eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotów › Utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni na terenie miasta Złotowa.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-21

Złotów: Utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni na terenie miasta Złotowa.
Numer ogłoszenia: 256796 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Złotów, al. Piasta 1, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2632640 w. 27, fax 067 2650025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zlotow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości i pielęgnacja zieleni na terenie miasta Złotowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części i obejmuje: 1.Część 1 zamówienia dotyczy bieżącego utrzymania czystości jezdni, chodników (ścieżek rowerowych), placów i terenów zieleni o łącznej powierzchni 305 040 m², w tym: - tereny zieleni 121 452 m², - jezdnia 137 905 m2, - chodniki 45 683 m2. Wykaz jezdni, chodników i terenów objętych tą częścią przedmiotem zamówienia stanowi załącznik 2A. 2.Część 2 zamówienia dotyczy bieżącego utrzymania czystości jezdni, chodników (ścieżek rowerowych) i placów o łącznej powierzchni 99 352 m2, w tym: - jezdnia 78 771 m2, - chodniki 20 581m2. Wykaz jezdni i chodników objętych tą częścią przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2B. 3.Część 3 zamówienia obejmuje prace związane z utrzymaniem czystości i pielęgnacją terenów zieleni o łącznej powierzchni 61 807 m². Wykaz terenów objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik 2C.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Oryginalny kod CPV: 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania Oryginalny kod CPV: 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.10.00 - Usługi utrzymania ogródków ozdobnych Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: - 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) dla części 1 zamówienia, - 1.600,00 PLN (słownie: tysiąc sześćset złotych 00/100) dla części 2 zamówienia, - 1.400,00 PLN (słownie: tysiąc czterysta złotych 00/100) dla części 3 zamówienia, Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożą jedną ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać ponadto następujące warunki: 1.posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym decyzje na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych, nieczystości stałych z terenu miasta Złotowa, 2.posiadać niezbędne doświadczenie i wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia: dla części 1 zamówienia co najmniej 1 usługą o podobnym charakterze, odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. dla części 2 zamówienia co najmniej 1 usługą o podobnym charakterze, odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. dla części 3 zamówienia co najmniej 1 usługą o podobnym charakterze, odpowiadającą usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych usług zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ Doświadczenie zawodowe i przedłożyć odpowiednie referencje, 3.dysponować osobami, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia, w tym osobami odpowiedzialnymi za nadzór i kontrolę wykonywania usług oraz niezbędną liczbę osób posiadających uprawnienia do prowadzenia pojazdów. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Potencjał kadrowy. 4.dysponować co najmniej następującym sprzętem: DLA CZĘŚCI 1 PRZETARGU: a) do oczyszczania ulic: - co najmniej 1 zamiatarkę, - co najmniej 1 ciągnik z naczepą, b) do akcji zimowego utrzymania dróg: - co najmniej 1 piaskarko - solarkę, - co najmniej 2 pługi śnieżne, w tym 1 do odśnieżania chodników, c) do utrzymania terenów zieleni: - co najmniej 3 kosiarki (spalinowe, samobieżne), - co najmniej 2 kosy - wykaszarki, - co najmniej 1 piłę motorową, - co najmniej 1 wysięgnik z piłą i sekatorem do podcinania gałęzi, - co najmniej 2 szt. nożyc do żywopłotów, DLA CZĘŚCI 2 PRZETARGU: a) do oczyszczania ulic: - co najmniej 1 ciągnik z naczepą, b) do akcji zimowego utrzymania dróg: - co najmniej 1 piaskarko - solarkę, - co najmniej 1 pług śnieżny,. DLA CZĘŚCI 3 PRZETARGU: a) do utrzymania czystości i pielęgnacji terenów zieleni: - co najmniej 2 kosiarki (spalinowe), - co najmniej 1 kosa spalinowa - wykaszarka, - co najmniej 1 piła łańcuchowa, - co najmniej 1 ciągnik z naczepą, - co najmniej 1 szt. nożyc do żywopłotów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części III rozdział IX i w formie określonej w części III rozdział VIII SIWZ: 1.ofertę na formularzu ofertowym: załącznik nr 1 Dane wykonawcy, załącznik nr 2 Cena oferty odpowiednio dla części 1, 2 i 3 zamówienia, 2.Oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp , załącznik nr 3, 3.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 4, zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i nie wnoszeniu do niej zastrzeżeń oraz że Wykonawca zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty i uważa się za związanego ofertą przez 30 dni od terminu składania ofert, 4.wykaz wykonanych usług zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ Doświadczenie zawodowe. Wykonawca winien posiadać niezbędne doświadczenie i wykazać się zrealizowaniem w okresie ostatnich pięciu lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, dla części 1 zamówienia co najmniej 1 usługą o podobnym charakterze, odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. dla części 2 zamówienia co najmniej 1 usługą o podobnym charakterze, odpowiadających usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. dla części 3 zamówienia co najmniej 1 usługą o podobnym charakterze, odpowiadającą usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ Doświadczenie zawodowe i przedłożyć odpowiednie referencje. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. 5.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Potencjał kadrowy. Wykonawca winien dysponować osobami, które uczestniczyć będą w wykonaniu zamówienia, w tym osobami odpowiedzialnymi za nadzór i kontrolę wykonywania usług oraz niezbędną liczbę osób posiadających uprawnienia do prowadzenia pojazdów. W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ Potencjał kadrowy. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. 6.wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 7, 7.dowód wniesienia wadium, 8.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 9.aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 10.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 11.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 12.aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga! Powyższy wymóg dotyczy wyłącznie podmiotów zbiorowych, w rozumieniu ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 197, poz. 1661) i nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne. 13.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. 14.umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (jeśli dotyczy), 15.pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi (w tym o opłacie skarbowej wraz z przepisami wykonawczymi), podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów. 16.Zaparafowany wzór umowy, załącznik nr 8 odpowiednio dla części 1, 2 i 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zlotow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Złotów, al. Piasta 1, 77 - 400 Złotów, pok. 29 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym w terminie 5 dni od złożenia wniosku..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Złotów, al. Piasta 1, 77 - 400 Złotów, pok.13 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie czystości i pielęgnacja terenów zieleni na terenie miasta Złotowa - część 1 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Część 1 zamówienia dotyczy bieżącego utrzymania czystości jezdni, chodników (ścieżek rowerowych), placów i terenów zieleni o łącznej powierzchni 305 040 m², w tym: - tereny zieleni 121 452 m², - jezdnia 137 905 m2, - chodniki 45 683 m2. Wykaz jezdni, chodników i terenów objętych tą częścią przedmiotem zamówienia stanowi załącznik 2A do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.21.00-1, 77.31.10.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie czystości i pielęgnacja terenów zieleni na terenie miasta Złotowa - część 2 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 zamówienia dotyczy bieżącego utrzymania czystości jezdni, chodników (ścieżek rowerowych) i placów o łącznej powierzchni 99 352 m2, w tym: - jezdnia 78 771 m2, - chodniki 20 581m2. Wykaz jezdni i chodników objętych tą częścią przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2B do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 99.21.00.00-2, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 77.30.00.00-3, 77.31.21.00-1, 77.31.41.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie czystości i pielęgnacja terenów zieleni na terenie miasta Złotowa - część 3 zamówienia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 zamówienia obejmuje prace związane z utrzymaniem czystości i pielęgnacją terenów zieleni o łącznej powierzchni 61 807 m². Wykaz terenów objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik 2C do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00-6, 77.21.15.00-7, 77.30.00.00-3, 77.31.21.00-1, 77.31.10.00-7, 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.