eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów Kujawski › Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Aleksandrów Kujawski

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-20

Aleksandrów Kujawski: Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Aleksandrów Kujawski
Numer ogłoszenia: 258086 - 2010; data zamieszczenia: 20.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 170407 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 12, 87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2822031, 2822059 w. 37, faks 054 2822031, 2822059.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Aleksandrów Kujawski.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Opracowanie studium poprzedzonego wykonaniem analizy jego aktualności zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami 2 Opracowanie obejmuje teren Gminy Aleksandrów Kujawski o powierzchni ok. 131,6 km2 3. Studium należy sporządzić na podstawie aktualnie obowiązujących aktów prawnych: - ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późn. zm.) - rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz.U. nr 118, poz. 1233), przepisów szczególnych dotyczących ochrony środowiska, przyrody, zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, itd. 3.1. W przypadku, gdy w trakcie sporządzania studium nastąpią zmiany w istotnych z uwagi na przedmiot opracowania aktach prawnych, np. w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia projektu studium do stanu zgodności z wprowadzanymi zmianami w ramach ustalonej w drodze przetargu wysokości wynagrodzenia. Jednakże, w sytuacji konieczności wprowadzenia zmian w projekcie studium na skutek spowodowanego zmianą przepisów ponowienia dokonanych wcześniej uzgodnień, dopuszcza się możliwość spisania aneksu do umowy w zakresie zmiany terminu umowy oraz wysokości wynagrodzenia, którego wzrost nie może przekroczyć 20%. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca sporządzi i przekaże Zamawiającemu: 5.4.1.Analizę aktualności obecnie obowiązującego studium; 4.2. Projekt uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia studium; 4.3. kompletny projekt uchwały w sprawie uchwalenia studium zawierającego część tekstową i graficzną 4.4. prognozę oddziaływania na środowisko 4.5. opracowanie ekofizjograficzne 4.6 opracowania graficzne informacji planistycznych stanowiących zasób materiałów wyjściowych i analiz, w tym m.in. z zakresu: - uwarunkowań przyrodniczych, kierunków ochrony i kształtowania środowiska przyrodniczego, zasobów krajobrazu kulturowego - zasobów dziedzictwa kulturowego i zabytków - infrastruktury technicznej i komunikacji - rolniczej i leśnej przestrzeni produkcyjnej - uwarunkowań formalno-prawnych - inwentaryzacji urbanistycznej. 5. Zamawiający oczekuje, iż rysunek studium zostanie sporządzony w następującej formie: 5.1. załącznik graficzny nr 1 - plansza podstawowa obejmująca teren miasta i gminy, wykonana na mapie topograficznej w skali 1:10000; 5.2. załącznik graficzny nr 2 - plansze sekcyjne wykonane na mapie topograficznej z naniesionymi granicami i numerami działek w skali 1:5000; jednakowa wielkość kolejnych sekcji zostanie ustalona w drodze podziału (przedstawionego na załączniku graficznym nr 1) obejmującego cały obszar studium i oznaczona kolejno jako: załącznik graficzny nr 2 - sekcja 1 (2,3,4,). 