eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chmielnik › Zarządzanie projektem pn. GIMNAZJALISTO - INWESTUJ W PRZYSZŁOŚĆ JUŻ DZIŚ! współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-23

Chmielnik: Zarządzanie projektem pn. GIMNAZJALISTO - INWESTUJ W PRZYSZŁOŚĆ JUŻ DZIŚ! współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
Numer ogłoszenia: 261586 - 2010; data zamieszczenia: 23.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. gen. Kazimierza Tańskiego , ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie, tel. 41 354 27 79, faks 41 354 27 79.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gimnazjumchmielnik@scholaris.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zarządzanie projektem pn. GIMNAZJALISTO - INWESTUJ W PRZYSZŁOŚĆ JUŻ DZIŚ! współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych...

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zarządzania projektem pn. GIMNAZJALISTO - INWESTUJ W PRZYSZŁOŚĆ JUŻ DZIŚ! współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamówienie podzielone jest na 4 części: Część I: Koordynator Projektu, którego zadaniem będą: 1.Realizacja projektu według dokumentów programowych i wytycznych dla PO KL. 2.Zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich etapach realizacji projektu. 3. Nadzór na prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z zaplanowanym budżetem i harmonogramem. 4. Kierowanie wykonaniem projektu zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym, przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 5. Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników projektu. 6. Dokonywanie zakupów zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych 7. Nadzór nad wydatkami - zatwierdzanie płatności pod względem merytorycznym. 8. Nadzór nad personelem projektu - w tym dobór specjalistów i nauczycieli do prowadzenia zajęć pozalekcyjnych. 9. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji związanej z realizacją projektu. 10. Nadzór nad ewaluacją oraz promocją projektu. 11. Podejmowanie decyzji związanych z modyfikacją projektu. 12. Współpraca z księgowością i zarządcą projektu. 13. Koordynacja rozliczeń finansowych, terminowe sporządzanie i przekazywanie do IP wniosków o płatność wraz z wymaganymi załącznikami. 14. Współpraca z IP. 15. Kontakt bieżący z uczestnikami projektu. 16. Rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji strategicznych. 17. Sporządzenie wniosku o płatność końcową i ostateczne rozliczenie projektu. Część II: Specjalista ds. organizacyjnych w Chmielniku, którego zadaniem będą: 1. Realizacja działań informacyjno - promocyjnych. 2. Przygotowanie Regulaminu Projektu i Regulaminu Rekrutacji. 3. Prowadzenie procesu rekrutacji uczestników projektu i wyłonienie grup docelowych. 4. Sporządzanie harmonogramów zajęć i organizacja sal lekcyjnych w budynku gimnazjum w Chmielniku. 5. Organizacja odwozów uczniów. 6. Zaplanowanie i nadzór nad dyżurami kadry przy odwozach. 7. Organizacja prowiantu dla uczestników projektu. 8. Organizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem wycieczek. 9. Przygotowanie ceryfikatów końcowych. 10. Rozwiązywanie problemów organizacyjnych. 11. Współpraca z koordynatorem, informowanie o wszelkich problemach wynikających z organizacji projektu. 12. Współpraca z nauczycielami w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników. 13. Wsparcie personelu projektu w zakresie promocji projektu w sposób zgodny z wytycznymi w tym zakresie. 14. Przygotowywanie i opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji projektu, w tym kart pracy personelu. CZĘŚĆ III: Specjalista ds. organizacyjnych w Piotrkowicach, którego zadania będą wykonywane we ścisłej współpracy ze Specjalistą ds. organizacyjnych w Chmielniku. Do jego obowiązków należą: 1. Realizacja działań informacyjno - promocyjnych. 2. Przygotowanie Regulaminu Projektu i Regulaminu Rekrutacji. 3. Prowadzenie procesu rekrutacji uczestników projektu i wyłonienie grup docelowych. 4. Sporządzanie harmonogramów zajęć i organizacja sal lekcyjnych w budynku gimnazjum w Piotrkowicach. 5. Organizacja odwozów uczniów. 6. Zaplanowanie i nadzór nad dyżurami kadry przy odwozach. 7. Organizacja prowiantu dla uczestników projektu. 8. Organizacja i nadzór nad prawidłowym przebiegiem wycieczek. 9. Przygotowanie ceryfikatów końcowych. 10. Rozwiązywanie problemów organizacyjnych. 11. Współpraca z koordynatorem, informowanie o wszelkich problemach wynikających z organizacji projektu. 12. Współpraca z nauczycielami w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników. 