eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Wybór kadry zarządzającej projektem pn.Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Sanockim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-31

Sanok: Wybór kadry zarządzającej projektem pn.: Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Sanockim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Numer ogłoszenia: 230259 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Sanocki , ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, tel. 13 4652900, faks 13 4652988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-sanok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry zarządzającej projektem pn.: Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Sanockim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór kadry zarządzającej projektem pn.: Wspomaganie szkół i przedszkoli w Powiecie Sanockim współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. Opis projektu: Celem projektu jest poprawa funkcjonowania doskonalenia nauczycieli w powiecie sanockim poprzez kompleksowe wsparcie 52 szkół i 4 przedszkoli w latach 20132014 i 20142015 opracowanie i wdrożenie Powiatowego Planu Wspomagania, 112 Rocznych Planów Wspomagania dla szkół i przedszkoli , 4 sieci współpracy i samokształcenia nauczycieli, spójnych z potrzebami szkół i przedszkoli. Projekt obejmie wsparciem 4 przedszkola, 52 szkoły podstawowe, gimnazjalne i ponadgimnazjalne; 1135 nauczycieli, 56 dyrektorów. Główne założenia projektu to: 1. opracowanie koncepcji wspomagania szkół i przedszkoli w zakresie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie sanockim - Powiatowy Program Wspomagania; 2. przeprowadzenie procesu wspomagania w szkołach i przedszkolach powiatu sanockiego - Roczne Plany Wspomagania; 3. prowadzenie lokalnych sieci współpracy i samokształcenia w powiecie sanockim. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi procedurę wyboru między innymi: 1. koordynatorów sieci koordynujących proces samokształcenia nauczycieli i dyrektorów w ramach lokalnych sieci współpracy, przy wykorzystaniu platformy internetowej - umowa zlecenie, 2. ekspertów wspierających proces wspomagania w szkołach i przedszkolach w ramach warsztatów grupowych, warsztatów indywidualnych oraz konsultacji grupowych i konsultacji indywidualnych umowa zlecenie, 3. ekspertów prowadzących zajęcia w sieci, 4. wykonawców świadczących usługi cateringu dla uczestników spotkań; 5. wykonawców świadczących usługi cateringu dla uczestników konferencji, 6. prelegentów konferencji promocyjnoinformacyjnej i podsumowującej projekt 7. komputerów przenośnych i innego sprzętu w ramach projektu; 8. materiałów promocyjnych i materiałów eksploatacyjnych, Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: Zakres obowiązków Koordynatora projektu: przestrzeganie instrukcji i procedur wdrażania projektu zgodnie z wytycznymi Instytucji Pośredniczącej II stopnia i innych instytucji zaangażowanych w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. koordynowanie projektu, nadzór nad realizacją projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL, w tym m.in. wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków POKL, przestrzeganie Zasad Finansowania POKL, kierowania wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej, terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach, współpraca i konsultacja z personelem projektu, obowiązek prowadzenia konsultacji w biurze projektu z osobami zaangażowanymi w realizację projektu, wymaga się co najmniej 2 krotnego osobistego stawiennictwa koordynatora w wymiarze co najmniej 5 godzin każdorazowo przygotowanie niezbędnych materiałów i analiz, planowanie działań i wywiązywanie się z osiągania wskaźników projektu zgodnie z harmonogramem, współpraca z Instytucją Pośredniczącą Drugiego Stopnia, w szczególności utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w IP2, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów oraz wszystkich obowiązujących dokumentów niezwłoczne informowanie beneficjenta i IP2 o istniejących lub przewidywanych zagrożeniach mających wpływ na właściwe wykonanie projektu oraz przedkładanie propozycji rozwiązań. przygotowywanie w części merytorycznej i zatwierdzania kompletności i prawidłowości wypełniania części finansowej oraz składania wniosków o płatność w formie elektronicznej w aktualnym Generatorze Wniosków oraz w formie papierowej tożsamej z wersją elektroniczną, wraz z obowiązującymi załącznikami, dokonanie całkowitego rozliczenia finansowego i rzeczowego względem Instytucją Pośredniczącą Drugiego Stopnia po zakończeniu realizacji projektu, zarządzanie personelem biura projektu oraz koordynacja prac w ramach struktury zarządzania projektem i przedkładanie dokumentów i rozwiązań do podjęcia decyzji przez beneficjenta, współpraca dwustronna z zespołem zarządzającym projektu, bieżący monitoring postępu rzeczowego i finansowego projektu, analiza ryzyka i podejmowanie działań