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu projekt uchwały w sprawie uchwalenia studium w następującej formie: 6.1. w formie papierowej edytowanej w formacie A4 zawierającej tekst oraz kolorowe rysunki studium w skali 1:10000 (w pomniejszonym formacie) i 1:5000 (w pomniejszonym formacie) w ilości 7 (siedmiu) egzemplarzy; 6.2. w formie papierowej kolorowe wydruki rysunków studium w skalach właściwych, w ilości po 1 egz. każdego z rysunków; 6.3. w formie planszy do zawieszenia na ścianie, zawierającej papierowy kolorowy wydruk załącznika graficznego nr 1 w skali 1:10000, naklejony na płótno; 6.4. w formie elektronicznego zapisu na płytach CD w ilości 3 (trzech) sztuk zawierających tekst i rysunki studium w formacie umożliwiającym odczyt oraz wydruk; format elektronicznego zapisu rysunków (*JPG, *tiff, *PDF) powinien: - zawierać odrębne pliki dla całego obszaru studium wyrażonego na załączniku graficznym nr 1 w skali 1:10000 oraz dla poszczególnych sekcji składających się na załącznik graficzny nr 2 w skali 1:5000; - umożliwiać edycję (w postaci obrazu na ekranie oraz wydruku) całego rysunku lub jego części w dowolnej skali; 7. W ramach realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do: 7.1. sporządzenia i prezentacji na sesji Rady Gminy analizy zmian w zagospodarowaniu przestrzennym gminy, zawierającej ocenę aktualności obowiązującego studium i planów miejscowych, która wraz z wnioskami zgłoszonymi w trybie ustawowym i pozostałymi materiałami planistycznymi stanowić będzie podstawę do opracowania projektu studium; analiza, o której mowa powyżej zostanie zaprezentowana przed przystąpieniem do sporządzenia projektu studium a następnie przekazana Zamawiającemu w formie opracowania, 7.2.sporządzenia projektu uchwały w sprawie przystąpienia do sporządzenia studium; 7.3. przygotowania i przekazania Zamawiającemu treści stosownych wystąpień do instytucji uzgadniających i opiniujących, komunikatów, obwieszczeń, tabel, pism niezbędnych w toku procedury studium do momentu stwierdzenia przez Wojewodę Kujawsko-Pomorskiego zgodności z prawem podjętej przez Radę Gminy Aleksandrów Kujawski uchwały w sprawie uchwalenia studium, 7.4. ustosunkowania się do uwag i poprawek zgłaszanych w odniesieniu do przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego w okresie nie dłuższym niż 14 dni od daty ich przekazania, 5.7.5. wniesienia poprawek i zmian do projektu, wynikających z treści uzgodnień i opinii oraz uwag Wójta Gminy i Rady Gminy Aleksandrów Kujawski, 7.6. wniesienia do projektu studium poprawek wynikających z uwzględnienia uwag w okresie wyłożenia do publicznego wglądu oraz przygotowania uzasadnienia w odniesieniu do uwag nieuwzględnionych, 7.7. prezentacji projektu studium na posiedzeniu Powiatowej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej, 7.8. prezentacji projektu studium i uczestnictwa w publicznej dyskusji na temat przyjętych w projekcie rozwiązań, 7.9. prezentacji projektu studium podczas posiedzeń komisji Rady Gminy, 7.10. prezentacji projektu studium podczas sesji Rady Gminy, 7.11. skompletowania dokumentacji planistycznej w sposób umożliwiający jej przekazanie Wojewodzie Kujawsko-Pomorskiemu w celu oceny zgodności z prawem podjętej uchwały w sprawie uchwalenia studium, 7.12. uzupełnienia projektu lub wniesienia poprawek w przypadku stwierdzenia przez Wojewodę kujawsko-Pomorskiego niezgodności z prawem podjętej uchwały. 7.13.Z chwilą wydania przedmiotu umowy przenieść na Zamawiającego wszelkie prawa autorskie. 7.14.Przed zawarciem umowy z Podwykonawcą przedłożyć Zamawiającemu projekt umowy z Podwykonawcą wraz zakresem prac podlegających zleceniu i uzyskać zgodę Zamawiającego. (jeżeli Wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców). 8. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym kopię mapy, na której zostanie sporządzony rysunek studium, Wykonawca pozyska we własnym zakresie. Koszt pozyskania tychże materiałów zawiera się w kwocie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy; 9. Wykonawca otrzyma materiały planistyczne znajdujące się w posiadaniu Zamawiającego, mogące służyć w opracowaniu przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instytut Gospodarki Przestrzennej i Mieszkalnictwa, ul. Targowa 45, 03-728 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 245901,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79098,36

  • Oferta z najniższą ceną: 79098,36 / Oferta z najwyższą ceną: 134000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.