Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-12-05
P³ock: utrzymanie czysto¶ci w budynku P³ywalni Miejskiej Podolanka w P³ocku, przy ul. Czwartaków 6
Numer og³oszenia: 257915 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespó³ Obiektów Sportowych Jednostka Bud¿etowa , pl. D±browskiego 2a, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 2678430, faks 024 2678439.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mzos.ump.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: utrzymanie czysto¶ci w budynku P³ywalni Miejskiej Podolanka w P³ocku, przy ul. Czwartaków 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci na terenie p³ywalni krytej Podolanka znajduj±cej siê w P³ocku ul. Czwartaków 6. Informacje ogólne: P³ywalnia jest czynna we wszystkie dni tygodnia od poniedzia³ku do soboty, w godzinach 6:30 - 22:00 oraz w niedziele i wyznaczone ¶wiêta w godzinach od 10:00 do 22:00. £±czna powierzchnia do sprz±tania wynosi 5 785 m2, w tym koryta przelewowe wokó³ niecek oraz dozowniki do myd³a, papieru toaletowego i rêczników typu ZZ 1. natryski - 250 m2 - w tym ¶ciany (powierzchnie zmywalne, glazura), 2. szatnie -300 m2 - w tym ¶ciany (powierzchnie zmywalne, glazura), 3. korytarze, schody - 1380 m2 - w tym ¶ciany (powierzchnie zmywalne, glazura), 4. sanitariaty -160 m2 - w tym ¶ciany (powierzchnie zmywalne, glazura), 5. trybuny -140 m2 + 197 fotelików, 6. parkiet -140 m2, 7. powierzchnia przybasenowa - 600 m2, w tym ¶ciany, 8. niecki basenowe - 850 m2, 9. okna - 400 m2 (praca na wysoko¶ci), 10. lustra 40m2, 11. przelewy basenowe - 200 mb, 12. sauny z przyleg³ymi pomieszczeniami (natryski + pomieszczenia wypoczynkowe) - 125 m2, 13. pod³ogi PCV - PL Y Flor (metalik) - 1400 m2, 14. dozowniki do myd³a - myd³o w p³ynie - 22 szt. - myd³o w pianie - 14 szt. 15. pojemnik do papieru toaletowego - 25 szt. 16. pojemnik do rêczników typu ZZ - 19 szt. 17. ¶mietniczki - metalowe - 15 szt. - plastikowe - 21 szt. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w SIWZ w Dziale II..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych, polegaj±cych na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ, których warto¶æ nie przekroczy 50% warto¶ci zamówienia podstawowego, w trybie z wolnej rêki, na zasadach okre¶lonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.90.00.00 - Us³ugi w zakresie sprz±tania i odka¿ania 90.91.00.00 - Us³ugi sprz±tania 90.91.12.00 - Us³ugi sprz±tania budynków 90.91.13.00 - Us³ugi czyszczenia okien .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy posiadaj± uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¶li przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy posiadaj± wiedzê i do¶wiadczenie do wykonania zamówienia. W tym zakresie wykonawca musi wykazaæ wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywane, us³ugi w okresie trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie): co najmniej 1 us³uga odpowiadaj±ca swoim rodzajem us³udze stanowi±cej przedmiot zamówienia (sprz±tanie pomieszczeñ) o warto¶ci brutto minimum 200.000,00 z³ w skali jednego roku, lub 2 us³ugi o warto¶ci ³±cznej brutto minimum 200.000,00 z³ w skali jednego roku (z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorcy oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e us³ugi te wykonane zosta³y lub s± wykonywane nale¿ycie). Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP. i dokumentów wskazanych w sekcji III.4
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± odpowiednim potencja³em technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
O zamówienie publiczne mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków wymaganych od wykonawców na podstawie z³o¿onego o¶wiadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentu lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4.3.1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do kraju pochodzenia osoby, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian: 1)terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku zaistnienia sytuacji niezale¿nych od Zamawiaj±cego jak: ataki terroryzmu, rewolucje, przewroty wojskowe lub cywilne, wojna domowa, ska¿enia radioaktywne klêski ¿ywio³owe (np. huragany, powodzie, trzêsienie ziemi) lub inne zdarzenia (jak np. bunty, niepokoje, strajki, okupacje obiektu), w trakcie których umowa jest realizowana przez osoby inne ni¿ pracownicy Wykonawcy i jego podwykonawcy, 2)terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadkach opisanych w § 7 ust. 3 i w § 8 umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ump.pl/index.php?show_cat=AxG5VX3p
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: MZOS J.B. w P³ocku, 09-402 P³ock, pl. J. D±browskiego 2a.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 14.12.2012 godzina 12:00, miejsce: MZOS J.B. w P³ocku, 09-402 P³ock, pl. J. D±browskiego 2a, pokój nr 4.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH STOSOWANYCH W RAMACH PROGRAMÓW LEKOWYCH
- Wymiana instalacji wodoci±gowych, kanalizacji sanitarnej i technologicznej - etap I w budynku Miejskiego Przedszkola nr 21 ul. Miko³aja Reja 4 w P³ocku.
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie Zwi±zku Gmin Regionu P³ockiego"
- Wykonanie drena¿u budynków Zespo³u Szkó³ Nr 5 w P³ocku ul. Kutrzeby 2a - etap II i III (...)
- Realizacja programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za ¿yciem"
- Modernizacja boiska ORLIK 2012 przy Szkole Podstawowej nr 23 w P³ocku
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci wewn±trz i na zewn±trz budynków w Delegaturach Wojewódzkiego Urzêdu Ochrony Zabytków w Warszawie
- "Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Sulików"
- ¦wiadczenie us³ugi sprz±tania w nieruchomo¶ci w Teresinie w 2024 r. - II
- Bie¿±ce utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pe³nieniem ochrony osób i mienia
- Utrzymanie czysto¶ci wewn±trz i na zewn±trz nieruchomo¶ci po³o¿onej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Us³uga kompleksowego sprz±tania pomieszczeñ Polskiego Teatru Tañca
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.