mających na celu wyeliminowanie wszelkich nieprawidłowości, rozliczanie projektu pod względem merytorycznym i sprawozdawczość związana z projektem wnioski o płatność, w tym końcowy wniosek o płatność, sprawozdania itp., prowadzenie dokumentacji projektu, poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu oraz obecność podczas kontroli projektu, gotowość i współpraca w kontrolach projektu przez Instytucję Pośredniczącą Drugiego Stopnia i inne instytucje zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych - w uzgodnieniu z członkiem zespołu pomocniczego tj. pracownikiem ds. zamówień publicznych, kontrola wydatkowania środków. dokonywanie zakupów w ramach realizacji projektu zgodnie z wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POKL. zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi, zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi w projekcie, pomoc w rekrutacji uczestników, nadzór nad promocją projektu zgodnie z harmonogramem oraz wytycznymi dot. oznakowania projektów w ramach POKL, opisywanie faktur w zakresie merytorycznym oraz sporządzanie i nadzór nad sprawozdaniami i raportami o rzeczowym postępie realizacji projektu, prowadzenie zgodnej z wytycznymi archiwizacji dokumentów projektu, prowadzenie korespondencji i przygotowywanie dokumentów na użytek realizacji projektu. sporządzanie i nadzór nad zatwierdzaniem sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektu. przygotowanie harmonogramów realizacji projektu, harmonogramów płatności i harmonogramów rzeczowofinansowych - terminowe rozliczanie, przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.; wykonywanie innych zadań i czynności zleconych przez beneficjenta związanych z projektem, dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora, podległość służbowa kierownikowi projektu, zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do stawienia się na konsultacje w siedzibie Zamawiającego w terminie do 24 godz. od powiadomienia pisemnego fax, email. zarządzanie i nadzorowanie realizacji wszystkich etapów projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, wnioskiem aplikacyjnym i przepisami unijnymi oraz krajowymi w zakresie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL w tym m.in. wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków POKL. planowanie, koordynacja oraz nadzorowanie pracy osób zaangażowanych we wdrażanie projektu; weryfikacja rezultatów poszczególnych etapów prac; zapewnienie zgodności prowadzonych działań z budżetem i harmonogramem projektu; przygotowanie wniosków o płatność; monitorowanie postępu rzeczowo - finansowego; Zakres obowiązków Menadżera projektu obejmuje: opracowanie procedur obiegu projektowej dokumentacji finansowej; opis dokumentacji finansowej i kontrola wydatków pod względem kwalifikowalności; nadzór nad prawidłową realizacją projektu pod względem finansowym zgodną z wytycznymi kwalifikowalności wydatków POKL; zapewnienie zgodności realizacji projektu z obowiązującym harmonogramem płatności; monitorowanie wykorzystania środków postępu finansowego realizacji projektu; sporządzanie wniosków o płatność i opisywanie faktur i rachunków, sporządzanie sprawozdań finansowych rozliczeń okresowych i rozliczenia końcowego projektu zgodnie z harmonogramem płatności; sporządzanie oraz archiwizacja dokumentacji finansowokadrowej Projektu, współpraca z personelem biura projektu i zespołem pomocniczym w ramach struktury zarządzania projektem, nadzorowanie pracy specjalisty ds. monitoringu, sprawozdawczości i PEFS, nadzorowanie baz danych Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego PEFS, list teleadresowych, przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.; wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu i umowy o dofinansowanie projektu kompleksowe przygotowanie i prowadzenie wymaganej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dot. realizacji poszczególnych zadań projektu, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wytycznymi POKL, zapewnienie zasad konkurencyjności i przejrzystości wynikających z prawa wspólnotowego, ustalanie szacunkowej wartości poszczególnych zamówień, przygotowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w tym opisu przedmiotu zamówienia oraz ogłoszenia o zamówieniu, szczegółowa analiza i ocena ofert, przygotowanie wzorów umów oraz pism, współpraca z koordynatorem projektu oraz członkami zespołu projektowego, Zakres obowiązków Asystenta koordynatora projektu: realizacja procesu rekrutacji, udzielanie informacji w zakresie rekrutacji, obsługa techniczna procesu rekrutacji współpraca z koordynatorem merytorycznym, SORE, koordynatorami sieci oraz ekspertami prowadzącymi szkolenia; organizacja techniczna i logistyczna pracy Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji SORE i koordynatorów sieci w poszczególnych placówkach we współudziale z koordynatorem merytorycznym, opracowanie zasad współpracy szkół z SORE i sieciami współpracy; gromadzenie i wprowadzanie