13. Wsparcie personelu projektu w zakresie promocji projektu w sposób zgodny z wytycznymi w tym zakresie. 14. Przygotowywanie i opracowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji projektu, w tym kart pracy personelu. CZĘŚĆ IV: Specjalista ds. sprawozdawczości, którego obowiązkami będą: 1. Zbieranie i opracowywanie danych na potrzeby monitoringu i sprawozdawczości dotyczącej realizacji projektu. 2. Kontrola poprawności prowadzonej dokumentacji (listy obecności, potwierdzenia odbioru, dzienniki zajęć itp.). 3. Przedstawianie Koordynatorowi na bieżąco sprawozdań o stanie realizacji zadań i o wynikłych nieprawidłowościach. 4. Sporządzanie kwartalnych raportów z monitoringu i ewaluacji. 5. Przygotowywanie części merytorycznej wniosków o płatność. 6. Katalogowanie beneficjentów i prowadzenie sprawozdawczości PEFS. 7. Monitorowanie wskaźników projektu . 8. Uczestnictwo w zakupach i ewidencjonowanie wydatków. 9. Przygotowywanie materiałów do publikacji. 10. Archiwizowanie dokumentacji. 11. Współpraca z zespołem zarządzającym projektu przy realizacji zadań ujętych we wniosku aplikacyjnym w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji. Zadania o których mowa powyżej będą świadczone nieprzerwanie przez cały okres projektu. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy usługach zarządzania; 2) świadczenia usług w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, 3) poszanowania praw pracowniczych, 4) stosowania się do reguł i standardów obowiązujących u Zamawiającego, 5) przestrzegania norm dotyczących ochrony danych osobowych i informacji niejawnych, 6) udzielania odpowiedzi i wyjaśnień na wezwanie Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do zarządzania projektem na poszczególne części zamówienia spełniającymi następujące wymagania: Część I - Koordynator Projektu: a) Posiada wykształcenie wyższe (magisterskie), pedagogiczne. b) Posiada co najmniej 8-letnie doświadczenie w pracy w gimnazjum. c) Posiada tytuł nauczyciela dyplomowanego. d) Posiada doświadczenie w zarządzaniu min. 1 projektem współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach PO KL, na stanowisku Koordynatora Projektu. e) Posiada doświadczenie w zakresie pisania edukacyjnych projektów z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki -min. 1 projekt przyjęty do realizacji. f) Poświadczona dyplomem uczelni wyższej znajomość języka angielskiego. g) Poświadczone umiejętności informatyczne. Część II - Specjalista do Spraw Organizacyjnych w Chmielniku: a) Posiada wykształcenie wyższe (magisterskie), pedagogiczne. b) Posiada co najmniej 8-letnie doświadczenie w pracy w gimnazjum. c) Posiada tytuł nauczyciela dyplomowanego. d) Posiada doświadczenie jako koordynator, autor, współautor programów bądź projektów szkolnych lub gminnych. e) Posiada doświadczenie w organizacji zadań związanych z funkcjonowaniem placówki. f) Legitymuje sie stopniem specjalizacji bądź ukończył dodatkowo studia podyplomowe. g) Posiada poświadczone umiejętności informatyczne. Część III - Specjalista do Spraw Organizacyjnych w Piotrkowicach: a) Posiada wykształcenie wyższe (magisterskie), pedagogiczne. b) Posiada co najmniej 8-letnie doświadczenie w pracy w gimnazjum. c) Posiada tytuł nauczyciela dyplomowanego. d) Posiada doświadczenie jako koordynator, autor, współautor programów bądź projektów szkolnych lub gminnych. e) Posiada doświadczenie w organizacji zadań związanych z funkcjonowaniem placówki. f) Legitymuje sie stopniem specjalizacji bądź ukończył dodatkowo studia podyplomowe. g) Posiada poświadczone umiejętności informatyczne. Część IV - Specjalista do Spraw Sprawozdawczości: a) Posiada wykształcenie wyższe (magisterskie), pedagogiczne. b) Posiada co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w gimnazjum c) Posiada doświadczenie w zarządzaniu i sprawozdawczości min. 1 projektu współfinansowanego ze środków unijnych. e) Posiada doświadczenie w zakresie pisania edukacyjnych projektów z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki-min. 1 projekt przyjęty do realizacji. f) Poświadczona dyplomem uczelni wyższej znajomość języka angielskiego. g) Poświadczone umiejętności informatyczne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gimnazjumchmielnik@scholaris.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum im.Generała Kazimierza Tańskiego w Chmielniku, ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2010 godzina 08:30, miejsce: Gimnazjum im.Generała Kazimierza Tańskiego w Chmielniku, ul. Szkolna 7, 26-020 Chmielnik.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.06.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.