systemu czujników, o których mowa w powyższych punktach w siedzibie podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości przez okres 2 lat od dnia ich zapisania. Wykonawca powinien posiadać odpowiedni program umożliwiający odczyt, prezentację oraz weryfikację przechowywanych danych. Dane powinny być udostępnianie na każde żądanie Zamawiającego. 14. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji umowy Wykonawca dysponował pojazdami technicznymi w pełni sprawnymi, posiadającymi aktualne badania techniczne, dopuszczonymi do ruchu oraz oznakowanymi widoczną nazwą przedsiębiorcy i numerem jego telefonu. 15. W razie awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd zastępczy o zbliżonych parametrach. 16. Wykonawca winien posiadać w swojej ofercie pojazdy zapewniające odbiór odpadów komunalnych z każdej zamieszkałej i niezamieszkałej nieruchomości na terenie Gminy Iwkowa. INNE OBOWIĄZKI WYKONAWCY ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1. Wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008r. Nr 25, poz.150 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem wydanym na podstawie art.9d ust. 2 ustawy z dn.13 września 2012r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r., poz.1399 z późn. zm.). 2. Wykonywanie przedmiotu umowy w sposób sprawny, ograniczający do minimum utrudnienia w ruchu drogowym, korzystaniu z nieruchomości oraz niedogodności dla mieszkańców Gminy Iwkowa. 3. Zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych odpowiedniego personelu, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi. 4. Dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. 5. Okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. 6. Ponoszenie odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym i innych ustawach. DODATKOWE DANE CHARAKTERYZUJĄCE ZAMÓWIENIE: Powierzchnia Gminy Iwkowa wynosi 47,2 km2. Gmina Iwkowa cechuje się zabudową jednorodzinną, średnio zwartą o ukształtowaniu terenu pagórkowatym. Liczba mieszkańców wynosi ok. 6460. Przybliżona długość dróg gminnych na terenie gminy Iwkowa wynosi 67 km. Liczba złożonych deklaracji w okresie od 01.07.2013r. do teraz wyniosła 1360, co stanowi 100%. Wg szacunkowych danych ilość deklaracji pozostanie bez zmian od nieruchomości zamieszkałych oraz dodatkowo zwiększy się ilość deklaracji od nieruchomości niezamieszkałych (ok. 200). Ilości te są jednak szacunkowe i nie są zależne od Zamawiającego. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej oraz budynków użyteczności publicznej. System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odbioru odpadów budowlanych. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług dodatkowych w zakresie odbioru odpadów. Usługi dodatkowe to odbiór na wniosek właściciela z terenu nieruchomości dodatkowych ilości odpadów segregowanych, np. odpadów budowlanych i rozbiórkowych i innych nieujętych w przedmiocie zamówienia. Za wywóz tych odpadów zapłaci właściciel nieruchomości, z której odbierane będą odpady. Cena ofertowa za realizację przedmiotu zamówienia nie obejmuje świadczenia usług dodatkowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników do gromadzenia odpadów będących w dyspozycji właścicieli nieruchomości, powstałych w związku z realizacją przedmiotu umowy z przyczyn Wykonawcy. Wykaz miejscowości na terenie gminy Iwkowa wraz z liczbą mieszkańców (stan na dzień 31.12.2013r.): Miejscowość Liczba mieszkańców Iwkowa 2853 Wojakowa 1114 Kąty 772 Dobrociesz 618 Drużków Pusty 317 Połom Mały 324 Porąbka Iwkowska 460..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Strzelec Firma Usługowo-Handlowa DIMARCO, Iwkowa 482, 32-861 Iwkowa, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 708333,33 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 578880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 578880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 578880,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.