danych do PEFS; opracowanie, gromadzenie oraz archiwizacja dokumentacji szkoleń, sieci realizowanych w ramach projektu z zachowaniem odpowiednich zasad bezpieczeństwa i poufności informacji; zapewnienie uczestnikom szkoleń wyposażenia i materiałów do realizacji zajęć, zaświadczeń o udziale w projekcie; zakup materiałów biurowych i eksploatacyjnych do urządzeń biurowych; odpowiednie przygotowanie sal szkoleniowych na zajęcia; zorganizowanie cateringu podczas przerw kawowych; przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.; wykonywanie innych zadań wynikających z potrzeby prawidłowego zrealizowania projektu i umowy o dofinansowanie projektu; Zakres obowiązków Specjalisty ds. monitoringu, sprawozdawczości i PEFS projektu: realizacja procesu rekrutacji, obsługa techniczna procesu rekrutacji, utworzenie baz danych Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego PEFS, list teleadresowych w ramach projektu gromadzenie i wprowadzanie danych do PEFS; organizacja techniczna i logistyczna pracy Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji SORE i koordynatorów sieci w poszczególnych placówkach, zbieranie, opracowywanie, archiwizowanie danych sprawozdawczych na potrzeby monitoringu projektu; prowadzenie monitoringu rzeczowego; opracowanie, wdrożenie narzędzi monitoringu wzory sprawozdań, zasady obiegu dokumentów; monitorowanie wdrożenia Rocznych Planów Wspomagania RPW, pracy sieci, ekspertów. przestrzeganie i nadzorowanie przetwarzania danych osobowych w projekcie, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.; monitorowanie przepływu uczestników w Projekcie; Założony w projekcie wymiar czasu pracy poszczególnych osób wynosi: Koordynator projektu: 80 godz.mc Menadżer projektu: 70 godz.mc Asystent koordynatora projektu: 80 godz.mc Specjalista ds. monitoringu, sprawozdawczości i PEFS projektu: 50 godz.mc Zgodnie z umową dotyczącą realizacji projektu, w terminie 30 dni kalendarzowych od zakończenia projektu wyznaczonego na 28.08.2015 r. Wykonawca zobowiązany jest przygotować i złożyć końcowy wniosek o płatność. W związku z tym na prośbę zamawiającego, Wykonawca stawi się w terminie i miejscu wyznaczonym przez zamawiającego w celu sporządzenia końcowego wniosku o płatność. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za świadczenia usługi w tym zakresie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 75.12.10.00 - Usługi administracyjne w zakresie edukacji 79.60.00.00 - (6) Usługi rekrutacyjne 79.21.10.00 - Usługi księgowe 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.08.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł. słownie: cztery tysiące złotych. 1 Wadium wnosi się przed terminem składania ofert 2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a pieniądzu, b poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c gwarancjach bankowych, d gwarancjach ubezpieczeniowych, e poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.. 3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 69 8642 1184 2018 0065 8201 0095 w Podkarpackim Banku Spółdzielczym o/Sanok. 4 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sanoku, ul. Rynek 1, w pok. 57a lub dołączyć do oferty. 6 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 7 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 Nr 113, poz 759 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług (co najmniej 1 usługa polegająca na koordynacji, zarządzaniu i obsłudze projektu o wartości projektu nie mniejszej niż 1.300.000,00 zł brutto) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 Nr 113, poz 759 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 Nr 113, poz 759 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 Nr 113, poz 759 z późn. zm.). Spełnianie powyższych warunków będzie oceniane na podstawie złożenia wymaganego w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Złożenie oświadczenia zgodnie z wymaganiami SIWZ oraz ogłoszenia o zamówieniu, będzie potwierdzeniem spełniania wymaganych warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług co najmniej 1 usługa polegająca na koordynacji, zarządzaniu i obsłudze projektu o wartości projektu nie mniejszej niż 1.300.000,00 zł brutto w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmiany postanowień umowy, w związku z wystąpieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca wyrazi na nie zgodę. Zmiany nie mogą dotyczyć zobowiązań Wykonawcy zawartych w ofercie, które były oceniane w toku postępowania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-sanok.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiat Sanocki ul. Rynek 1 38-500 Sanok pok. nr 57a w godzinach urzędowania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sanoku ul. Rynek 1 38-500 Sanok pok. nr 1 - biuro podawcze Starostwa Powiatowego (parter budynku).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wspomaganie szkół i przedszkoli w powiecie sanockim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.