eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudusk › Urządzenie i doposażenie placu zabaw dla dzieci klas 0 i Zespołów Wychowania Przedszkolnego przy Zespole Placówek Oświatowych w Grudusku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-30

Grudusk: Urządzenie i doposażenie placu zabaw dla dzieci klas 0 i Zespołów Wychowania Przedszkolnego przy Zespole Placówek Oświatowych w Grudusku
Numer ogłoszenia: 260208 - 2009; data zamieszczenia: 30.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Grudusk , ul. Ciechanowska 54, 06-460 Grudusk, woj. mazowieckie, tel. 023 6715012, 6715206, faks 023 6715012.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grudusk.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Urządzenie i doposażenie placu zabaw dla dzieci klas 0 i Zespołów Wychowania Przedszkolnego przy Zespole Placówek Oświatowych w Grudusku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i zamontowanie urządzeń placu zabaw dla dzieci wg wykazu: a) Huśtawka wahadłowa - podwójna szt .- 1 - belka pozioma O 120 oraz słupy wykonane z drewna litego o przekroju 90 mm X 90 mm, posadowione na stopach stalowych ocynkowanych zakotwionych w gruncie przez zabetonowanie, zawiesie łożyskowane ze stali nierdzewnej, siedzisko stalowe zabezpieczone gumą. Minimalne gabaryty urządzenia : wysokość swobodnego upadku - 1,5 m przestrzeń minimalna - 3,5 X 7,5 m maksymalna wysokość - 2,5 m b) Huśtawka wagowa - szt. - 1 - słupy podstawy wykonane ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo, belka wykonana z drewna litego o przekroju 90 mm X 90 mm, łożysko i uchwyty malowane proszkowo, siedziska wykonane z laminowanej, wodoodpornej sklejki o grubości 15 mm. Minimalne gabaryty urządzenia: wysokość swobodnego upadku - 1,0 m przestrzeń minimalna - 3,3 X 6,0 m maksymalna wysokość - 1,0 m c) Karuzela - szt. - 1 - wieloosobowa, łożyskowana tocznie, tarcza wykonana z aluminiowej blachy ryflowanej. Minimalne gabaryty urządzenia: wysokość swobodnego upadku - 0,6 m przestrzeń minimalna - O 5,5 m maksymalna wysokość - 0,9 m d) Urządzenie do zabawy i nauki Kółko i krzyżyk - szt. - 1 - słupy wykonane z drewna litego, stopy stalowe, ocynkowane, betonowane w gruncie, stal ocynkowana, laminowana, wodoodporna sklejka o grubości 15 mm. e) Stolik do piaskownicy - szt. - 1 - stal ocynkowana, malowana proszkowo, laminowana, wodoodporna sklejka o grubości 15 mm. f) Pociąg - lokomotywa + wagon kpl. - 1 - wagon powinien posiadać ławki po obu stronach, lokomotywa i wagon połączone pomostem, rama wykonana z drewna litego o przekroju 90 mm X 90 mm, posadowiona na stopach stalowych ocynkowanych, zakotwionych w gruncie przez zabetonowanie, elementy karoserii wykonane z laminowanej, wodoodpornej sklejki. Minimalne gabaryty urządzenia: wysokość swobodnego upadku - 0,6 m przestrzeń minimalna - 7,4 X 3,1 m maksymalna wysokość - 2,5 m g) Samochód - szt. - 1 - rama wykonana z drewna litego o przekroju 90 mm X 90 mm posadowiona na stopach stalowych ocynkowanych, zakotwionych w gruncie przez zabetonowanie, kolorowe elementy karoserii wykonane z laminowanej, wodoodpornej sklejki. Minimalne gabaryty urządzenia: wysokość swobodnego upadku - 0,6 m przestrzeń minimalna - 3,0 X 4,5 m maksymalna wysokość - 1,5 m h) Zestaw zabawowy - kpl - 1 - w skład zestawu powinno wchodzić: wieża kwadratowa z daszkiem, wieża kwadratowa X 2, zjeżdżalnia X 2, pomost z barierami X 2, kładka linowa, trap wejściowy. Zestaw wykonany ze sklejki laminowanej wodoodpornej, drewno lite, zjeżdżalnia metalowa, stopy stalowe, ocynkowane. Minimalne gabaryty zestawu: wysokość swobodnego upadku - 1,0 m przestrzeń minimalna - 11,0 X 7,5 m maksymalna wysokość - 3,5 m i)Sprężynowce z elementami pojazdów (np. samochód, motocykl, statek, samolot, itp.) - szt. - 2 - sprężyna o średnicy ok. 200 mm, wysokość ok. 400 mm, zabetonowana w gruncie za pomocą ocynkowanej ogniowo kotwy, korpus wykonany z laminowanej, wodoodpornej sklejki grubości 15 mm. Gabaryty: wysokość swobodnego upadku - ok. 0,6 m przestrzeń minimalna - O 3,0 - 3,5 m maksymalna wysokość - ok. 0,6 m j) Kosz parkowy - szt. - 1 - konstrukcja stalowa, ocynkowana, malowana proszkowo, wykończona drewnem, słup