eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jerzmanowice-Przeginia › Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1.820.466,58 PLN

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-18

Jerzmanowice-Przeginia: Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1.820.466,58 PLN
Numer ogłoszenia: 258504 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 173950 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jerzmanowice-Przeginia, Jerzmanowice 372B, 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie, tel. 12 3895247, faks 12 3895521.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1.820.466,58 PLN.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu bankowego długoterminowego w wysokości 1 820 466,58 PLN (słownie: jeden milion osiemset dwadzieścia tysięcy czterysta sześćdziesiąt sześć złotych 58/100 PLN) z przeznaczeniem na: 1) na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu 1 215 975,04 2) na pokrycie zobowiązań zaplanowanych w rozchodach budżetu 604 491,54 2. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na rachunek podstawowy gminy. Wysokość i termin przekazania środków będzie każdorazowo uzgadniany z wykonawcą i przedkładany w postaci wniosku na 1 dzień przed uruchomieniem transzy. 3. Całkowite uruchomienie kredytu nastąpi do 31.12.2012 r. 4. Harmonogram spłat kredytu: 1 rata 30.06. 2013 r. w kwocie: 50 000,00 PLN 2 rata 30.06. 2014 r. w kwocie: 50 000,00 PLN 3 rata 30.06. 2015 r. w kwocie: 50 000,00 PLN 4 rata 30.03.2016 r. w kwocie: 200 000,00 PLN 5 rata 30.06.2016 r w kwocie: 200 000,00 PLN 6 rata 30.09.2016 r. w kwocie: 200 000,00 PLN 7 rata 30.12.2016 r. w kwocie: 100 000,00 PLN 8 rata 30.03.2017 r. w kwocie: 200 000,00 PLN 9 rata 30.06.2017 r. w kwocie: 200 000,00 PLN 10 rata 30.09.2017 r. w kwocie: 200 000,00 PLN 11 rata 30.12.2017 r. w kwocie: 100 000,00 PLN 12 rata 30.06. 2018 r. w kwocie: 270 466,58 PLN 5. Nie przewiduje się prowizji naliczanej od kwoty pobranej transzy kredytu, poprzez potrącenie z przekazanej kwoty kredytu na rachunek podstawowy gminy. 6. Zamawiający (kredytobiorca) zastrzega sobie możliwość nie pobrania w pełnej wysokości kwoty kredytu. W takim przypadku bank nie obciąży Zamawiającego (kredytobiorcy) kosztami nie pobranego kredytu. 7. Zamawiający (kredytobiorca) zastrzega sobie możliwość wydłużenia spłaty całkowitej kwoty kredytu maksymalnie o dwa lata tj. do 2020 r. 8. Oprocentowanie kredytu: zmienne oparte o stawkę WIBOR 3M i dodatnią lub ujemną marżę banku. 9. Rok odsetkowy: równy 365 dni. 10. Odsetki płatne na koniec każdego kwartału. 11. Należy przyjąć, że każdy miesiąc odsetkowy liczy rzeczywistą ilość dni. 12. Datą płatności pierwszych odsetek będzie data końca pierwszego kwartału kalendarzowego następującego po uruchomieniu pierwszej transzy kredytu. 13. Możliwość wcześniejszych (przed ustalonym terminem) spłat rat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat i konieczności informowania Wykonawcy (banku)o tym fakcie. 14. Zabezpieczenie kredytu: weksel in blanco, przekazany Wykonawcy wraz z deklaracją wekslową..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 548285,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 484378,95

  • Oferta z najniższą ceną: 484378,95 / Oferta z najwyższą ceną: 561058,25

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.