eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Orzesze o łącznej długości 102km

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-29

Orzesze: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Orzesze o łącznej długości 102km
Numer ogłoszenia: 257933 - 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orzesze , ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 3248800, faks 032 3248826.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Orzesze o łącznej długości 102km.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Orzesze o łącznej długości 102km Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Orzesze o łącznej długości 102 km. Przewidywany zakres usługi określa załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ będący jednocześnie formularzem wyliczenia oferowanej ceny. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. zakup, transport, składowanie materiałów potrzebnych do zwalczania śliskości 2. utrzymanie przejezdności ulic poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie śliskości zgodnie z otrzymanym harmonogramem (załącznik nr 5), uwzględniając 1, 2, 3 kolejność przejezdności ulic. Całkowita długość dróg przeznaczonych do zimowego utrzymania na terenie miasta Orzesze wynosi 102 km, z czego: 1 kolejności odśnieżania - 28,81km, 2 kolejności odśnieżania - 38,86 km, 3 kolejności odśnieżania - 34,33km. 3. pełnienie dyżurów przez obsługę sprzętu wraz z dyspozytorem w ilości 3 osób w godzinach od 4.00 - 12.00 pod numerem telefonu wskazanym numerem telefonu/faxu i wskazanym numerem tel. komórkowego /tylko w razie nie wykonywania w dniu usług zwalczania śliskości lub odśnieżania lub usuwania zasp/ 4. w wypadku wystąpienia zawiei i zamieci śnieżnych - likwidacja zasp za pomocą ciężkiego sprzętu: pługa wirnikowego i ładowarki jednonaczyniowej kołowej o pojemności nie mniejszej niż 2,5 m3 5. zapewnienie dyspozycyjności sprzętu wraz z obsługą przez 24 godz. na dobę. 6. Baza sprzętu, materiałów sypkich ubiegającego się o zamówienie wraz z pomieszczeniem dla dyżurującego musi znajdować się na terenie miasta Orzesze. Pomieszczenie dyżurujących musi być wyposażone w telefon stacjonarny, fax i telefon komórkowy Zasady zimowego utrzymania należy przyjmować z harmonogramu odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ Podwykonawcy: Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. zakup, transport, składowanie materiałów potrzebnych do zwalczania śliskości 2. utrzymanie przejezdności ulic poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie śliskości zgodnie z otrzymanym harmonogramem (załącznik nr 5), uwzględniając 1, 2, 3 kolejność przejezdności ulic. Całkowita długość dróg przeznaczonych do zimowego utrzymania na terenie miasta Orzesze wynosi 102 km, z czego: 1 kolejności odśnieżania - 28,81km, 2 kolejności odśnieżania - 38,86 km, 3 kolejności odśnieżania - 34,33km. 3. pełnienie dyżurów przez obsługę sprzętu wraz z dyspozytorem w ilości 3 osób w godzinach od 4.00 - 12.00 pod numerem telefonu wskazanym numerem telefonu/faxu i wskazanym numerem tel. komórkowego /tylko w razie nie wykonywania w dniu usług zwalczania śliskości lub odśnieżania lub usuwania zasp/ 4. w wypadku wystąpienia zawiei i zamieci śnieżnych - likwidacja zasp za pomocą ciężkiego sprzętu: pługa wirnikowego i ładowarki jednonaczyniowej kołowej o pojemności nie mniejszej niż 2,5 m3 5. zapewnienie dyspozycyjności sprzętu wraz z obsługą przez 24 godz. na dobę. 6. Baza sprzętu, materiałów sypkich ubiegającego się o zamówienie wraz z pomieszczeniem dla dyżurującego musi znajdować się na terenie miasta Orzesze. Pomieszczenie dyżurujących musi być wyposażone w telefon stacjonarny, fax i telefon komórkowy Zasady zimowego utrzymania należy przyjmować z harmonogramu odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających do 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 5.000,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz.275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spółdzielczego Oddział Orzesze. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 07.10.2011r. do godz. 9:00 O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy zamawiającego. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć do UM ORZESZE pok. nr 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Wykonawca wykaże, że: Dysponuje lub będzie dysponował następującymi narzędziami i urządzeniami: a) min. 4 ciągników kołowych z pługami o mocy nie niższej niż 37kW b) min. 2 ciągniki rolnicze z pługami o mocy nie mniejszej niż 54kW z napędem na 2 osie c) min. 1 solarko - piaskarka z urządzeniem do roztworu solankowego zabudowanym na samochodzie ciężarowym wyposażona w pług do odśnieżania d) min. 2 rozsiewacze ciągnikowe do posypywania materiałem szorstkim e) min. l ładowarka do załadunku piasku f) min. l pług wirnikowy samochodowy lub na ciągniku g) min. l ładowarka jednonaczyniowa kołowa przedsiębierna o pojemności łyżki nie mniejszej niż 2,5m3 h) min. 1 przyczepa ciągnikowa wywrotka o załadunku min 4,5t i) min. 1 telefon stacjonarny, min. 1 - fax. oraz min. 1 telefon komórkowy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie dotyczącym sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wyliczenie oferowanej ceny - załącznik nr 6 do SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej. 2. Każda ze stron może wystąpić o zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z następujących okoliczności: 1) niezależnych od Wykonawcy wymagających przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, w szczególności ze względu na: a) siłę wyższą, w szczególności wystąpienie klęsk żywiołowych, epidemii lub skażenia dostaw, b) nieprzewidywalne działania rządowe. 2) zmiany Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa; 3) zmiany danych osobowych lub adresowych Wykonawcy; 4) zmiany przedstawicieli stron umowy; 5) zmiany podwykonawcy lub wprowadzenia podwykonawcy w zakresie nie przewidzianym w treści oferty złożonej przez Wykonawcę; 6) zmiany osób nadzorujących ze strony Zamawiającego i Wykonawcy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.orzesze.pl/rzp/siwz15_11.htm
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Orzeszu, 43-180 Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21, pokój nr 5, jak również za zaliczeniem pocztowym..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć/przesłać do dnia 07.10.2011r. do godz. 09.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego Orzesze, ul. Św. Wawrzyńca 21 Orzesze 43-180..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.