eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-02-10

Szczecin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
Numer ogłoszenia: 26059 - 2014; data zamieszczenia: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie , ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ic-szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów. Zamawiający dopuszcza dostarczanie materiałów eksploatacyjnych: 1) oryginalnych tzn. autoryzowanych przez producenta sprzętu lub 2) równoważnych tzn. fabrycznie nowych produktów innej firmy. Materiał eksploatacyjny kompatybilny musi spełniać niżej wymienione wymagania, aby został uznany przez zamawiającego za produkt równoważny: - ma posiadać te same lub lepsze parametry techniczno - jakościowe, co produkt oryginalny (producenta urządzenia), w szczególności wymaganą gramaturę lub wydajność, a także jakość wydruku, - wszystkie elementy znajdujące się wewnątrz pojemnika, w tym: bębny światłoczułe, wałki, listwy, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi i nie pochodzącymi z odzysku, Zamawiający nie dopuszcza regeneracji powyższych elementów. Zamawiający nie wymaga, aby sam pojemnik był fabrycznie nowy i nieużywany. - winien być kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony tzn. pozwalać na pełną obsługę urządzenia, w tym na monitorowanie stanu zużycia tonera w urządzeniach wyposażonych w taką funkcję, - nie może w jakikolwiek negatywny sposób wpływać na pracę urządzenia, - proces produkcji i stosowanie wyprodukowanego materiału eksploatacyjnego nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów, 2. Maksymalny zakres zamawianych materiałów eksploatacyjnych (wraz z prawem opcji): - czarny atrament do drukarki HP DJ 460CB, HP H470b, HP OJ 7310, HP OJ 100, HP OJ 150 Mobile MFP - 8 szt. - trójkolorowy atrament do drukarki HP DJ 460CB, HP H470b, HP OJ 7310, HP OJ 100, HP OJ 150 Mobile MFP - 3 szt. - czarny cartridge do urządzenia Xerox WC M118DP - 2 szt. - czarny cartridge do faxu Canon B100, 120, 150, 155, 840 - 10 szt. - czarny cartridge do faxu Panasonic KX-MB 773 - 10 szt. - bęben do faxu Panasonic KX-MB 773 - 7 szt. - taśma barwiąca do drukarki Epson 8000 - 3 szt. - czarny atrament do drukarki Canon IP 100 - 22 szt. - kolorowy atrament do drukarki Canon IP 100 - 10 szt. - czarny atrament do drukarki HP DJ Ink Advantage K209 - 12 szt. - kolorowy atrament do drukarki HP DJ Ink Advantage - 6 szt. - niebieski atrament do drukarki Canon Pixma MG 5150, IP4950 - 2 szt. - czerwony atrament do drukarki Canon Pixma MG 5150, IP 4950 - 2 szt. - żółty atrament do drukarki Canon Pixma MG 5150, IP 4950 - 2 szt. - czarny atrament do drukarki Canon Pixma MG 5150, IP 4950 - 2 szt. - czarny fotograficzny atrament do drukarki Canon Pixma MG 5150, IP 4950 - 3 szt. - czarny toner do urządzenia Lexmark X736de, X738de - 14 szt. - niebieski toner do urządzenia Lexmark X736de, X738de - 7 szt. - czerwony toner do urządzenia Lexmark X736de, X738de - 7 szt. - żółty toner do urządzenia Lexmark X736de, X738de - 7 szt. - bęben do urządzenia Lexmark X736de, X738de - 40 szt. - czarny toner do drukarki HP LJ P2055DN - 14 szt. - czarny toner do drukarki Samsung SCX-5637FR - 7 szt. - czarny toner do urządzenia Lexmark MS 410dn - 3 szt. - czarny atrament do drukarki Epson PX830FWD - 13 szt. - niebieski atrament do drukarki Epson PX830FWD - 3 szt. - czerwony atrament do drukarki Epson PX830FWD - 3 szt. - żółty atrament do drukarki Epson PX830FWD - 3 szt. - jasny niebieski atrament do drukarki Epson PX830FWD - 3 szt. - jasny czerwony atrament do drukarki Epson PX830FWD - 3 szt. - matowy czarny atrament do drukarki Canon PRO 9500 Mark II - 3 szt. - szary atrament do drukarki Canon PRO 9500 Mark II - 3 szt. - błękitny atrament do drukarki Canon PRO 9500 Mark II - 3 szt. - purpurowy atrament do drukarki Canon PRO 9500 Mark II - 3 szt. - żółty atrament do drukarki Canon PRO 9500 Mark II - 3 szt. - czerwony atrament do drukarki Canon PRO 9500 Mark II - 3 szt. - zielony atrament do drukarki Canon PRO 9500 Mark II - 3 szt. - wałek światłoczuły do drukarki Samsung CLP-365W - 3 szt. - czarny atrament do drukarki HP DJ Ink Advantage 2515 - 14 szt. - kolorowy atrament do drukarki HP DJ Ink Advantage 2515 - 10 szt. - zestaw drukujący do Canon Selphy CP810 - 4 szt. 3. Minimalne parametry techniczno-jakościowe zamawianych materiałów eksploatacyjnych są określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 4. Każdy dostarczony toner,atrament musi posiadać na opakowaniu napisy informacyjne określające jego producenta, symbol dostarczonego towaru oraz markę i model urządzenia, do którego znajduje zastosowanie. 5. Zamawiający zobowiązuje się w terminie wykonania zamówienia do zrealizowania zakresu podstawowego materiałów eksploatacyjnych. 6. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na możliwości zakupu dodatkowo materiałów eksploatacyjnych danego rodzaju ponad zakres podstawowy wskazany w załączniku nr 2 do siwz. 7. Zakres prawa opcji nie przekroczy ilości wynikającej z różnicy maksymalnego i podstawowego zakresu określonych w załączniku nr 2 do siwz. 8. Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego dla danego rodzaju materiału eksploatacyjnego, w terminie określonym w rozdziale VI siwz. 9. Zamawiający nie skorzysta z zakupu ilości wynikającej z prawa opcji dla danego urządzenia w sytuacji, gdy zakup ilości materiałów eksploatacyjnych z zakresu podstawowego okaże się wystarczający dla zaspokojenia jego potrzeb. 10. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne do danego urządzenia muszą być takie same tj. winny być tej samej marki i tego samego typu (zgodnie z wykazem załączonym do umowy) oraz winny być sprzedawane za tą samą cenę jednostkową netto. 11. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar partiami na swój koszt do Zamawiającego. W ramach dostarczania wykonawca każdorazowo przywiezie go oraz rozładuje do magazynu gospodarczego w siedzibie Izby Celnej w Szczecinie, ul. Energetyków 55. 12. Każdą dostawę poprzedzać będzie zamówienie zgłoszone za pomocą faksu bądź drogą elektroniczną. Wykonawca jest zobowiązany przywieźć zgłoszone zapotrzebowanie w terminie 7 dni roboczych od otrzymania zamówienia. 13. Sprzedawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne, termin jest liczony, dla partii towaru, od dnia dostawy do magazynu gospodarczego. 14. W ramach udzielonej gwarancji na dostarczone towary sprzedawca pokryje koszt naprawy urządzenia uszkodzonego użyciem dostarczonego przez niego materiału eksploatacyjnego. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy sprzętu uważa się pisemną opinię serwisu urządzenia. Naprawa sprzętu wykonana zostanie w serwisie urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia faksem bądź pocztą elektroniczną wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Poniesione koszty naprawy Wykonawca zwróci Zamawiającemu na podstawie noty obciążeniowej. 15. Wykonawca pokryje również koszty naprawy urządzenia, w przypadku utraty przez zamawiającego gwarancji producenta sprzętu, spowodowanej użyciem dostarczonego przez wykonawcę materiału eksploatacyjnego. Wykonawca pokryje koszty napraw objętych gwarancją dokonywanych w okresie, w którym obowiązywałaby utracona gwarancja. 16. W przypadku, gdy naprawa będzie niemożliwa, Wykonawca na własny koszt wymieni urządzenie na inne, nie starsze, o parametrach i stanie technicznym nie gorszym niż uszkodzone urządzenie. 17. Wykonawca pokryje koszty ekspertyzy biegłego związanej z oceną spełniania, przez dostarczone materiały eksploatacyjne, wymagań zawartych w siwz kwestionowanych przez Zamawiającego..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1.800 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r. nr 42, poz. 275 ze zm.) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego - NBP Oddział Regionalny Szczecin nr 49101015990029031391200000. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca do oferty załączy dokument potwierdzający jego wpłatę na konto Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, Wykonawca załączy do oferty oryginalny dokument potwierdzający jego wniesienie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zwrócenie go Wykonawcy, bez naruszania oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w dokumencie gwarancji należy wskazać; - nazwę gwaranta oraz beneficjenta gwarancji (Zamawiającego) - obowiązek zapłaty sumy gwarancyjnej odpowiadającej wysokością kwocie wymaganego wadium; suma gwarancyjna powinna być wyrażona w złotych polskich, - stan rzeczy, którego zaistnienie jest powodem żądania zapłaty przez beneficjenta (Zamawiającego). Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w: art.46 ust.4a ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 ustawy p.z.p. lub pełnomocnictw; art. 46 ust.5 ustawy p.z.p., tj. jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Gwarancja winna mieć charakter terminowy, bezwarunkowy, nie może być odwoływalna i winna być płatna na pierwsze żądanie beneficjenta gwarancji. 8. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz powinno obejmować cały okres związania ofertą poczynając od daty składania ofert. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 11. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. W postępowaniu odwoławczym Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy, jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien wykazać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należyte zrealizowanie, co najmniej dwóch umów sprzedaży atramentów lub tonerów do drukarek,kserokopiarek,urządzeń wielofunkcyjnych na wartość nie mniejszą niż 55.000,00 zł brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający w tym zakresie nie stawia dodatkowych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający nie wymaga złożenia informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ic-szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, pok. 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.02.2014 godzina 12:00, miejsce: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, pok. 21 kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.