To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-07
Górno: Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół w Woli Jachowej w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 2583 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 273627 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samorządowy Zespół Obsługi Szkół w Górnie, Górno 169, 26-008 Górno, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3023067, faks 41 3023009.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do stołówki szkolnej przy Zespole Szkół w Woli Jachowej w 2014 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do stołówki w Zespole Szkół w Woli Jachowej wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 do SIWZ - łącznie 3 części. Część nr 1. Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i wołowego - Kości schabowe, - Łopatka wieprzowa bez kości i bez skóry, - Boczek surowy bez skóry i bez chrzęści, - Żeberka, - Szynka bez kości (myszka), - Karczek bez kości, - Schab bez kości, - Słonina, - Smalec, - Wołowe bez kości ekstra, - Wołowina z kością antrykot. - Mięso surowe od szynki b/k b/skóry Część nr 2. Sukcesywna dostawa wędlin - Mortadela, - Kiełbasa cienka śląska, - Boczek wędzony. Część nr 3. Sukcesywna dostawa drobiu - Filet z kurczaka, - Kurczak, - Mięso drobne, - Podudzie, - Filet z indyka, - Korpus z kurczaka ze skrzydłem, - Udziec z kurczaka. 2. Warunki realizacji: 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt własny. 2) Przy produkcji i obrocie przedmiotu zamówienia zachowane będą zasady przewidziane w przepisach ustawy z dnia 01 stycznia 2012r Dz.U. z nr.136.poz 914, o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Rozporządzenie (WE) nr 852/2004 w sprawie higieny żywności i wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych, ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego ( Dz. U. Nr 17, poz. 127), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. o Inspekcji Weterynaryjnej (Dz. U. nr 33, poz. 287 późn. zm.) i wydanych na ich podstawie przepisów wykonawczych. 3) Przedmiot zamówienia dostarczany będzie przez Wykonawcę specjalistycznym transportem, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków transportu żywności ( Dz. U. z 2006 r. Nr 171, poz. 1225). 4) Za wniesienie towaru do magazynu odpowiada Wykonawca. 5) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania produktów zgodnie z obowiązującym prawem sanitarnym. Każde opakowanie transportowe musi zawierać etykietę zawierającą, co najmniej następujące dane: nazwę produktu i rodzaj, masę netto, nazwę i adres producenta oraz datę przydatności do spożycia. 6) Produkty powinny być dostarczane w opakowaniach zbiorczych transportowych takich jak skrzynki drewniane lub opakowania z tworzywa sztucznego dopuszczonego do kontaktu z żywnością. 7) Towary będące przedmiotem niniejszej umowy muszą posiadać aktualny termin przydatności do spożycia (licząc od dnia dostarczenia produktu do Zespołu Szkół w Woli Jachowej): a) dla mięsa wieprzowego i wołowego min 3 dni; b) dla wędlin min 5 dni; c) dla drobiu min 2dni; 8) Częstotliwość i sposób realizacji dostaw: a) Dostawy będą realizowane sukcesywnie na każdorazowe zamówienie. b) Zamówienia będą składane sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego, telefonicznie lub za pośrednictwem przedstawiciela Dostawcy i potwierdzone pisemnie, faksem/mailem. c) Dostawa do Zamawiającego będzie się odbywała w godzinach: od 6.00 do 6.30 z wyłączeniem dostaw w sobotę, niedzielę i dni świąteczne, oraz inne dni wolne od zajęć lekcyjnych. 9) Zamawiający dopuszcza możliwość składania korekt do zamówienia. Korekta zamówień dokonywana będzie faksem/mailem z dobowym wyprzedzeniem lub najpóźniej w ostatni dzień roboczy przed dniem dostawy. 10) Wykonawca zobowiązany jest w szczególnych przypadkach przyjąć doraźne zamówienie, z pilnym trybem realizacji dostawy asortymentów, którymi dysponuje; 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do : a) Zmiany wielkości zamówienia na każdej z pozycji przedmiotu zamówienia (każdy asortyment) ilości ujętych w formularzu ofertowym, b) Zmiana przedmiotu zamówienia polegać może również na zwiększeniu ilości jednej pozycji, kompensując to zmniejszeniem ilości innej pozycji w obrębie danej części zamówienia. Ponadto dopuszcza się możliwość zwiększenia ilości zamówienia artykułów w przypadku wzrostu liczby uczniów. 12) Produkt wytworzony będzie zgodnie z ustawą z dnia 01 stycznia 2012 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. 13) Produkt wytworzony będzie zgodnie z Rozporządzeniem (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych. 3. Przewidywany zakres i wielkość zamówienia zawiera załącznik 3 do SIWZ. Podany zakres jest podstawą wyboru najkorzystniejszej oferty. W trakcie trwania umowy Zamawiający dopuszcza zmianę wielkości zamówienia, a którego zakres nie przekroczy uprawnień Zamawiającego z mocy Prawa Zamówień Publicznych. 4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu umowy określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.11.20.00 - Drób .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i wołowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Masarski Henryka Zychowicz, ul. Kościelna 14, 26-021 Daleszyce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75811,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65680,65
Oferta z najniższą ceną: 65680,65 / Oferta z najwyższą ceną: 68986,05
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Sukcesywna dostawa wędlin
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Masarski Henryka Zychowicz, ul. Kościelna14, 26-021 Daleszyce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10088,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8625,75
Oferta z najniższą ceną: 8625,75 / Oferta z najwyższą ceną: 8686,65
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sukcesywna dostawa drobiu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Handel Obwoźny, Auto-Handel Komis Adam Rycombel
jakie przetargi wygrała firma
Handel Obwoźny, Auto-Handel Komis Adam Rycombel
- Handel Obwoźny Auto-Handel-Komis Adam Rycombel, Borków 48, 26-021 Daleszyce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28966,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 25543,66
Oferta z najniższą ceną: 25543,66 / Oferta z najwyższą ceną: 31567,20
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 420 'Nasza Bajka' w Warszawie w 2024 r.
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Dostawa mięsa drobiowego
- Dostawy mięsa oraz wędlin do Domu Pomocy Społecznej ,,Leśny".
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.