Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-05
Kamień: Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków realizowanej w ramach zadania: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Kamień - rozbudowa oczyszczalni ścieków i budowa sieci kanalizacji sanitarnej.
Numer ogłoszenia: 26137 - 2010; data zamieszczenia: 05.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamień , Kamień 287, 36-053 Kamień, woj. podkarpackie, tel. 015 8556776 w. 20, faks 017 8557735.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakamien.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej kanalizacji sanitarnej i oczyszczalni ścieków realizowanej w ramach zadania: Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Gminie Kamień - rozbudowa oczyszczalni ścieków i budowa sieci kanalizacji sanitarnej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łowisko i oczyszczalni ścieków w miejscowości Nowy Kamień dla następującego zakresu rzeczowego: Zadanie inwestycyjne obejmuje rozbudowę istniejącej oczyszczalni ścieków do przepustowości 730 m3 w Nowym Kamieniu oraz budowę 28,3 km sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łowisko. Charakterystyka techniczna planowanego przedsięwzięcia a) przepustowość projektowanego reaktora biologicznego - 430 m3; b) rurociągi grawitacyjne z PCV 200 - dł. 13 145 mb; c) rurociągi grawitacyjne z PCV 160 - dł. 9 731 mb; d) rurociągi tłoczne z PE 125 - dł. 3 833 mb; e) rurociągi tłoczne z PE 110 - dł. 1 212 mb; f) rurociągi tłoczne z PE 90 - dł. 389 mb; g) przepompownie ścieków - 4 szt. wraz z przyłączami energetycznymi; h) studzienek 815 szt. Projekt nie zakłada wykonania indywidualnych przyłączy. Inwentaryzację geodezyjną powykonawczą należy dostarczyć w 4 egz. formy papierowej oraz w formie elektronicznej (płyta DVD) uzgodnioną w Zakładzie Uzgadniana Dokumentacji Wszystkie nieprawidłowości w wykonastwie stwierdzone trakcie wykonywania inwentaryzacji należy natychmiast zgłosić Inwestorowi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie powtórzenie tego samego rodzaju zamówień co zamówienie podstawowe, wielkość nie może przekroczyć 50% zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.50.00.00 - Usługi związane z budownictwem .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium wniniejszym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie się odbywać na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu określonych w art.22 ust. 1 Pzp wg zasady spełnia/niespełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aby potwierdzić spełnianie tego warunku należy wykazać, że: Co najmniej jedna osoba posiada uprawnienia geodezyjne do pomiarów sytuacyjno-wysokościowych realizacyjnych i inwentaryzacyjnych o doświadczeniu zawodowym minimum 5 lat. Wykonawca musi przedłożyć dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej 3 zamówienia związane z wykonaniem inwentaryzacji kanalizacji sanitarnej o zakresie rzeczowym nie mniejsze niż 30 km każda. Ocena spełniania tego warunku będzie się odbywać na podstawie przedłożonych dokumentów wg zasady spełnia/niespełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie się odbywać na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu określonych w art.22 ust. 1 Pzp wg zasady spełnia/niespełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na ptwierdzenie spełniania tego warunku wykonawca wykażę, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne do pomiarów sytuacyjno-wysokościowych realizacyjnych i inwentaryzacyjnych o doświadczeniu zawodowym minimum 5 lat.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie się odbywać na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu określonych w art.22 ust. 1 Pzp wg zasady spełnia/niespełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakamien.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kamień
36-053 Kamień
pok. nr 32 (Inwestycje).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Kamień 36-053 Kamień pok. nr 6 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja jest współfinansowana w Ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013; Oś priorytetowa 4 Ochrona środowiska i zapobieganie zagrożeniom; Działanie 4.1 Infrastruktura ochrony środowiska..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja dachów w budynkach IMGW-PIB Krakowie, budowa nowego budynku garażowego w Krakowie oraz modernizacja budynku garażowego "F" w IMGW-PIB w Krakowie
- "Modernizacja dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Oświęcim" zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji dla zadania "Wykonanie projektu wraz z termomodernizacją i przebudową DS. nr 1 Zabrze - Rokitnica".
- Prace budowlane przy zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej nr 1 przy ul. Szkolnej w Grajewie
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów
- Budowa drogi w miejscowości Wałdówko oraz relacji Komierowo - Mała Klonia
więcej: Usługi związane z budownictwem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.