eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oleśnica › WYKONANIE PRAC REMONTOWO-WYKOŃCZENIOWYCH POLEGAJĄCYCH NA WYMIANIE STOLARKI OKIENNEJ KONSTRUKCJI DREWNIANEJ NA KORYTARZACH, PODDASZU, TOALECIE DLA CHŁOPCÓW ORAZ W SALACH LEKCYJNYCH 104, 204 i 209 W BUDYNKU I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W OLEŚNICY PRZY UL. SŁ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-09

Oleśnica: WYKONANIE PRAC REMONTOWO-WYKOŃCZENIOWYCH POLEGAJĄCYCH NA WYMIANIE STOLARKI OKIENNEJ KONSTRUKCJI DREWNIANEJ NA KORYTARZACH, PODDASZU, TOALECIE DLA CHŁOPCÓW ORAZ W SALACH LEKCYJNYCH 104, 204 i 209 W BUDYNKU I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W OLEŚNICY PRZY UL. SŁOWACKIEGO 4
Numer ogłoszenia: 258109 - 2008; data zamieszczenia: 09.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: I Liceum Ogólnokształcące im. Juliusza Słowackiego w Oleśnicy , ul. Słowackiego 4, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 314-32-80, fax. 0-71 314-32-80.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo1.olesnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE PRAC REMONTOWO-WYKOŃCZENIOWYCH POLEGAJĄCYCH NA WYMIANIE STOLARKI OKIENNEJ KONSTRUKCJI DREWNIANEJ NA KORYTARZACH, PODDASZU, TOALECIE DLA CHŁOPCÓW ORAZ W SALACH LEKCYJNYCH 104, 204 i 209 W BUDYNKU I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W OLEŚNICY PRZY UL. SŁOWACKIEGO 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje demontaż starych okien, dostawę i montaż nowych okien ,montaż nowych parapetów zewnętrznych stalowych z blachy ocynkowanej i wewnętrznych drewnianych, naprawa elewacji zewnętrznej zniszczonej podczas montażu okien, naprawa i uzupełnienie tynków wewnętrznych ościeży oraz ich malowanie, wywóz zdemontowanych okien oraz gruzu na wysypisko na koszt Wykonawcy, doprowadzenie terenu szkoły po wykonaniu robót do stanu pierwotnego oraz wykonanie prac towarzyszących i tymczasowych przedstawionych w SIWZ. Istniejące historyczne urządzenia do uchyłu górnych skrzydeł należy zdemontować ze starych okien, pomalować na kolor nowych ram okiennych, zamontować w nowych oknach, w celu zachowania historycznego wyglądu. Należy bezwzględnie zachować historyczny wygląd okien wg projektu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.25 - 45.42.11.25 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, czyli: a) wykonali co najmniej 2 roboty budowlane w obiektach zabytkowych w okresie ostatnich 5 lat (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Za roboty budowlane odpowiadające wartością i rodzajem Zamawiający uzna minimum 2 roboty, których wartość (netto) była większa niż 100 000 zł, b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w tym do kierowania, nadzorowania i kontroli robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz udokumentują minimum dwuletnią praktykę kierownika budowy przy obiektach zabytkowych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP), 5) obligatoryjne jest, by Wykonawca zdobył wszystkie informacje potrzebne do przygotowania oferty oraz do zawarcia umowy i dokonał wizji lokalnej obiektu. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Zał. Nr 1 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Zał. Nr 2 do SIWZ; 4) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Kserokopie uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenie z właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa , osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia oraz dokumenty potwierdzające minimum dwuletnią praktykę kierownika budowy przy obiektach zabytkowych 6) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w tym 2 roboty w obiektach zabytkowych odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości (netto) minimum 100.000 zł każda, potwierdzonych referencjami lub innymi dokumentami wykazującymi, że przedmiot umowy został wykonany z należytą starannością - Zał. Nr 6 do SIWZ 7) Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi 2 letnie doświadczenie w montażu stolarki okiennej oraz zakresu powierzonych im czynności. Jeżeli Wykonawca korzysta z podwykonawców, w wykazie należy wymienić również te podmioty z uwzględnieniem zakresu prac im powierzonych. Dane dotyczące pracowników Wykonawcy i podwykonawców należy podać w Zał. Nr 3 do SIWZ 8) Kosztorys ofertowy uproszczony, opis sposobu wykonania zamówienia, wstępny harmonogram realizacji. W kosztorysie muszą być uwzględnione ceny materiałów z odpowiednimi atestami i certyfikatami; (Opis sposobu wykonania przedmiotu zamówienia winien m.in. obejmować organizację pracy uwzględniającą wykonywanie przedmiotu zamówienia w czynnym obiekcie, eliminującą utrudnienia w pracy uczniów i pracowników liceum, z uwzględnieniem czasu niezbędnego na wymianę stolarki okiennej oraz prace porządkowe w jednym pomieszczeniu, przewidywaną liczbą osób do wykonania przedmiotu zamówienia,); 9) Akceptowany wzór umowy - Zał. Nr 4 do SIWZ; 10) Warunki udzielonej gwarancji - Zał. Nr 5 do SIWZ; 11) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP; 12) Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 000 zł. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 2 SIWZ składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że; nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 2 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 4. Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału bądź kserokopii. Kserokopia dokumentu musi być potwierdzona przez Wykonawcę klauzulą -za zgodność z oryginałem. Potwierdzenie musi być podpisane przez osobę (osoby) uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z zasadą reprezentacji, wynikającą z dokumentu wydanego przez właściwy organ rejestrowy (np. Krajowy Rejestr Sądowy), przy czym Zamawiający dopuszcza potwierdzenie zgodności z oryginałem przez jedną z wyżej wymienionych osób. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. 6. W przypadku nie złożenia wymienionych dokumentów Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawyPZP). II.Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie 1. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) dokumenty wymienione w Rozdziale IX ust. 1.pkt 2, 4 SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie; b) oświadczenie o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt 3 SIWZ może być złożone wspólnie, podpisane przez wszystkich członków konsorcjum. W zakresie pozostałych dokumentów i oświadczeń wystarczające będzie przedłożenie jednego kompletu dokumentów. 2. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. Umocowanie należy przedłożyć wraz z ofertą. UWAGA: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania oraz dane mocodawców i pełnomocnika. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. 4. Wypełniając załącznik -Oferta, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy,należy wpisać dane dotyczące konsorcjum a nie pełnomocnika konsorcjum. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo1.olesnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: I Liceum Ogólnokształcące ul. Słowackiego 4 56-400 Oleśnica sekretariat tel. 071 314 32 80.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Oleśnicy, przy ul. Słowackiego 4, w sekretariacie I Liceum Ogólnokształcącego, parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.