eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczekociny › Remont drogi gminnej Nr 647029S klasy L od drogi krajowej Nr 46 Częstochowa - Szczekociny przez Tęgobórz - Bonowice do drogi krajowej Nr 78 Zawiercie - Jędrzejów długości 1,810km.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-12

Szczekociny: Remont drogi gminnej Nr 647029S klasy L od drogi krajowej Nr 46 Częstochowa - Szczekociny przez Tęgobórz - Bonowice do drogi krajowej Nr 78 Zawiercie - Jędrzejów długości 1,810km.
Numer ogłoszenia: 25736 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach , ul. Senatorska 2, 42-445 Szczekociny, woj. śląskie, tel. 034 3557050, faks 034 3557165.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczekociny.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi gminnej Nr 647029S klasy L od drogi krajowej Nr 46 Częstochowa - Szczekociny przez Tęgobórz - Bonowice do drogi krajowej Nr 78 Zawiercie - Jędrzejów długości 1,810km..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - na odcinku 1190mb wzmocnienie istniejącej nawierzchni tłuczniowej o szerokości 4,2 - 4,3m warstwą tłucznia grubości 15cm i wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej szerokości 4,00m i grubości 6cm oraz wykonanie obustronnych utwardzonych poboczy o szerokości 1m z mieszanki kamiennej (grubość warstwy 16cm); - na odcinku 300mb projektuje się wzmocnienie istniejącej nawierzchni asfaltobetonowej o szerokości 4,0mb(bardzo spękanej) mieszanką mineralno - bitumiczną grubości 4cm oraz wykonanie obustronnych utwardzonych poboczy o szerokości 1m z mieszanki kamiennej (grubość warstwy 10cm) - na odcinku 320mb, gdzie istnieje nawierzchnia asfaltobetonowa o szerokości 4,0mb w dobrym stanie projektuje się jedynie wykonanie obustronnych utwardzonych poboczy o szerokości 1m z mieszanki kamiennej (grubość warstwy 10cm), - na odcinku 640mb oczyszczenie istniejących rowów odwadniających z namułu oraz wyplantowanie skarp, - oznakowanie pionowe drogi - 26 szt. znaków drogowych, w celu podniesienia bezpieczeństwa uczestników ruchu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki ogólne określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 i zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w tym spełniają niżej wymienione warunki szczegółowe: 1. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Należy wykazać przynajmniej jedna budowę, przebudowę lub remont drogi o nawierzchni bitumicznej o wartości min. 600 000 zł z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie. 2. Dysponują osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na wszystkie niżej wymienione stanowiska, dla których wymagane są następujące kwalifikacje i doświadczenie: - kierownik budowy - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień, 3. Posiadają polisę ubezpieczeniowa, lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej na kwotę nie niższą niż 600 000 zł w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ocena spełnienia przez Wykonawców w/ w warunków, na zasadzie spełnia/ nie spełnia nastąpi na podstawie dokumentów dołączonych do oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że podane warunki szczegółowe spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art. 22 i 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 6. Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego . Do wykazu należy dołączyć kopie wymaganych uprawnień i dokumentów potwierdzających przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa (dla osób na stanowiska kierowników) . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9. Zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (jeżeli dotyczy). 10. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty, jeżeli nie wynika wprost z rejestru, w formie oryginału lub potwierdzone notarialnie (jeżeli dotyczy)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczekociny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy, 42 - 445 Szczekociny, ul. Senatorska 2, pok nr 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy, 42 - 445 Szczekociny, ul. Senatorska 2, pok nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja dofinansowana w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.