betonowany w gruncie. Gabaryty: wymiary - ok. O 40 cm maksymalna wysokość - ok. 0,8 m k) Tablica regulaminowa - szt. - 1 - wykonana z impregnowanego drewna litego o przekroju ok. 90 X 90 mm, słup zakończony stalową ocynkowaną stopą kotwioną w gruncie za pomocą betonu, do tablicy powinien być załączony regulamin. Gabaryty: przestrzeń minimalna - ok. 1,0 X 0,5 m maksymalna wysokość - ok. 2,5 m 1. Dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, ze przedmiot oferty jest identyczny funkcjonalnie i jest możliwie najbardziej zbliżony pod względem konstrukcji, składu, materiałów z jakich jest wykonany, rozmiarów itp. do wyrobów przykładowych. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składania ofert równoważnych o parametrach techniczno/eksploatacyjno/użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.53.52.00 - 26.53.52.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu powinni wpłacić wadium w wysokości 1.000 zł. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U., Nr 109 poz.1158 z późn.zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Wykonawcy składają wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków zgodnie z punktem 6 SIWZ. 3. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Uczestnik przetargu musi dostarczy następujące informacje i dokumenty w swojej ofercie: 1. Wypełniony formularz oferty -załącznik Nr 1, cena podana w formularzu musi zawiera całość wycenionych robot wg przedmiotu zamówienia. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1, że oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 2. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy zawartych w §5 ust. 1 pkt. 1.1 SIWZ, Zamawiający żąda: 3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 4.1. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczy w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4.2. wykaz ważniejszych dostaw określonych w SIWZ urządzeń, w ciągu trzech ostatnich lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - załącznik Nr 3. Należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień i robót montażowych np. protokół odbioru robot, referencje itp. 5. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zawartego w §5 ust. 1 pkt. 1.3 SIWZ, Zamawiający żąda: 5.1. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.2. posiada polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności a w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną, wymóg ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej dotyczy każdego z podmiotów z osobna; 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą by składane /Dz.U. 06.87.605/ zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3. 7. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.1. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7.2. dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczenie na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Tłumaczenie nie jest wymagane, jeśli Zamawiający wyraził zgodę, w szczególnie uzasadnionych przypadkach na złożenie wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczeń , ofert oraz innych dokumentów również w języku kraju, w którym zamówienie jest udzielone. 8. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ( w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy Wykonawca) - wzór załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub którzy złożyli dokumenty o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy). 10. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej, solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zosta złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Zaleca się wyczerpać zobowiązanie skarbowe do ustanowionego pełnomocnictwa. Rozliczenie to Zamawiający uzna za wypełnione, jeżeli data wystawienia pełnomocnictwa będzie w terminie do którego Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.grudusk.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Grudusk ul.Ciechanowska 54 06-460 Grudusk, I piętro, pokój Nr 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Grudusk ul.Ciechanowska 54 06-460 Grudusk, I piętro, pokój Nr 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.