eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę druków sądowych na rzecz Sądu Rejonowego w Białymstoku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-04

Białystok:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę druków sądowych na rzecz Sądu Rejonowego w Białymstoku

Numer ogłoszenia: 261419 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Białymstoku , ul. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 665 62 22, faks 085 6656405.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bialystok.sr.gov.pl/przetargi.php

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę druków sądowych na rzecz Sądu Rejonowego w Białymstoku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa druków sądowych na potrzeby Sądu Rejonowego w Białymstoku, zatrudniającego około 450 osób.
2. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 31 marca 2013 roku z możliwością wcześniejszego wygaśnięcia, w przypadku wyczerpania określonej ofertą wartości umowy.
3. Dostawy odbywać się będą sukcesywnie na podstawie zamówień (składanych pisemnie, drogą faksową lub pocztą elektroniczną), transportem wykonawcy i na jego koszt wraz z wyładunkiem wykonanym przez wykonawcę w miejscach wskazanych przez zamawiającego. Dostawy mają się odbywać do pomieszczeń wskazanych przez zamawiającego. Wszystkie pomieszczenia (siedziby sekretariatów wydziałów/oddziałów/zespołów/sekcji Sądu Rejonowego w ilości 26 szt.) znajdują się w siedzibie Sądu Rejonowego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 103. Dostawa do każdego pomieszczenia musi być potwierdzona podpisem (pokwitowanie odbioru) przez osoby wskazane przez zamawiającego (kierowników sekretariatów, oddziałów, zespołów, sekcji lub osoby je zastępujące - pełny wykaz tych osób stanowić będzie załącznik nr 2 do umowy) na fakturze lub innym dokumencie. Po wykonaniu dostawy i jej potwierdzeniu w sposób podany powyżej, faktury należy dostarczyć na adres zamawiającego, do pokoju nr C439.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zamówienia innych ilości poszczególnych rodzajów druków niż wynika to z załącznika nr 1 do siwz, w cenie jednostkowej zgodnej z przedstawioną ofertą, w ramach kwoty nie przekraczającej ceny oferty, co nie będzie stanowiło zmiany warunków umowy. Rozliczenie za dostarczony towar następować będzie na podstawie poszczególnych cen jednostkowych pomnożonych przez ilości dostarczonych druków.
.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.82.20.00 - Formularze urzędowe 22.90.00.00 - Różne druki .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Brak wymagań w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił ten warunek, jeżeli udokumentuje, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną dostawę druków sądowych o wartości brutto nie mniejszej niż 250 000 zł, wykonaną w sposób należyty, na podstawie jednej umowy, na rzecz jednostek organizacyjnych sądownictwa, zgodnych ze wzorami zatwierdzonymi przez Ministerstwo Sprawiedliwości

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Brak wymagań w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Brak wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


W postanowieniach umowy dopuszcza się zmianę wysokości cen jednostkowych, przy czym może ona mieć miejsce jedynie w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT w okresie obowiązywania umowy, proporcjonalnie do wielkości zmian podatku. Wartość umowy pozostaje bez zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.sr.gov.pl/przetargi.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Sąd Rejonowy w Białymstoku, ul. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok lub osobiście w pok. C403, segment C, IV piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 10:00, miejsce:
Sąd Rejonowy w Białymstoku, ul. Mickiewicza 103, 15-950 Białystok lub osobiście w pok. C403, segment C, IV piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.