eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Wybór kadry zarządzającej projektem pn.Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Sanockim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-02

Sanok: Wybór kadry zarządzającej projektem pn.: Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Sanockim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
Numer ogłoszenia: 258427 - 2013; data zamieszczenia: 02.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230259 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sanocki, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 13 4652900, faks 13 4652988.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry zarządzającej projektem pn.: Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Sanockim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry zarządzającej projektem pn.: Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Sanockim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Opis projektu: Celem projektu jest poprawa funkcjonowania doskonalenia nauczycieli w powiecie sanockim poprzez kompleksowe wsparcie 52 szkół i 4 przedszkoli w latach 20132014 i 20142015 opracowanie i wdrożenie Powiatowego Planu Wspomagania, 112 Rocznych Planów Wspomagania dla szkół i przedszkoli , 4 sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli, spójnych z potrzebami szkół i przedszkoli. Projekt obejmie wsparciem 4 przedszkola, 52 szkoły podstawowe, gimnazjalne i ponadgimnazjalne; 1135 nauczycieli, 56 dyrektorów. Główne założenia projektu to: 1. opracowanie koncepcji wspomagania szkół i przedszkoli w zakresie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie sanockim - Powiatowy Program Wspomagania; 2. przeprowadzenie procesu wspomagania w szkołach i przedszkolach powiatu sanockiego - Roczne Plany Wspomagania; 3. prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie sanockim. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi procedurę wyboru między innymi: 1. koordynatorów sieci koordynujących proces samokształcenia nauczycieli i dyrektorów w ramach lokalnych sieci współpracy, przy wykorzystaniu platformy internetowej - umowa zlecenie, 2. ekspertów wspierających proces wspomagania w szkołach i przedszkolach w ramach warsztatów grupowych, warsztatów indywidualnych oraz konsultacji grupowych i konsultacji indywidualnych umowa zlecenie, 3. ekspertów prowadzących zajęcia w sieci, 4. wykonawców świadczących usługi cateringu dla uczestników spotkań; 5. wykonawców świadczących usługi cateringu dla uczestników konferencji, 6. prelegentów konferencji promocyjnoinformacyjnej i podsumowującej projekt 7. komputerów przenośnych i innego sprzętu w ramach projektu; 8. materiałów promocyjnych i materiałów eksploatacyjnych, Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: Zakres obowiązków Koordynatora projektu: przestrzeganie instrukcji i procedur wdrażania projektu zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej II stopnia i innych instytucji zaangażowanych w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. koordynowanie projektu, nadzór nad realizacją projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL, w tym m.in. wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków POKL, przestrzeganie Zasad Finansowania POKL, kierowania wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej, terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach, współpraca i konsultacja z personelem projektu, obowiązek prowadzenia konsultacji w biurze projektu z osobami zaangażowanymi w realizację projektu, wymaga się co najmniej 2 krotnego osobistego stawiennictwa koordynatora w wymiarze co najmniej 5 godzin każdorazowo przygotowanie niezbędnych materiałów i analiz, planowanie działań i wywiązywanie się z osiągania wskaźników projektu zgodnie z harmonogramem, współpraca z Instytucją Pośredniczącą Drugiego Stopnia, w szczególności utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w IP2, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów oraz wszystkich obowiązujących dokumentów niezwłoczne informowanie beneficjenta i IP2 o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwe wykonanie projektu oraz przedkładanie propozycji rozwiązań. przygotowywanie w części merytorycznej i zatwierdzania kompletności i prawidłowości wypełniania części finansowej oraz składania wniosków o płatność w formie elektronicznej w aktualnym Generatorze Wniosków oraz w formie papierowej tożsamej z wersją elektroniczną, wraz z obowiązującymi załącznikami, dokonanie całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem Instytucją Pośredniczącą Drugiego Stopnia po zakończeniu realizacji projektu, zarządzanie personelem biura projektu oraz koordynacja prac w ramach struktury zarządzania projektem i przedkładanie dokumentów i rozwiązań do podjęcia decyzji przez beneficjenta, współpraca dwustronna z zespołem zarządzającym projektu, bieżący monitoring postępu rzeczowego i finansowego projektu, analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości, rozliczanie projektu pod względem merytorycznym i sprawozdawczość związana z projektem wnioski o płatność, w tym końcowy wniosek o płatność, sprawozdania itp., prowadzenie dokumentacji projektu, poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu, gotowość i współpraca w kontrolach projektu przez Instytucję Pośredniczącą Drugiego Stopnia i inne instytucje zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych - w uzgodnieniu z członkiem zespołu pomocniczego tj. pracownikiem ds. zamówień publicznych, kontrola wydatkowania środków. dokonywanie zakupów w ramach realizacji projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POKL. zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi, zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi w projekcie, pomoc w rekrutacji uczestników, nadzór nad promocją projektu zgodnie z harmonogramem oraz wytycznymi dot. oznakowania projektów w ramach POKL, opisywanie faktur w zakresie merytorycznym oraz sporządzanie i nadzór nad sprawozdaniami i raportami o rzeczowym postępie realizacji projektu, prowadzenie zgodnej z wytycznymi archiwizacji dokumentów projektu, prowadzenie korespondencji i przygotowywanie dokumentów na użytek realizacji projektu. sporządzanie i nadzór