eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-25

Szczecin: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów
Numer ogłoszenia: 100282 - 2014; data zamieszczenia: 25.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26059 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Szczecinie, ul. Energetyków 55, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4805500, faks 091 4805801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów. Zamawiający dopuszcza dostarczanie materiałów eksploatacyjnych: 1) oryginalnych tzn. autoryzowanych przez producenta sprzętu lub 2) równoważnych tzn. fabrycznie nowych produktów innej firmy. Materiał eksploatacyjny kompatybilny musi spełniać niżej wymienione wymagania, aby został uznany przez zamawiającego za produkt równoważny: -ma posiadać te same lub lepsze parametry techniczno - jakościowe, co produkt oryginalny (producenta urządzenia), w szczególności wymaganą gramaturę lub wydajność, a także jakość wydruku, -wszystkie elementy znajdujące się wewnątrz pojemnika, w tym: bębny światłoczułe, wałki, listwy, koła zębate, złącza, elementy elektroniczne winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieużywanymi i nie pochodzącymi z odzysku, Zamawiający nie dopuszcza regeneracji powyższych elementów. Zamawiający nie wymaga, aby sam pojemnik był fabrycznie nowy i nieużywany. -winien być kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony tzn. pozwalać na pełną obsługę urządzenia, w tym na monitorowanie stanu zużycia tonera w urządzeniach wyposażonych w taką funkcję, -nie może w jakikolwiek negatywny sposób wpływać na pracę urządzenia, -proces produkcji i stosowanie wyprodukowanego materiału eksploatacyjnego nie może naruszać praw patentowych producentów oryginalnych materiałów. 2. Minimalne parametry techniczno-jakościowe zamawianych materiałów eksploatacyjnych są określone w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. 3.Każdy dostarczony toner - atrament musi posiadać na opakowaniu napisy informacyjne określające jego producenta, symbol dostarczonego towaru oraz markę i model urządzenia, do którego znajduje zastosowanie. 4.Zamawiający zobowiązuje się w terminie wykonania zamówienia do zrealizowania zakresu podstawowego materiałów eksploatacyjnych. 5.Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, polegającego na możliwości zakupu dodatkowo materiałów eksploatacyjnych danego rodzaju ponad zakres podstawowy wskazany w załączniku nr 2 do siwz. 6.Zakres prawa opcji nie przekroczy ilości wynikającej z różnicy maksymalnego i podstawowego zakresu określonych w załączniku nr 2 do siwz. 7.Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji w przypadku zrealizowania zamówienia podstawowego dla danego rodzaju materiału eksploatacyjnego, w terminie określonym w rozdziale VI siwz. 8.Zamawiający nie skorzysta z zakupu ilości wynikającej z prawa opcji dla danego urządzenia w sytuacji, gdy zakup ilości materiałów eksploatacyjnych z zakresu podstawowego okaże się wystarczający dla zaspokojenia jego potrzeb. 9.Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne do danego urządzenia muszą być takie same tj. winny być tej samej marki i tego samego typu (zgodnie z wykazem załączonym do umowy) oraz winny być sprzedawane za tą samą cenę jednostkową netto. 10.Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar partiami na swój koszt do Zamawiającego. W ramach dostarczania wykonawca każdorazowo przywiezie go oraz rozładuje do magazynu gospodarczego w siedzibie Izby Celnej w Szczecinie, ul. Energetyków 55. 11.Każdą dostawę poprzedzać będzie zamówienie zgłoszone za pomocą faksu bądź drogą elektroniczną. Wykonawca jest zobowiązany przywieźć zgłoszone zapotrzebowanie w terminie 7 dni roboczych od otrzymania zamówienia. 12.Sprzedawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone materiały eksploatacyjne, termin jest liczony, dla partii towaru, od dnia dostawy do magazynu gospodarczego. 13.W ramach udzielonej gwarancji na dostarczone towary sprzedawca pokryje koszt naprawy urządzenia uszkodzonego użyciem dostarczonego przez niego materiału eksploatacyjnego. Za podstawę żądania przez zamawiającego naprawy sprzętu uważa się pisemną opinię serwisu urządzenia. Naprawa sprzętu wykonana zostanie w serwisie urządzenia w ciągu 3 dni od momentu zgłoszenia faksem bądź pocztą elektroniczną wykonawcy przez zamawiającego konieczności wykonania naprawy. Poniesione koszty naprawy Wykonawca zwróci Zamawiającemu na podstawie noty obciążeniowej. 14.Wykonawca pokryje również koszty naprawy urządzenia, w przypadku utraty przez zamawiającego gwarancji producenta sprzętu, spowodowanej użyciem dostarczonego przez wykonawcę materiału eksploatacyjnego. Wykonawca pokryje koszty napraw objętych gwarancją dokonywanych w okresie, w którym obowiązywałaby utracona gwarancja. 15.W przypadku, gdy naprawa będzie niemożliwa, Wykonawca na własny koszt wymieni urządzenie na inne, nie starsze, o parametrach i stanie technicznym nie gorszym niż uszkodzone urządzenie. 16.Wykonawca pokryje koszty ekspertyzy biegłego związanej z oceną spełniania, przez dostarczone materiały eksploatacyjne, wymagań zawartych w siwz kwestionowanych przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Printex K.Borkowski, K. Mirowski Sp. j., ul. Piłsudskiego 105B, 05-270 Marki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60702,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23539,33

  • Oferta z najniższą ceną: 22421,51 / Oferta z najwyższą ceną: 66077,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.