eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żnin › Przetarg nieograniczony na dzierżawę analizatora koagulologicznego wraz z dostawą odczynników, kontroli, kalibratorów i materiałów eksploatacyjnych. Nr postępowaniaPCZ/II-ZP/26/2008.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-10

Żnin: Przetarg nieograniczony na dzierżawę analizatora koagulologicznego wraz z dostawą odczynników, kontroli, kalibratorów i materiałów eksploatacyjnych. Nr postępowania: PCZ/II-ZP/26/2008.
Numer ogłoszenia: 259863 - 2008; data zamieszczenia: 10.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pałuckie Centrum Zdrowia NZOZ Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3031341 w. 181, fax. 052 3031344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pczznin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dzierżawę analizatora koagulologicznego wraz z dostawą odczynników, kontroli, kalibratorów i materiałów eksploatacyjnych. Nr postępowania: PCZ/II-ZP/26/2008..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa analizatora koagulologicznego wraz z dostawą odczynników, kontroli, kalibratorów i materiałów eksploatacyjnych, w czasie określonym na 36 miesięcy. Parametry techniczne analizatora wymagane przez Zamawiającego zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ. Dostawa analizatora musi nastąpić w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy. Dostawa odczynników, kontroli i niezbędnych materiałów eksploatacyjnych odbywać się będzie sukcesywnie, w czasie 36 miesięcy trwania umowy. Analizator musi być nowy (nie dopuszcza się aparatów używanych lub rekondycjonowanych). Planowana ilość badań : PT - 19.500, APTT - 3.600, Fibrynogen - 300 przez 36 m-cy trwania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00 - Aparatura do wykrywania i analizy 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał od wykonawców złożenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 zgodnie z przepisami uPzp; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 uPzp; c) zaoferują przedmiot zamówienia o parametrach określonych w Załączniku nr 3 do SIWZ; d) złożą ważną, przygotowaną zgodnie z zapisami SIWZ ofertę, nie podlegającą odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 uPzp; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców, będzie odbywać się wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń, stanowiących załączniki do złożonych przez Wykonawców ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1 uPzp (Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot wykonywanej przez Wykonawcę działalności odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz wskazujący osoby upoważnione do dokonywania czynności prawnych w imieniu oferenta wystawiony nie wcześniej niż 6 m.-cy przed upływem terminu składania ofert; c) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; d) wykaz wykonanych dostaw aparatu (minimum 3 dostawy w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia), z podaniem dat wykonania, wartością oraz dokumentami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie (dokładny adres i nr telefonu minimum 3 zamawiających - użytkowników aparatu). e) oświadczenie o posiadaniu wymaganych prawem dokumentów dopuszczających do obrotu i do używania oferowanego asortymentu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami (udostępnienie dokumentów na każde żądanie Zamawiającego); f) Formularz oferty - w treści określonej w Załączniku nr 1 do SIWZ; g) Oświadczenie Wykonawcy - w treści określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ; h) Parametry techniczne analizatora - w treści określonej w Załączniku nr 3 do SIWZ; i) Formularz cenowy - w treści określonej w Załączniku nr 4 do SIWZ j) zaakceptowany (podpisany) Wzór umowy - w treści określonej w Załączniku nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pczznin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział zamówień publicznych Pałuckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. NZOZ w Żninie - ul. Szpitalna 30, 88-400 Żnin..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat w siedzibie Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.