nad zatwierdzaniem sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektu. przygotowanie harmonogramów realizacji projektu, harmonogramów płatności i harmonogramów rzeczowofinansowych - terminowe rozliczanie, przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.; wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez beneficjenta związanych z projektem, dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora, podległość służbowa kierownikowi projektu, zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego w terminie do 24 godz. od powiadomienia pisemnego fax, email. zarządzanie i nadzorowanie realizacji wszystkich etapów projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL w tym m.in. wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków POKL. planowanie, koordynacja oraz nadzorowanie pracy osób zaangażowanych we wdrażanie projektu; weryfikacja rezultatów poszczególnych etapów prac; zapewnienie zgodności prowadzonych działań z budżetem i harmonogramem projektu; przygotowanie wniosków o płatność; monitorowanie postępu rzeczowo - finansowego; Zakres obowiązków Menadżera projektu obejmuje: opracowanie procedur obiegu projektowej dokumentacji finansowej; opis dokumentacji finansowej i kontrola wydatków pod względem kwalifikowalności; nadzór nad prawidłową realizacją projektu pod względem finansowym zgodną z wytycznymi kwalifikowalności wydatków POKL; zapewnienie zgodności realizacji projektu z obowiązującym harmonogramem płatności; monitorowanie wykorzystania środków postępu finansowego realizacji projektu; sporządzanie wniosków o płatność i opisywanie faktur i rachunków, sporządzanie sprawozdań finansowych rozliczeń okresowych i rozliczenia końcowego projektu zgodnie z harmonogramem płatności; sporządzanie oraz archiwizacja dokumentacji finansowokadrowej Projektu, współpraca z personelem biura projektu i zespołem pomocniczym w ramach struktury zarządzania projektem, nadzorowanie pracy specjalisty ds. monitoringu, sprawozdawczości i PEFS, nadzorowanie baz danych Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego PEFS, list teleadresowych, przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.; wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu i umowy o dofinansowanie projektu kompleksowe przygotowanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dot. realizacji poszczególnych zadań projektu, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wytycznymi POKL, zapewnienie zasad konkurencyjności i przejrzystości wynikających z prawa wspólnotowego, ustalanie szacunkowej wartości poszczególnych zamówień, przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym opisu przedmiotu zamówienia oraz ogłoszenia o zamówieniu, szczegółowa analiza i ocena ofert, przygotowanie wzorów umów oraz pism, współpraca z koordynatorem projektu oraz członkami zespołu projektowego, Zakres obowiązków Asystenta koordynatora projektu: realizacja procesu rekrutacji, udzielanie informacji w zakresie rekrutacji, obsługa techniczna procesu rekrutacji współpraca z koordynatorem merytorycznym, SORE, koordynatorami sieci oraz ekspertami prowadzącymi szkolenia; organizacja techniczna i logistyczna pracy Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji SORE i koordynatorów sieci w poszczególnych placówkach we współudziale z koordynatorem merytorycznym, opracowanie zasad współpracy szkół z SORE i sieciami współpracy; gromadzenie i wprowadzanie danych do PEFS; opracowanie, gromadzenie oraz archiwizacja dokumentacji szkoleń, sieci realizowanych w ramach projektu z zachowaniem odpowiednich zasad bezpieczeństwa i poufności informacji; zapewnienie uczestnikom szkoleń wyposażenia i materiałów do realizacji zajęć, zaświadczeń o udziale w projekcie; zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń biurowych; odpowiednie przygotowanie sal szkoleniowych na zajęcia; zorganizowanie cateringu podczas przerw kawowych; przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.; wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu i umowy o dofinansowanie projektu; Zakres obowiązków Specjalisty ds. monitoringu, sprawozdawczości i PEFS projektu: realizacja procesu rekrutacji, obsługa techniczna procesu rekrutacji, utworzenie baz danych Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego PEFS, list teleadresowych w ramach projektu gromadzenie i wprowadzanie danych do PEFS; organizacja techniczna i logistyczna pracy Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji SORE i koordynatorów sieci w poszczególnych placówkach, zbieranie, opracowywanie, archiwizowanie danych sprawozdawczych na potrzeby monitoringu projektu; prowadzenie monitoringu rzeczowego; opracowanie, wdrożenie narzędzi monitoringu wzory sprawozdań, zasady obiegu dokumentów; monitorowanie wdrożenia Rocznych Planów Wspomagania RPW, pracy sieci, ekspertów. przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.; monitorowanie przepływu uczestników w Projekcie; Założony w projekcie wymiar czasu pracy poszczególnych osób wynosi: Koordynator projektu: 80 godz.mc Menadżer projektu: 70 godz.mc Asystent koordynatora projektu: 80 godz.mc Specjalista ds. monitoringu, sprawozdawczości i PEFS projektu: 50 godz.mc Zgodnie z umową dotyczącą realizacji projektu, w terminie 30 dni kalendarzowych od zakończenia projektu wyznaczonego na 28.08.2015 r. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć końcowy wniosek o płatność. W związku z tym na prośbę zamawiającego, Wykonawca stawi się w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego w celu sporządzenia końcowego wniosku o płatność. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za świadczenia usługi w tym zakresie.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 75.12.10.00 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji 79.60.00.00 - (6) Usługi rekrutacyjne 79.21.10.00 - Usługi księgowe 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie sanockim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marek Stabryła F.U.H. EDU - MAR, ul. Robotnicza 11, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 328211,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 120000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 293428,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.